2013-12-10, 17:51
Medlem
Bruunkens avatar
Då var Zlatan såld och sitter just nu på 1.1 miljoner ungefär. Vet dock inte när det är som bäst att köpa in det nya laget som även det är rätt dyrt. Känner att jag inte orkar vänta ända till TOTY och Januari. Är det efter jul man bör investera?
Citera
2013-12-10, 17:52
Bannlyst
Någon som testat IF Diagne? Hur är han? http://www.futhead.com/14/players/12414/fallou-diagne/
Citera
2013-12-10, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Då var Zlatan såld och sitter just nu på 1.1 miljoner ungefär. Vet dock inte när det är som bäst att köpa in det nya laget som även det är rätt dyrt. Känner att jag inte orkar vänta ända till TOTY och Januari. Är det efter jul man bör investera?
Vänta med lag för över 100-150k till efter TOTY spelarna har GÅTT UT från packs, dvs inte exakt när de släpps.
Citera
2013-12-10, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Vänta med lag för över 100-150k till efter TOTY spelarna har GÅTT UT från packs, dvs inte exakt när de släpps.
Detta stämde väl inte förra året? Har för mig att priserna höjdes efter att försvararna gått ut.
Citera
2013-12-10, 17:55
Medlem
Citat:

Fast förra året var väl spelarna faktiskt som billigast första dagen av TOTY. Minns själv att jag blev väldigt förvånad och skulle komma ihåg det tills detta året.

Eller har jag helt fel?
Citera
2013-12-10, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Detta stämde väl inte förra året? Har för mig att priserna höjdes efter att försvararna gått ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Fast förra året var väl spelarna faktiskt som billigast första dagen av TOTY. Minns själv att jag blev väldigt förvånad och skulle komma ihåg det tills detta året.

Eller har jag helt fel?
minns inte hur det var under TOTY, men under TOTS och legends var priserna billigast första dagen precis som ni säger. kan inte tänka mig att det skulle vara annorlunda under TOTY
Citera
2013-12-10, 17:58
Medlem
hundranittiofyras avatar
okey!! har en fråga till dom som har hållit på med det här skiten länge.

spelare som byter klubb nu under januari fösntret, kommer dom nya spelar korten vart efter eller görs det en stor uppdatering när fönstret stängs? och vad händer med dom gamla spelar korten?
Citera
2013-12-10, 18:02
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Är du säker på det? Gör ett mittlås Perea och Olave till exempel och bygg en stabil silver hybrid med Mlapa på topp så garanterar jag att du kan stå upp mot lag med 81-83 rating i alla fall
Haha just det mittbacksparet blir nog smått våldtaget i inläggsspelet But I get your point, finns det någon riktigt monstermittback som är silver i år? Nounkeu är väldigt bra i 352 vet jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Indeed.

Förra året vann jag Div.1 på löpande band med mitt brunkar-PL-silverlag. Kostade runt 120k och var helt ostoppbart... Suck. Those were the days.

Såg ut såhär:

4-3-1-2

Mayuka - Jerome
Vaz Te
Diame - Tettey - Delph/Bannan
Buttner - Mariappa - Bassong - Clyne
Pantilimon aka spelets bästa målvakt.

Edit: Gjorde det på Futhead istället. Ser sexigare ut. http://www.futhead.com/fifa/squads/15089628/

Snyggt! Ser riktigt starkt ut Själv körde jag uppenbarligen Pro League, 352

Padt GK

Donk-Kouyate-Kanu

Odjija-kan inte komma på vem

De Cuellar - Vargas - Soumahoro

Tchite-Cyriac och självklart Huse och Ely på bänken
Citera
2013-12-10, 18:04
Medlem
Oj sorry allihopa! Jag glömde... När alla vill sälja spelarna, säljer alla billigare för att de vill ha sin spelare såld -> Billiga spelare

När de går ur packs och det fortsätter med vanliga TOTW en gång i veckan minskar efterfrågan på att köpa packs -> Färre säljer spelare -> Högre pris.

Fast dock behöver inte alla spelares priser höjas efter jul-market kraschen
Citera
2013-12-10, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundranittiofyra

spelare som byter klubb nu under januari fösntret, kommer dom nya spelar korten vart efter eller görs det en stor uppdatering när fönstret stängs? och vad händer med dom gamla spelar korten?
Under 12 och 13 kom de under några vågor, kanske 4-5 stycken. Så de kommer inte alltid på dagen men det uppdateras allt efter att spelarna byter klubb, och så har de en sista efter sista dagen som gör att de får med övergångarna från de sista dagarna av fönstret
Citera
2013-12-10, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Haha just det mittbacksparet blir nog smått våldtaget i inläggsspelet But I get your point, finns det någon riktigt monstermittback som är silver i år? Nounkeu är väldigt bra i 352 vet jag.

Snyggt! Ser riktigt starkt ut Själv körde jag uppenbarligen Pro League, 352

Padt GK

Donk-Kouyate-Kanu

Odjija-kan inte komma på vem

De Cuellar - Vargas - Soumahoro

Tchite-Cyriac och självklart Huse och Ely på bänken

Kan inte varit så att du körde Van Damme som CDM med typ 5 i kemi? Det gjorde jag, och han var ett monster.
Citera
2013-12-10, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundranittiofyra

De gamla korten händer det ingenting med förutom att de försvinner ur packs till förmån för det nya kortet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in