2013-12-10, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/flera-politiker-skriver-anonymt-pa-hatsajter/

Ja så var det dags igen. Ytterligare en idiotisk "rasse" är avslöjad. Sd-politiker avslöjar sina riktiga jag. Vem blir nästa?
Det blir du. Kanske inte i morgon, men helt säkert inom överskådlig framtid.
Citera
Medlem
SD är ett Kalle Anka-parti. Ingen vågar öppet stå för vad de tycker, och ingen FÅR öppet säga vad de står för, då blir de uteslutna. Alla vet ju att alla anhängare mer eller mindre är rasister (allt från smygrunkrasister till hardcorevarianten a la J Åkerlund). Detta faktum besannas inte minst på Flashback och Avpixlat när sympatisörerna anonymt () uttrycker sina åsikter.

Det känns ju som ett väldigt fint bidrag till demokratin (not) att ett av Sveriges största partier smyger med sina åsikter och inte offentligt vågar stå för dem. Samtidigt skriker samma anhängare att demokratin är hotad när en gammal kärring kastar en tårta. Stor och sorglig ironi.
Citera
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Den bruna färgen sitter djupt, faktiskt så djupt att den inte går att tvätta bort med påhittad "nolltolerans".

Frågans svenskafolket ställer är hur många sverigedemokrater som får gå när Åkesson "tar i tu med problemet"? Troligen inga, för utan rasism, kvinnofientlighet och pöbelbeteende finns inget underlag för det nyfascistiska partiet sverigedemokraterna.

Frågan är när dessa sverigedemokrater börjar stå för vad de tycker och mer rakryggat går till angrepp mot systemet.
Citera
2013-12-10, 19:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Sverige
SD är ett Kalle Anka-parti. Ingen vågar öppet stå för vad de tycker, och ingen FÅR öppet säga vad de står för, då blir de uteslutna. Alla vet ju att alla anhängare mer eller mindre är rasister (allt från smygrunkrasister till hardcorevarianten a la J Åkerlund). Detta faktum besannas inte minst på Flashback och Avpixlat när sympatisörerna anonymt () uttrycker sina åsikter.

Det känns ju som ett väldigt fint bidrag till demokratin (not) att ett av Sveriges största partier smyger med sina åsikter och inte offentligt vågar stå för dem. Samtidigt skriker samma anhängare att demokratin är hotad när en gammal kärring kastar en tårta. Stor och sorglig ironi.
Frågan är hur DU skulle låta om du fick det du ber om, att någon vit gentleman står och hoppar jämfota på ditt ansikte? Då hänger du Aftonbladet i kjolarna och bölar om hat och järnrör... Reinfeldt, GÖÖÖR NÅT!

Förstå att du är jävligt löjlig som snackar om fega bakom skärmen när du är precis lika anonym.
Citera
2013-12-10, 19:12
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beden
Vad ska man förvänta sig av SD nazister? Som en Somalier anser jag att soc borde frånta hans dotter ifrån honom. Han kan säga neger hur mycket han vill, men att förstöra ett ungt barns liv genom att vara en dålig påverkan och en lögnare är oacceptabelt. Synd kan jag bara säga.

Det är även jävligt att vi har dessa typer inom försvaret, han har yttrat sig minst en gång om att vilja göra en "revolution". Breivik 2.0

Säpo vart är ni?

Intressant, hur går dina tankar kring somaliern som våldtog en döende kvinna i sthlm,det är sådana handlingar som väcker en ren ilska och hat, förstår du var rasismen kommer ifrån ?
Citera
2013-12-10, 19:16
Medlem
Man fick inte ha register över brottsmisstänkta ziggenare? Men man får ha register över åsikter?

1. Åsiktsfrihet är grundlagsskyddat.
2. Brott är registerberättigat.

Jag får inte ihop ovanstående i min lilla hjärna. Kan nån förklara varför det är fel och det andra är rätt?
Citera
2013-12-10, 19:18
Medlem
popeondopes avatar
Citat:
Den bruna färgen sitter djupt, faktiskt så djupt att den inte går att tvätta bort med påhittad "nolltolerans".

Frågans svenskafolket ställer är hur många sverigedemokrater som får gå när Åkesson "tar i tu med problemet"? Troligen inga, för utan rasism, kvinnofientlighet och pöbelbeteende finns inget underlag för det nyfascistiska partiet sverigedemokraterna.
Att tro att SD väljare kommer sluta rösta på SD för att de är rasister är som att tro att vänsterpartister kommer byta parti för att de utalar sig för bankkritiskt. Jag förstår inte varför det är så svårt för många att fatta, många människor ogillar invandringen och gillar det som skrivs. Den som skadas av denna skandal är vänstern. Vänstern är helt värdelös på sociala medier. Hela anonymous rörelsen bygger på frihet på nätet och anonymitet. Det är dagens stora politiska subkultur. Årets historia var Edward Snowden. Vänstern skriver bort folk och driver dem till piratpartiet och anonymous samtidigt som de sänker sina möjligheter på nätet.
Citera
2013-12-10, 19:23
Medlem
Swe.patriots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel
Man fick inte ha register över brottsmisstänkta ziggenare? Men man får ha register över åsikter?

Jag får inte ihop ovanstående i min lilla hjärna. Kan nån förklara varför det är fel och det andra är rätt?

Raljerar du över negrer hit och skäggbarn dit på avpixlat, använder din egna privata jobb epost och är folkvald kanske man får skylla sig själv.
Citera
2013-12-10, 19:33
Medlem
TailgunnerJoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtMikkelsen
Faktum är att oavsett vem det är som spyr galla så, så länge det inte är en sverigedemokrat så granskas det inte.

Om Expressen hade hittat en moderat rikspolitiker som under anonymt konto spytt galla och hetsat mot invandrare som detta på Avpixlat så är jag nog ganska säker på att det hade varit med i artikeln som de publicerade.

Ta av med offerkoftan, jimmieboy!
Citera
2013-12-10, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel

Dubbeltänk ala 1984!
Citera
2013-12-10, 19:39
Medlem
Karmans avatar
Citat:

Bra jobbat! Där fick du med alla lögner om SD i ett inlägg.
Citera
2013-12-10, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TailgunnerJoe
Om Expressen hade hittat en moderat rikspolitiker som under anonymt konto spytt galla och hetsat mot invandrare som detta på Avpixlat så är jag nog ganska säker på att det hade varit med i artikeln som de publicerade.

Ta av med offerkoftan, jimmieboy!
Om Expressen hade hittat en sjuklöverneger som mordhotade flickor på nätet så skulle det förmodligen... Inte hända nånting.

http://www.friatider.se/sveriges-varsta-nathatare-sosse

http://petterssonorg.files.wordpress.com/2013/02/marcus-arnesson.jpg

Av med svetsarbrillorna, grabben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in