2013-12-10, 17:13
Medlem
Kallixs avatar
Från AB rapportering:

Nu frågar målsägandebiträdet om det faktum att yngste sonen lämnades kvar i lägenheten.
”Det är fruktansvärt, för om poliserna inte kommit in i lägenheten på eftermiddagen kanske han också varit borta.
”Jag tycker det är ett brott i sig att lämna honom där”, säger mamman med stockad röst.

Det håller jag med mamman om. Mordförsök.
Citera
2013-12-10, 17:24
Medlem
pam-pam-elas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Från AB rapportering:

Nu frågar målsägandebiträdet om det faktum att yngste sonen lämnades kvar i lägenheten.
”Det är fruktansvärt, för om poliserna inte kommit in i lägenheten på eftermiddagen kanske han också varit borta.
”Jag tycker det är ett brott i sig att lämna honom där”, säger mamman med stockad röst.

Visst måste det vara ett brott att lämna ett spädbarn på 1 1/2 år ensam med berått mod??? Tänk om det hänt pojken något, om han hade satt nappen i halsen, dött av uttorkning.. om ingen hittat honom i tid...... FY vad fruktansvärt iskallt handlande! O inte fan visade någon av de tre herrarna några känslor när de såg o hörde mammans vittnesmål.. Vad är det för typer egentligen?????
Citera
2013-12-10, 17:25
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Från AB rapportering:

Skoavtryck från två personer i lägenheten och sonen lämnad ensam åt sitt öde. Borde de inte då kunna åtala alla tre för mordförsök på sonen?
Citera
2013-12-10, 17:26
Medlem
Citat:
Från AB rapportering:

helt klart är de så. det som rörde mig allra mest i FUPen.
nog för det med Id* är mcke fruktansvärdare. men just den lilla rädda pojken som är alldeles ensam där.
fy faan säger ja bara göra så mot ett barn. tänkt om bara nån av Bill eller Bull kunde ta sig i staken å visa sig som män.
men men har svårt att tro de kommer undan detta även om de nekar.
å värst blir de för de 2 kissemissarna som antagligen snart är ute om de inte erkänner..
om de skulle göra så tror ja de möjligen skulle ha lite respekt kvar i folks ögon??
Citera
2013-12-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
"På en bild ska 37-åringen suttit i duschen hos 23-åringen med en leksak tillhörande 1,5-åringen i munnen."

Enligt aftonbladet. Det är inget som framkomit här väl?
Men var det inte prat om det tidigt i tråden? Att han själv lagt ut en bild från en dusch med en badanka eller liknande? Och skrivit "Min nya leksak" eller nåt sånt? Jag har för mig att det framgick att det var hos nån tjej men inte just Id*. Det kanske iofs var nåt han gjorde hos många tjejer, vad vet jag...
Citera
2013-12-10, 17:46
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SifferSlav
Men var det inte prat om det tidigt i tråden? Att han själv lagt ut en bild från en dusch med en badanka eller liknande? Och skrivit "Min nya leksak" eller nåt sånt? Jag har för mig att det framgick att det var hos nån tjej men inte just Id*. Det kanske iofs var nåt han gjorde hos många tjejer, vad vet jag...

Nu när du säger det så drar jag mej till minnes. Hade dock för mej att bilderna som var då, även var med DB? Dom kramades väl i ett badkar?
Citera
2013-12-10, 17:48
Medlem
Citat:
Nu när du säger det så drar jag mej till minnes. Hade dock för mej att bilderna som var då, även var med DB? Dom kramades väl i ett badkar?
Japp, det fanns såna också. AJ verkar gilla att umgås i vatten.
Citera
2013-12-10, 17:54
Medlem
Imonlysixteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SifferSlav
Japp, det fanns såna också. AJ verkar gilla att umgås i vatten.

Ja juuust det dom första bilderna på nazibröderna som kom upp i tråden
Citera
2013-12-10, 18:00
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Från AB rapportering:

Det där har sysselsatt mina tankar ganska mycket; om inte blodet hade upptäckts ganska tidigt och åtgärder satts in - hade då någon av dessa tre larmat (på ett eller annat sätt) om att det finns ett litet barn i en bostad?

Denna fråga kommer nog aldrig att få ett svar som man kan tro är absolut sanning.
Citera
2013-12-10, 18:09
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Det diskuterades om en bild på AJ med en leksak tidigt i juli. Då var fokus på ett armband som AJ hade på sig:

(FB) Trollhättan: Misstänkt dråp/människorov. Ida, 23, försvunnen. Funnen död 20130808

Bilden på badpojkarna kan fortfarande skådas på AJs Facebook:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151148461402825&set=a.10150522848 407825.369919.725842824&type=1&theater
Citera
2013-12-10, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Det där har sysselsatt mina tankar ganska mycket; om inte blodet hade upptäckts ganska tidigt och åtgärder satts in - hade då någon av dessa tre larmat (på ett eller annat sätt) om att det finns ett litet barn i en bostad?

Denna fråga kommer nog aldrig att få ett svar som man kan tro är absolut sanning.
Man vill ju gärna tro att de skulle det. Men det gör jag dessvärre inte.
Citera
2013-12-10, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pam-pam-ela
Visst måste det vara ett brott att lämna ett spädbarn på 1 1/2 år ensam med berått mod??? Tänk om det hänt pojken något, om han hade satt nappen i halsen, dött av uttorkning.. om ingen hittat honom i tid...... FY vad fruktansvärt iskallt handlande! O inte fan visade någon av de tre herrarna några känslor när de såg o hörde mammans vittnesmål.. Vad är det för typer egentligen?????
Kan det vara så att dom tömt halva burken med lugnande innan
dom gick hemifrån, ingen normal person skulle klara att
vara oberörd i en sån situation om man har känslor eller det minsta empati.
Oavsett om man är skyldig eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in