2013-12-10, 17:30
Medlem
Robinthebeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
http://www.futhead.com/14/squads/3566998/

Sugen på det här laget efter marketcrashen,vad tror ni? Har endast testat Lewan,Cerci och Gustavo innan.

nice tänkte också köpa ett liknande lag efter marketcrashen. http://www.futhead.com/14/squads/3515395/
Citera
2013-12-10, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atornevik
jo men jag vet inte om jag skall ha han eller Zlatan, jag vill så gärna ha båda men kan bara ha en av dom
Det skulle alltså hjälpa med 5k coins? Tvekar på det. Om jag skulle ha råd med Ronaldo skulle jag inte funderat en enda sekund, Ronaldo, Benzema, Ben Arfa i en 4-3-2-1..
Citera
2013-12-10, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robinthebeast
nice tänkte också köpa ett liknande lag efter marketcrashen. http://www.futhead.com/14/squads/3515395/

Detta laget har varit grymt för mig http://www.futhead.com/14/squads/3492993/
Citera
Medlem
Atorneviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Det skulle alltså hjälpa med 5k coins? Tvekar på det. Om jag skulle ha råd med Ronaldo skulle jag inte funderat en enda sekund, Ronaldo, Benzema, Ben Arfa i en 4-3-2-1..

Njaa, Kanke investerar någon Legend, typ Henke L eller Fredrik l
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atornevik
jo men jag vet inte om jag skall ha han eller Zlatan, jag vill så gärna ha båda men kan bara ha en av dom

Jag har kört med zlatan och han var riktigt jäkla bra. Sålde Zlatan i förrgår och tänkte skaffa Ronaldo när priset sjunker lite. 2 miljoner är lite för mycket. Kommer ihåg när han gick för 1,7.
Citera
2013-12-10, 17:34
Medlem
nomeks avatar
Jag har helt missat den här "marketcrashen" någon som kan förklara vad som har hänt?
Citera
2013-12-10, 17:35
Medlem
Atorneviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scr
Jag har kört med zlatan och han var riktigt jäkla bra. Sålde Zlatan i förrgår och tänkte skaffa Ronaldo när priset sjunker lite. 2 miljoner är lite för mycket. Kommer ihåg när han gick för 1,7.

Joo CR7 är ju litte dyr men jaja
Citera
2013-12-10, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Detta laget har varit grymt för mig http://www.futhead.com/14/squads/3492993/
Varför Hummels? Han är inte snabb, han har Hög attack WR vilket gör honom sårbar på kontringar. Skulle helt klart satsa på Santana om man vill vinna divisioner
Citera
2013-12-10, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate

Vilka är era favorit-silvers på 14? Jag har fallit för Choupo-Moring rejält. Spelar honom som falsk nia och han har öst in 11 mål på de 3 senaste matcherna i silvercupen. Gillar Jose Holebas och Fidel Martinez rejält också

Har testat brazkillverz, PL och Bundes men tycker att silvers är betydligt sämre iår än tidigare år. Men; av de silvers som jag ändå testat tycker jag nog att Choupo, Wanyama och Kelvin varit bäst.

Lirade Choupo och Mlapa på topp i mitt Bundeslag, men trots hypen på Mlapa överglänste Chuopo honom. Rejält.

Kelvin var väl den enda i mitt brasilver-lag som levererade öht. Leite, Wally och Jobson svek mig alla tre, men Kelvin var faktiskt riktigt bra. Skön bollkontroll, 5* skills och skottfoten inåt. Skall tilläggas att jag spelade med honom innan patcherna, så hans finesskott var sjukt bra.

Wanyama minns jag inte så mycket av, mer än att han var gudomlig.

Edit; Carcela-Gonzalez är sjukt bra han också.
Senast redigerad av Intejjoohhaann9 2013-12-10 kl. 17:42.
Citera
2013-12-10, 17:45
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Har testat brazkillverz, PL och Bundes men tycker att silvers är betydligt sämre iår än tidigare år. Men; av de silvers som jag ändå testat tycker jag nog att Choupo, Wanyama och Kelvin varit bäst.

Lirade Choupo och Mlapa på topp i mitt Bundeslag, men trots hypen på Mlapa överglänste Chuopo honom. Rejält.

Kelvin var väl den enda i mitt brasilver-lag som levererade öht. Leite, Wally och Jobson svek mig alla tre, men Kelvin var faktiskt riktigt bra. Skön bollkontroll, 5* skills och skottfoten inåt. Skall tilläggas att jag spelade med honom innan patcherna, så hans finesskott var sjukt bra.

Wanyama minns jag inte så mycket av, mer än att han var gudomlig.

Bara testat brasilvers, Bundesliga och Pro League. Bundesliga bäst hittills, men också ganska tråkig. Håller med dig om silver-brassarna fast jag gillade Wallyson rätt mycket.

"Jag" och Donk bildade ju ett backpar som var värdigt motstånd för guldlag förra året, känns som om man inte kan göra så i år, alltså att köra rent silverlag mot guld och ha en chans. (Förutsatt att motståndaren är hyfsad.)
Citera
2013-12-10, 17:50
Medlem
Citat:
Bara testat brasilvers, Bundesliga och Pro League. Bundesliga bäst hittills, men också ganska tråkig. Håller med dig om silver-brassarna fast jag gillade Wallyson rätt mycket.

"Jag" och Donk bildade ju ett backpar som var värdigt motstånd för guldlag förra året, känns som om man inte kan göra så i år, alltså att köra rent silverlag mot guld och ha en chans. (Förutsatt att motståndaren är hyfsad.)

Indeed.

Förra året vann jag Div.1 på löpande band med mitt brunkar-PL-silverlag. Kostade runt 120k och var helt ostoppbart... Suck. Those were the days.

Såg ut såhär:

4-3-1-2

Mayuka - Jerome
Vaz Te
Diame - Tettey - Delph/Bannan
Buttner - Mariappa - Bassong - Clyne
Pantilimon aka spelets bästa målvakt.

Edit: Gjorde det på Futhead istället. Ser sexigare ut. http://www.futhead.com/fifa/squads/15089628/
Senast redigerad av Intejjoohhaann9 2013-12-10 kl. 17:53.
Citera
2013-12-10, 17:51
Medlem
Citat:

Är du säker på det? Gör ett mittlås Perea och Olave till exempel och bygg en stabil silver hybrid med Mlapa på topp så garanterar jag att du kan stå upp mot lag med 81-83 rating i alla fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in