Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-12-02, 13:00
Medlem
Hur blir jag av med reklamen inför varenda jävla klipp jag ska se på youtube? Det går mig på nerverna.
Citera
2013-12-02, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vote
Hur blir jag av med reklamen inför varenda jävla klipp jag ska se på youtube? Det går mig på nerverna.
Jag kör med Firefox och en plug in som jag tror heter Add Blocker. Har aldrig nånsin behövt stå ut med nån reklam på YouTube. Beroende på vad du har för webläsare får du väl googla om de har add blockers.
Installera Firefox med tillhörande add blocker annars så är problemet löst.
Citera
2013-12-02, 17:55
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
De va som fan O.o har youtube reklam nåja jag visste om de men jag ser aldrig någon reklam, bl.a adblock plus för firefox tar bort de rätt effektivt.
Citera
2013-12-02, 18:30
Medlem
Jag kör med Safari på macen. Men det är reklam 5 sekunder inför varenda klipp jag ska se.
Sjukt frustrerande.
Citera
2013-12-02, 19:37
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Jag kör med Safari på macen. Men det är reklam 5 sekunder inför varenda klipp jag ska se.
Sjukt frustrerande.

Hämta hem Google Chrome eller Mozilla Firefox och installera sedan tillägget "Adblock Plus" och prenumerera sedan på så mycket filter som möjligt i tilläggets inställningar (framförallt de engelska och övriga närstående (språkmässigt) listorna), så ska det vara löst!
Citera
2013-12-03, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lanzer
Hämta hem Google Chrome eller Mozilla Firefox och installera sedan tillägget "Adblock Plus" och prenumerera sedan på så mycket filter som möjligt i tilläggets inställningar (framförallt de engelska och övriga närstående (språkmässigt) listorna), så ska det vara löst!

Vill inte byta bort Safari men använder mig av AdBlock.

Hur prenumererar man på fler filter? Har adblock-anpassat filter och Easylist ibockat.

För övrigt undrar jag hur man lägger en block för en specifik hemsida, går det?
Citera
2013-12-03, 15:09
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Vill inte byta bort Safari men använder mig av AdBlock.

Hur prenumererar man på fler filter? Har adblock-anpassat filter och Easylist ibockat.

För övrigt undrar jag hur man lägger en block för en specifik hemsida, går det?

Visste ej att Safari hade stöd för tillägg, så om de har det så behöver du ej byta webläsare.

För att prenumerera på filter så klickar du in dig på tilläggets inställningar och där bör det inte vara svårt att hitta, är inte bekant med Safari så kan ej ge dig en guide tyvärr, men det torde inte vara särskilt omständigt för en normalbegåvad internetanvändare.

Jag tror det går, det kan nog någon annan svara på, minns inte om det går att göra i Adblock, testa söka lite på internet tills dess att någon annan svarat på den frågan är mitt råd.
Citera
2013-12-04, 02:29
Medlem
Cornholio.s avatar
Den enda fördelen jag kan se med att youtube har slagit ihop kommentarsystemet med Google+ är att man nu kan se om någon har gillat sin kommentarer som man inte kunde förut om man inte hittade tillbaks till klippet och kommentaren.
Citera
2013-12-10, 19:20
Medlem
Jag har flera spellistor på YouTube.

Jag vill ta bort några av dem men vet inte hur man gör. Någon som vet? Ser ingen "raderingsknapp".
Citera
2013-12-10, 20:17
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Jag har flera spellistor på YouTube.

Jag vill ta bort några av dem men vet inte hur man gör. Någon som vet? Ser ingen "raderingsknapp".
Annars fungerar det ju att Googla: https://support.google.com/youtube/answer/57792
Citera
2013-12-10, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Annars fungerar det ju att Googla: https://support.google.com/youtube/answer/57792

Med det resonemanget så kan lika väl Flashback lägga ner.

Citera
2013-12-12, 03:30
Medlem
Troll0lzs avatar
Jag har stött på ett irriterande problem den senaste tiden och det händer bara i FireFox.

Varje gång när jag ska se ett klipp på YouTube så startar klippet som vanligt, men efter kanske 5-10 sekunder in så fryser bilden och jag hör hur ljudet startar om från början men bilden är fryst på stället och när ljudet når dit där bilden har fryst fast, först då blir bilden och ljudet synkat igen.

Händer som sagt bara i FF och varken i IE eller Chrome.

Sitter med en stationär dator, Win 7 64-bit och FF version 25.0
Har också den senaste versionen av Flash och har även uppdaterat både ljud- samt grafikkortet.

Någon som har upplevt samma sak och som vet hur man löser det? Det är inget jätteproblem egentligen, men det är helt klart ett väldigt irriterande moment att alltid veta att ett klipp kommer att börja om från början 5-10 sekunder in..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in