2013-12-10, 18:29
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizsofius
Medlemsutskottet utesluter endast medlemmar efter en utredning, så jag skulle inte säga att Söders ord är lag.
Det enda Björn Söder skulle sagt var att det är för jävligt hur vänsterslöddret beter sig och att man snarast skall se över om det är lagligt att åsiktsregistrera svenskar på det sätt som gjorts.
Citera
2013-12-10, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varabajare
Hur tänker man när man röstar på SvP? Det här är inget påhopp, jag är bara allmänt intresserad.

Mvh

Stödja ett litet parti som vill bevara det svenska folket. Vad kan vara fel med det?

Små partier gynnas av röster på flera sätt även om de inte kommer in i Riksdagen.
Citera
2013-12-10, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousSmurf
Det jag får ut av denna "nyhet" är att det är läskigt att det finns folk som sysslar med "laglig" åsiktsregistrering. Efter att insett att väljarna är för dumma att välja "rätt" så försöker man nu få bort politikerna istället? Lärdomen av detta är att vi tydligen behöver oroa oss mer över anonymitet på nätet än jag trodde, och lägga på fler lager av säkerhet för att hindra någon idiot från att en dag förstöra ens karriär.

Fast man måste ju vara rätt jävla korkad om man som politiker registrerar sig på "anonyma sidor" med sin egen jobbmail Det stämmer väl rätt bra överens med de åsikter de uttryckt förvisso.
Citera
2013-12-10, 18:32
Medlem
tuffkatts avatar
Avskyr Researchgruppen, som till stor del utgöras av f.d medlemmar av AFA, det vill säga människor som är lika vidriga som de främlingsfientliga människor som figurerar i avslöjandet.

Men allvarligt talat, är det inte pinsamt att det finns så många människor av denna karaktär inom Sverigedemokraterna? Jag menar, Marie Stensby, suppleant till partistyrelsen i Sverigedemokraterna, som öppnar hjärtat anonymt på Avpixlat, är inte det riktig idioti? Går det aldrig några tankar om att de riskerar att avslöjas genom kommentarerna, och att det kanske inte är så lämpligt med tanke på rollen inom riksdagspartiet?

Vad säger ni Sverigedemokraterna om det? Jag utgår ifrån att det är knappast är några glada miner hos efter sådant här?

När tror ni Åkesson kommenterar det?
Citera
2013-12-10, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Jag tror mig förstå mycket väl vad dom som uttrycker sig så menar. Alla som önskar livet av någon och liknande menar det inte bokstavligen utan använder sig av ett onödigt drastiskt uttryck. Den som inte begripit det efter tio minuter på Flashback bör avsluta sitt konto och krypa upp i mammas famn igen.

Det handlar inte om att begripa något, det handlar om att du som vuxen människa som folkvald politiker inte kan sitta och kalla afrikaner för apor. Det spelar ingen jävla roll om det är "på skoj" eller ej. Svårare än så är det inte. Är man inte villig att sluta upp med sådana uttalanden så är man välkommen till ett riktigt jobb istället, då får man sitta anonymt på nätet och kalla folk apor bäst man vill.
Citera
2013-12-10, 18:33
Medlem
mustbeadevils avatar
Hahaha, om Sverigedemokraterna verkligen nolltolerans mot rasism inom partiet så har dom snart inga politiker kvar ju.
Citera
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Martin Fredriksson, vars tidigare äventyr med fjäderbatong och brandbomber får tre fulla sverigedemokrater med varsin rörstump under armen att framstå som gnuttarna hyllas nu som hjälte. Härom veckan prisades Timbuktu i riksdagen efter att ha skrivit en låt om att slå människor. Vänstern försvarade detta med att Lars Vilks minsann fick säga vad han ville (men glömde att han nu lever med ständigt polisbeskydd efter hot om våld).

Våld tycks komma naturligt till de så kallade humana multikulturalisterna.....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Det enda Björn Söder skulle sagt var att det är för jävligt hur vänsterslöddret beter sig och att man snarast skall se över om det är lagligt att åsiktsregistrera svenskar på det sätt som gjorts.
Oseriöst att de ens kommenterar uppgifter som man tagit del av på illegalt vis. Utgångspunkten borde vara att stödja medlemmarna istället för att ta fiendens sida.
Senast redigerad av NeutralGuy 2013-12-10 kl. 18:36.
Citera
2013-12-10, 18:34
Medlem
PelleGnagares avatar
Suck...ja vad ska man säga om denna soppa? Om nu SD verkligen hade menat allvar med sin nolltolerans mot rasism hade det väl blivit typ 5-6 personer kvar i det partiet.
Och här är en rasist som i vanlig ordning inte står för sina åsikter utan har mage att skylla det på sin dotter.
Citera
2013-12-10, 18:34
Medlem
LarryBirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beden
Vad ska man förvänta sig av SD nazister? Som en Somalier anser jag att soc borde frånta hans dotter ifrån honom. Han kan säga neger hur mycket han vill, men att förstöra ett ungt barns liv genom att vara en dålig påverkan och en lögnare är oacceptabelt. Synd kan jag bara säga.

Det är även jävligt att vi har dessa typer inom försvaret, han har yttrat sig minst en gång om att vilja göra en "revolution". Breivik 2.0

Säpo vart är ni?
Håller helt med. Och vad kommer dottern säga när hon är äldre och får reda på, alternativt (om hon inte redan vet om det), att hennes far skyllde på henne i media... Sjukt.
Citera
2013-12-10, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mustbeadevil
Hahaha, om Sverigedemokraterna verkligen nolltolerans mot rasism inom partiet så har dom snart inga politiker kvar ju.

Vad är rasism för dig? Att vägra slicka röv på en neger om han kräver det.
Citera
2013-12-10, 18:35
Medlem
JavierDouchebags avatar
Riktigt vidrig tant. Inte förvånande att hon representerar ett parti som lever på att skapa hat och rädsla. Hoppas verkligen att sverige demokraterna sjunker efter att allmänheten får se vilka psykopater det är som representerar partiet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in