Citat:
Ursprungligen postat av
cuchulainn
Ytterligare en skarp iakttagelse att E4.ans närhet i Stockholm är uppenbar. Jag skulle nog också med den allra största sannolikhet, och det utan att överhuvudtaget veta, påstå att alla tre offren hade kontakt med läkare i likhet med befolkningen i stort. Tror du får leta mycket, mycket länge för att finna någon som inte haft kontakt med läkare.
Istället för att som vanligt flumma runt och ignorera frågor till dig så kan du väl prova att besvara dem?
Märker du verkligen inte själv hur slumpmässiga dina teorier är? Du förvränger fakta, hittar på helt egna orsakssamband m m. Titta bara här på några exempel:
- "Fyndplatserna låg nära ett sjukhus", - Ja naturligtvis gjorde dom det, det skulle vara svårare att få dem att inte göra det.
- "E4:ans närhet är uppenbar", - Det är den för de allra flesta som bor i Stockholm.
- "De togs till rättsläkarstationen i Solna", - Givetvis gjorde man det eftersom dödsfallen skedde i Stockholms län, dom kunde ju knappast flyga dom till Umeå bara för att.
Normalt sett är det väldigt roande att läsa dina inlägg men nu börjar det kännas som att du går på tomgång. Argumentationen ser ut att bli allt mer desperat och substanslös.
Jag brukar normalt sett inte svara på otrevliga inlägg utan något verkligt innehåll (noll substans) men gör ett undantag nu.
Vad jag menade med att minst två av offren hade kontakt med "läkare" var att dom brukade träffa läkare som i sin tur gav tjejerna narkotika, Annika Nordberg brukade (enligt hennes far då) träffa en läkare, pappan misstänkte att just denna läkare försåg dottern med narkotika.
Och Catrine fick väl också narkotika av minst en läkare ?
Mig veterligt så springer väl knappast Sveriges befolkning i stort till läkare och får narkotika "utskrivet"
Jag vet inte heller om du någonsin har tittat på en Stockholmskarta, vet du överhuvudtaget vad som menas med i nära anslutning till E4 ?
När man läser ditt inlägg så förleds man att tro att E4:an korsar alla stadsdelar, ytterområden och förorter i Stockholm, så är icke fallet hur du än vrider och vänder på det hela, tyvärr min vän
Och visst slutade tjejerna på rättsläkarstationen i Solna, vad jag spekulerade i var att den eller de som låg bakom dödsfallen kanske visste att kropparna till slut skulle hamna där ?
En seriemordsanalys har som bekant tyvärr aldrig gjorts, just därför ska du ska inte vara så förbannat säker på att det inte finns något sammanband mellan de ouppklarade prostitutionsmorden i Stockholm 1982-1984, spekulationer tillhör som bekant vardagen när det gäller olösta kriminalfall och det får du helt enkelt acceptera hur jobbigt det än må vara för dig