2013-12-10, 16:39
Medlem
Media har ju länge haft samma strategi, att svartmåla SD så mycket som möjligt, vilket snarare har lett till backfire. Jag tror att de kommer ha ungefär samma strategi inför nästa val, och misslyckas precis lika mycket.
Citera
2013-12-10, 16:40
Medlem
Stessads avatar
Tvärtom, all publicitet är bra publicitet som alla inom media vet om.
Haha, regga alla som röstar på SD? Sveriges tredje största parti? Ja, det kan dom ju roa sig med om dom vill ha halva Sverige emot sig. Jävla nötter.
Citera
2013-12-10, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Hänga ut skulle du va nåt fel att va rasist?
Jävla patetiskt att hålla på, häng ut alla svarta som hatar vita på samma gång.
Men det går inte i detta land då det bara är rasistiskt att vara vit och hata svart.

Rasist är man när man hatar annan ras gäller även svarta, gula och bruna rasen.

Bra sagt. om vi vänder på steken så ser vi alla hur hatet göder i invandrarnas ögon när de tittar på oss.

Men varför debatteras inte det. Det verkar legitimt att hata de som föder och ger skydd och asyl. Bara för att det är i ett underdog perspektiv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Journalisterna med Expos hjälp kommer att registrera så många som möjligt som
röstar på SD och ta kontakt med arbetsgivare och skola samt anhöriga.
Vad tror ni om journalisternas strategi? kommer dom att lyckas i valet 2014
att sänka SD? kommer någon våga jobba politiskt för SD?
http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/namn-pa-anonyma-anvandare-knackta/

Du verkar antingen ha lite problem med läsförståelsen eller ha en ganska vidlyftig fantasi.

Ingenstans i den artikel du själv länkar står det att journalisterna ska kontakta arbetsgivare, skola och anhöriga. Det har du ju hittat på alldeles själv. Stolle.

Det som faktiskt står är:

Nu sitter ni i researchgruppen på hela det här namnregistret. Vad tänker ni göra med det?

- Det kommer att bli en rapport, men vi kommer också att löpande att publicera nyheter på vår egen sajt. Namn kommer vi bara att publicera när det är publicistiskt försvarbart, säger Fredriksson
Citera
Medlem
Stessads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Napi
Sånt här hetsande ökar bara sympatierna för SD. Nej de kommer inte att sänka SD, SD kommer göra ett rekord val.

Det känner jag med. Skulle inte lyfta nått nämnvärt på ögonbrynet om dom fick över 15% nästa år.
Undra vad Expo och alla negerknullare gör då?
Citera
Medlem
Till och med piratpartiet går ut och fördömmer expressens tilltag mot Sverigedemokraterna och då ska man tänka på att PP har den mest extrema invandringspolitiken i hela Sverige bland samtliga partier.

http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/medierna-blir-till-offentlig-skampale_8809900.svd
Citera
Medlem
Caesar Johansens avatar
Kan någon förklarar för mig varför det är rasistiskt att uttrycka en önskan att hungerstrejkare ska dö, eller att olika muslimska sekter ska slå ihjäl varandra? Det är möjligen en smula inhumant, men knappast rasistiskt va?
Citera
2013-12-10, 16:46
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Det roliga är ju att ni SDare i denna tråden är EXAKT såna människor som dom desperat försöker göra sig av med.
Partiet vill inte ha er.
Citera
2013-12-10, 16:46
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
En majoritet av deras väljare stödjer inte din jävla SvP politik.

Jo det gör dom. Det enda som anti-rasisterna har helt rätt i är att den stora massan bland SDare
är "rasister". Har alltid varit och kommer alltid att vara.

Att vara rasist är det klokaste som finns för övrigt.
Citera
2013-12-10, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urmelkotten
Du verkar antingen ha lite problem med läsförståelsen eller ha en ganska vidlyftig fantasi.

Ingenstans i den artikel du själv länkar står det att journalisterna ska kontakta arbetsgivare, skola och anhöriga. Det har du ju hittat på alldeles själv. Stolle.

Det som faktiskt står är:

Nu sitter ni i researchgruppen på hela det här namnregistret. Vad tänker ni göra med det?

- Det kommer att bli en rapport, men vi kommer också att löpande att publicera nyheter på vår egen sajt. Namn kommer vi bara att publicera när det är publicistiskt försvarbart, säger Fredriksson

Men det har de redan gjort, de har besökt aktiva i utpekat register på arbetsplatser. Att jaga folk privat för vad de skriver under anonymt pseudonym kan vara det vidrigaste tilltaget jag har upplevt under mina år som aktiv på nätet.

Ingenting har förändrats, invandrare våldtar fortfarande mer, rånar fler och kostar mer. Sverigedemokraterna är helt klart det enda valet och det är faktiskt inte så dåligt eftersom det enda media och våra motståndare kan hacka på är våra företrädare. Vår politik är uppenbarligen okritiserbar eftersom det aldrig publiceras kritiska artiklar mot partipolitiken utan bara vad enskilda företrädare gör och inte gör.
Citera
2013-12-10, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Det roliga är ju att ni SDare i denna tråden är EXAKT såna människor som dom desperat försöker göra sig av med.
Partiet vill inte ha er.

Dom har oss inte ...!
Citera
2013-12-10, 16:48
Medlem
Narkomats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Allvarligt, självklart vill alla vara anonyma ibland men det är en jävla skillnad att ha en åsikt och värdering i ett politisk parti och inte tordas stå för den beroende på att man vill visa upp en snygg fasad. Jag står för att jag är sosse och uttalar mig inte annorlunda när jag är i ett offentligt sammanhang. Däremot är det skönt att vara anonym här och slippa löpa gatlopp bland alla "nassar" o "rassar" i detta forum.

Var går gränsen för hur mycket det är okej att spionera på folk för att finna ett tvivelaktigt uttalande? Om man hade spelat in din röst under hela ditt liv så skulle man nog kunna rota fram ett par sådana, som du inte törs stå för som sosse för att du vill visa upp en snygg fasad?

Jag anser att man borde kunna se anonyma uttalanden som en del av den allmänna domänen, att de saknar upphovsrättsinnehavare och avsändare. Det blir ett i längden sakligare och mer omfattande samtal om åsikter kan få stå för sig själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in