Citat:
Ursprungligen postat av
Kabeldragare
Fan dom fick ihop nästan en hel flik! haha
Och du tror det där var en komplett sammanställning av verkligheten? Det kanske verkar rätt lugnt på ytan, när man väl granskar någon politiker i något "godhjärtat" parti och det kommer upp att de medvetet förskringrat tiotusentals kronor, betalar massa utgifter som de
vet inte är arbetsrelaterat och sedan tar en "time out" på Maritius för skattepengar, blir ett mediafokus på en Toblerone. Inte konstigt då att en del förvirrade postare här inne tror det värsta de "goda" politikerna gör är att "stjäla en chokladkaka".
Skulle samtliga partier utstå samma fanatiska granskning som SD fått, skulle det vara nästintill tomt i Riksdagen. Men det vill ni inte inse. Vem försöker ni lura än ni själva?
Återigen, jag försvarar inte SD, även om de flesta globalistfanatiker säkert tror jag gör det. Att de är en påse nötter vet de flesta, precis som alla partier består i majoritet av galningar. Det enda jag sagt som är positivt med SD är att de vill reformera den havererade immigrationspolitiken och vill gå ur EUSSR. Nu när Socialdemokraterna öppnat sig för att själva reformera immigrationspolitiken, så ger jag dem mitt stöd i denna fråga. Till skillnad från många, många andra andra bryr jag mig om alla som bor i det här landet och låtsas inte som jag gör det, när de flesta bara bryr sig om att få sin desillusionerade vilja igenom.