2013-12-10, 17:12
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Får han inte att funka för fem jävla öre, helt oduglig. Dock mötte jag Luiz varje jävla match kändes det som men han var väldigt klumpig och seg. Kändes lite som Hulk på 13. Bytt ut Lukaku IF mot Suarez nu, spelat två matcher och inte fått han att funka heller, dock mycket skönare.

Är det omöjligt att hitta en anfallare som funkar bra i 4-3-3 (4)?

Nu blev det många posts på kort tid för min del, ber om ursäkt.

Jag tycker att en ensam striker ska vara allround. Testa Jovetic, han kan passa, nicka, skjuta och dribbla. Bra längd och ok snabb med

Vilka är era favorit-silvers på 14? Jag har fallit för Choupo-Moring rejält. Spelar honom som falsk nia och han har öst in 11 mål på de 3 senaste matcherna i silvercupen. Gillar Jose Holebas och Fidel Martinez rejält också
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Får han inte att funka för fem jävla öre, helt oduglig. Dock mötte jag Luiz varje jävla match kändes det som men han var väldigt klumpig och seg. Kändes lite som Hulk på 13. Bytt ut Lukaku IF mot Suarez nu, spelat två matcher och inte fått han att funka heller, dock mycket skönare.

Är det omöjligt att hitta en anfallare som funkar bra i 4-3-3 (4)?
Nu har jag ingen koll på hur ditt lag ser ut men gissar på att du lirar BPL? Isåfall skulle jag köpa Jovetic, otroligt grym all-round spelare.

Edit: Pucktvåa...

Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Vilka är era favorit-silvers på 14? Jag har fallit för Choupo-Moring rejält. Spelar honom som falsk nia och han har öst in 11 mål på de 3 senaste matcherna i silvercupen. Gillar Jose Holebas och Fidel Martinez rejält också
Jese Rodriguez, end of story.
Citera
Medlem
Knugen37s avatar
http://www.futhead.com/14/squads/3566998/

Sugen på det här laget efter marketcrashen,vad tror ni? Har endast testat Lewan,Cerci och Gustavo innan.
Citera
2013-12-10, 17:13
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
Vet inte om du lirar BPL nu men Lewandowski gjorde sig mycket bra i 4-3-3(4) för mig, testa Remy annars han är sjukt OP.

Kör sådär nu: http://www.futhead.com/14/squads/3549993/

Dock bytt ut Lukaku mot Suarez och De Bruyne mot Coutinho. Remy var inte skön när jag testade honom. Lewan vore kul att testa, dock vill jag ha kvar Schurrle..

[quote=AntzPantz|46521070]Nu har jag ingen koll på hur ditt lag ser ut men gissar på att du lirar BPL? Isåfall skulle jag köpa Jovetic, otroligt grym all-round spelare.

Edit: Pucktvåa...

Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Nu blev det många posts på kort tid för min del, ber om ursäkt.

Jag tycker att en ensam striker ska vara allround. Testa Jovetic, han kan passa, nicka, skjuta och dribbla. Bra längd och ok snabb med

Jovetic alltså. Var grym för mig som CAM förr, så kanske ska testa honom. Då kan man även köra Nasri som CAM bakom, måste bli lyckat?!
Citera
2013-12-10, 17:15
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Hej flashbackare, köpte Luis Suarez så fort han gjorde 3 mål för att han troligtvis kommer få en SIF, om jag säljer honom nu gör jag 11k profit, ska jag vänta tills SIF släpps eller?

Om det är någon som har en susning/gissning dela gärna med den

Han har ju redan ett inform och om någon utmärker sig ikväll kanske det inte finns plats för ett andra för suarez. men jag hade nog väntat ändå.. om inte hans pris sjunker till det normala
Citera
2013-12-10, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Han har ju redan ett inform och om någon utmärker sig ikväll kanske det inte finns plats för ett andra för suarez. men jag hade nog väntat ändå.. om inte hans pris sjunker till det normala
Nja, personligen så tror jag 7mål och 2 assist på två matcher är nog. Matcherna idag spelar även dem ingen roll, bara ligaspel som räknas.

Som svar på frågan om när man ska sälja, sälj precis efter TOTW har annonserats.
Citera
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Man får väl inte IF för CL spel. Eller?
Citera
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Bra förslag alla tre. Det dyrare laget såg jävligt kul ut, med en massa skillers. Blir nog det jag bygger upp efter jul eller så. Även om 4-3-3-laget också såg nice ut.

Tackar förresten!

När tror du det är ett bra läge att köpa? Efter jul? Efter TOTY?

Lugnt, du kan ju ta in Marcelo istället för Baines som vänsterback också men han är lite dyrare :P

Jag har ingen aning om när du ska köpa honom men jag hade väl gått in och kikat lite då och då men det är klart ju längre du väntar desto billigare blir han..
Citera
2013-12-10, 17:21
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Man får väl inte IF för CL spel. Eller?

aha nej jag vet inte de kanske man inte får haha.. aja vänta till imorrn då
Citera
2013-12-10, 17:23
Medlem
N3ss3s avatar
Rensat mycket OT nu, är det så att någon går OT så trycker ni på rapportera knappen, ni får inte gå OT själva på grund av någon annan. Skärpning

//mod
Citera
2013-12-10, 17:24
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atornevik
Jag tänker köpa ronaldo, är han värd?
Han är utan tvekan den bästa spelaren på spelet, självklart är han värd det om du har coinsen.
Citera
2013-12-10, 17:26
Medlem
Atorneviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Han är utan tvekan den bästa spelaren på spelet, självklart är han värd det om du har coinsen.

jo men jag vet inte om jag skall ha han eller Zlatan, jag vill så gärna ha båda men kan bara ha en av dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in