2013-12-11, 09:15
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shugamano
Striker till detta lag för att få full kem? i: http://www.futhead.com/14/squads/3590895/

Hjälp uppskattas
http://www.futhead.com/14/squads/3595425/
Citera
2013-12-11, 09:41
Medlem
sir.skalmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super.Bendtner
Özil är den sämsta spelaren jag spelat med på FUT iår så Cazorla helt klart. Skulle sälja Özil och spara till Yaya.

Kunde inte sagt det bättre själv! Yaya är ett måste i ett bpl lag förutsatt att coins finns, så spara på om så är fallet, och Cazorla är dessutom dubbelfotad vilket gör honom till en perfekt cam
Citera
2013-12-11, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.skalman
Kunde inte sagt det bättre själv! Yaya är ett måste i ett bpl lag förutsatt att coins finns, så spara på om så är fallet, och Cazorla är dessutom dubbelfotad vilket gör honom till en perfekt cam

Jo Yaya kommer att bli ett inköp i framtiden. Jag är hyffsat ny med Fifa så jag tänker inte alltid på vem jag styr när jag har bollen och då tänker jag när jag skjuter mot mål, Özil är vänsterfotad och då gäller det att man skjuter med vänster fot.
Men Yaya passar bättre som CDM än CAM?
Citera
2013-12-11, 10:08
Medlem
är det värt att köpa coins? funderar på att lägga ut en 500-ing så får man väl råd med ett jävla fräckt lag!
Citera
2013-12-11, 10:22
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
är det värt att köpa coins? funderar på att lägga ut en 500-ing så får man väl råd med ett jävla fräckt lag!

Har du råd med det och inte har några problem med den moraliska aspekten så är det väl värt det.

Jag personligen skulle aldrig lägga ut en femhundring på ett spel jag redan betalt för bara för att kunna få ett bättre lag. Jag spelar ju spelet för utmaningen. Men det är ju bara jag.
Citera
2013-12-11, 10:25
Medlem
marcmarocs avatar
Intressant med NIF Suarez. Köpte han för 63 000 för nån vecka sedan. Är runt 80 000 nu och om han får TOTW kanske han jobbar upp sig lite till. Bra för plånboken
Citera
2013-12-11, 10:43
Medlem
Super.Bendtners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro66
Jo Yaya kommer att bli ett inköp i framtiden. Jag är hyffsat ny med Fifa så jag tänker inte alltid på vem jag styr när jag har bollen och då tänker jag när jag skjuter mot mål, Özil är vänsterfotad och då gäller det att man skjuter med vänster fot.
Men Yaya passar bättre som CDM än CAM?
Ja han ska spelas som cdm.

Nån som har Aguero och kan säga hur han är? Jävligt dyr 290 k på ps3. Tänker köra honom i en 4-3-3.
Citera
2013-12-11, 10:56
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super.Bendtner
Ja han ska spelas som cdm.

Nån som har Aguero och kan säga hur han är? Jävligt dyr 290 k på ps3. Tänker köra honom i en 4-3-3.

Jag har kört honom tillsammans med rooney på topp och han har riktigt sjuka skott men om jag ska vara ärlig gjorde jag nästan mer mål med jovetic.. Men om du inte funderar på att förstärka på någon annan position så kan du ju köpa honom och lira några matcher, om du inte gillar honom är det ju bra att sälja igen ju
Citera
2013-12-11, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Har du råd med det och inte har några problem med den moraliska aspekten så är det väl värt det.

Jag personligen skulle aldrig lägga ut en femhundring på ett spel jag redan betalt för bara för att kunna få ett bättre lag. Jag spelar ju spelet för utmaningen. Men det är ju bara jag.
1. Med det moraliska menar du att man förstör marknad osv? Jag vet, men tycker det är roligare att spendera tiden åt matcher än trading.
2. Och se det som att du lika gärna köper ett nytt spel, men eftersom jag inte vill ha GTA till exempel kan jag lägga en femhundring på in-game coins.

BTW, hur mycket coins har du? Gör du mycket trading?
Citera
2013-12-11, 11:08
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro66
Jag skulle vilja ha lite råd om mitt lag.

http://www.futhead.com/14/squads/3594952/

Vad tycker ni om detta lag? Någon ni tycker jag skall byta ut?

Skulle vilja ha in Kompany men skall jag ta bort Luic eller Vidic?

Har Cazorla som CAM men har även Özil, vem tycker ni jag skall ha? Özil eller Cazorla?

Tack på förhand.

När jag lirade med bpl-lag så hade jag detta: http://www.futhead.com/14/squads/3596909/

Jag hade inga problem med özil och tyckte han var sjukt skön att spela med. Sen borde du testa richards istället för walker
Citera
2013-12-11, 11:11
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
1. Med det moraliska menar du att man förstör marknad osv? Jag vet, men tycker det är roligare att spendera tiden åt matcher än trading.
2. Och se det som att du lika gärna köper ett nytt spel, men eftersom jag inte vill ha GTA till exempel kan jag lägga en femhundring på in-game coins.

BTW, hur mycket coins har du? Gör du mycket trading?

Ja, att det trashar marknaden och att det faktiskt är fusk. Jag klarar inte av att fuska i spel. Skattedeklaration däremot är inga problem.

Jo, det där gör man väl som man vill. Vet inte hur hög risken för ban är?

Jag har alla stålar ute på transfern för tillfället men jag har nog bara 180k ungefär. Gillar inte heller att trada utan föredrar att spela. Men jag har ändå inte tid att spela så mycket under veckorna så kan lika gärna trada lite grann. Inte alls i samma omfattning som alla andra och det kommer att ta lååååååång tid för mig att komma över en mille.

Spelet är ju faktiskt utformat så att man i stort sett måste lägga ner tid på tradingen eller köpa coins för att få laget man "vill ha" så jag förstår dem som köper coins. Alla har inte tid att sitta och trada varje dag.
Citera
2013-12-11, 11:13
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Här är mitt förslag till dig!
http://www.futhead.com/14/squads/3592244/

Det där laget snor jag, TACK !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera