2013-12-10, 16:58
Medlem
8711s avatar
Osmakligheterna från media fortsätter och blir vanligare:

http://noje.se.msn.com/nyheter/aschberg-jagar-n%C3%A4ttroll-i-tv

Tragiskt med förföljelse av oliktänkande!
Citera
2013-12-10, 16:59
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Detta är början på det stora förfallet för SD, är helt övertygad om detta. Vilka siffror kommer man nå i undersökningarna framåt våren. Allt över 6-7% vore en chock.

Den har vi hört förr. Minns du hur det har gått varenda gång? Stora ökningar för Sverigedemokraterna. Folk är mycket mer förbannade på massinvandringen och dess konsekvenser, dataintrång och åsiktsregistrering och medias drev och kampanj-"journalistik".

Finns ingen chans att SD kommer minska. Det kommer fortsätta precis som vanligt.
Citera
2013-12-10, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Osmakligheterna från media fortsätter och blir vanligare:

http://noje.se.msn.com/nyheter/aschberg-jagar-n%C3%A4ttroll-i-tv

Tragiskt med förföljelse av oliktänkande!

Om ditt enda sätt att framföra din åsikt är via näthat så förstår jag att du känner dig jagad av program som detta.

Som tur är finns det folk i alla läger (inklusive invandringskritiska) som kan ta en diskussion utan att hota, kränka eller förnedra.

Testa på det någon gång vetja.
Citera
2013-12-10, 17:01
Medlem
Caesar Johansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Vi har förstått vad du anser men det är liksom inte relevant för tråden. Den handlar om att SD har rasister i sin styrelse , vilket är ett problem för deras trovärdighet.
Du däremot tillhör djävulens avskum och jag förstår till fullo att du utrycker dig anonymt.

Återigen förstår jag inte vad i det yttrade som är rasistiskt. Att önska enskilda eller grupper döden pågrund av deras åsikter/filosofi/handlingar är allmänngods. Till exempel önskar Sveriges regering talibanerna i Afghanistan döden. Värre än så! De arbetar systematiskt med hjälp av svenska soldater och vapensysstem på att döda talibaner i Afghanistan.

Möjligen en inhuman inställning som sagt, men knappast rasistisk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golden.Ration
En s.k revolution med allegori.. är en revolution som inte är värd namnet. Var inte blyg nu tala ur skägget!

Nej inte nödvändigtvis det finns ett vitt spektrum av möjligheter. Men jag kan inte börja spekulera vilt för att tillfredsställa dina behov. Sätt dig och runka i något hörn
Citera
Medlem
Är det en hemlighet att SD är rasister som inte tycker om invandrare? Nej det är det inte. Om du röstar på SD betyder det att du per automatik inte gillar invandrare och därmed ska du betraktas som en främlingsfientlig person. Nu hatar invandrare och du ger invandrare skulden till allt dåligt som händer runt omkring.

Snälla fan om du ska skylla på någon annan pga ditt personliga misslyckanden i livet så kan du lika med erkänna att du är rasist.
Citera
2013-12-10, 17:02
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmelkotten
Om ditt enda sätt att framföra din åsikt är via näthat så förstår jag att du känner dig jagad av program som detta.

Som tur är finns det folk i alla läger (inklusive invandringskritiska) som kan ta en diskussion utan att hota, kränka eller förnedra.

Testa på det någon gång vetja.

Det handlar inte om mig och jag har varken hatat eller hotat någon. Men att ägna sig åt åsiktsregistrering och dataintrång är mycket värre än att några gubbar och tanter uttryckt sig onödigt.
Citera
2013-12-10, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Vi kan ju börja med de "flyktingar" som åker på semester till de länder de säger sig ha flytt ifrån...

Ja och när de kommer hem till sina fäders by börjar de bygga byns största hus. Flykting baha..ekonmoísk parasit jaa!
Citera
2013-12-10, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Vi har förstått vad du anser men det är liksom inte relevant för tråden. Den handlar om att SD har rasister i sin styrelse , vilket är ett problem för deras trovärdighet.
Du däremot tillhör djävulens avskum och jag förstår till fullo att du utrycker dig anonymt.

Inte för närmare 600.000 personer (enligt opinionen). Samtidigt har partiet en exponentiell tillväxt med 400 personer om dagen.

Vem/vilka är det som har ett trovärdighetsproblem i Sverige?
Citera
2013-12-10, 17:04
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netflash
Är det en hemlighet att SD är rasister som inte tycker om invandrare? Nej det är det inte. Om du röstar på SD betyder det att du per automatik inte gillar invandrare och därmed ska du betraktas som en främlingsfientlig person. Nu hatar invandrare och du ger invandrare skulden till allt dåligt som händer runt omkring.

Snälla fan om du ska skylla på någon annan pga ditt personliga misslyckanden i livet så kan du lika med erkänna att du är rasist.

Vad har det med personliga misslyckanden i livet att göra om jag säger att jag avskyr invandringens konsekvenser med ghetton, kriminalitet, gruppvåldtäkter, gängbildning, rasism mot svenskar, skjutningar, skolor och klasser utan svenska barn och ungdomar osv osv.

Du vet ju inte vad du talar om lille vän.
Citera
2013-12-10, 17:05
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Detta är början på det stora förfallet för SD, är helt övertygad om detta. Vilka siffror kommer man nå i undersökningarna framåt våren. Allt över 6-7% vore en chock.

SD har varit körda sedan de började med nolltoleransen. Det var EXAKT detta som media ville ha.
Citera
2013-12-10, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Vad har det med personliga misslyckanden i livet att göra om jag säger att jag avskyr invandringens konsekvenser med ghetton, kriminalitet, gruppvåldtäkter, gängbildning, rasism mot svenskar, skjutningar, skolor och klasser utan svenska barn och ungdomar osv osv.

Du vet ju inte vad du talar om lille vän.

Jo det är sant fan. Du har rätt. Jag har fel. Jag ber om ursäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in