Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Är du dum i huvudet som inte har förstått vad det hela handlar om?
Intrång i datasystem, stulet material, åsiktsregistrering, samkörning med myndigheter där man utnyttjar kontakter, hembesök, uthängning i expressen med hjälp av kriminella.!
Brann det till i huvudet nu?
Du har fortfarande inte visat vad som skulle vara olagligt. Vilket lagrum har det brutits emot och på vilket sätt?
Ovanstående är ju bara en massa svammel som inte har ett dugg med juridik att göra. Det enda du visar, om du inte kan komma med lite fakta, är att du VILL att det ska vara olagligt. Det är långt ifrån samma sak som att det skulle vara olagligt.
Så återigen vilka lagar har man brutit emot och på vilket sätt? Och försök inte smita undan att svara genom att rapa upp namnet på en massa olagligheter utan att visa HUR man brutit mot dessa.
Ett tips är att läsa igenom den FB tråden där folk skriver som faktiskt kan juridik, till skillnad från dig.
(FB) Researchgruppens åsiktsregistrering (och Expressens publicering)
Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Inte olagligt? Så om exempelvis "nazister" med tidning så som tidningen Realisten tar reda på din och din familjs kommentarer på nätet genom intrång och åsiktsregister och därefter besöker dig i hemmet så är det också helt okej menar du? Står du verkligen för det?.!
Nu ägnar jag mig ju inte åt anonymt näthat så det kommer inte att drabba mig men om någon tar reda på vem jag är och ställer frågor om mina åsikter så kan jag stå för dom till skillnad från dina polare på Avpixlat som verkar ha drabbats av en massiv kollektiv minneslucka.
Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Den här gruppen har direkta kopplingar till afa och är i grunden en undergruppering till afa vilket alltså är en del av våldsvänstern om du missat det. Det är dom expressen samarbetar med och det är dom som för register över invandringskritiker. Är det något du står för? Det är ynkligt av dig, hoppas du drabbas av motsvarande själv i framtiden så kanske du lär dig en läxa.?
Kopplingen till afa är ju något som du hittar på själv. Logiken i ditt resonemang haltar även något. Själv håller jag på AIK. Jag en något överviktigt medelålders svensk man i medleklassen och har aldrig varit inblandad i några bråk eller slagits. men med ditt resonemang så är jag alltså våldsbenägen eftersom det finns andra som håller på AIK som faktiskt slåss.
Svagare logisk kedja får man leta efter.
Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Det är oerhört vidrigt att bete sig på det här sättet som just nu görs. Fruktansvärt vidrigt!
Jag håller inte med. Om man är folkvald i Sverige får man leva med att bli granskad. Du är bara upprörd eftersom det får dina meningsfränder att se ut som dom idioter dom är.
Däremot är jag tveksam till att man avslöjar folk som inte är folkvalda.