2013-12-10, 16:35
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combot
Vågar nog påstå att det är ytterst få från andra partier i riksdagen som skulle
yttra sig som "du kan ta en neger från djungeln...", eller "hoppas de svälter ihjäl", osv, osv, osv.

Så visst, scanna mail och lyssna av telefoner. Det värsta från andra partier blir väl
"jag stal en chokladkaka", eller sånt
Men herregud. Hur många minuter behövde Josefsson i valstugorna? Moderater, sossar, vänsterfolk, ja vartenda parti får skandaler så snart media riktar sina blickar mot dem. Näthatskampanjen ledde till att vänsterpartister och socialdemokrater blev ertappade med näthat och då tystnade den jävligt fort. Behöver jag fortsätta?

Läste du överhuvudtaget vad jag skrev? Korruption och grova oegentligheter, det finns fler beteenden och uttalanden en politiker kan göra, än att uttala sig rasistiskt. Hur många politiker skulle sitta kvar om man granskade samtliga? Vad är det du försöker inbilla dig?

Grattis till att missa hela mitt resonemang, varför citerade du mig ens om du ändå inte skulle diskutera vad jag hade att säga? T.ex. Miljöpartiet har inte granskats i princip en enda gång sedan de bildades, då de är kraftigt uppbackade av hela mediaapparaten. Innebär det att du tror att alla miljöpartister är världens snällaste och ärligaste lamm?

Jag försvarar inte SD, så inbilla er inte det. Jag försöker rikta fokus på vad som i helvete är viktigt i detta sammanhang, men jag förstår om en fanatisk globalisttänkare inte ser något av större vikt än att sänka alla fascister man ser eller inbillar sig se och att allt annat fungerar som det ska.
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2013-12-10 kl. 16:49.
Citera
2013-12-10, 16:36
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Vad i helvete gör människor som du i en SD tråd?

Du vet lika väl som jag att 7/10 SDare tycker likadant som mig (fast ändå röstar på ett kontra-jihad judiskt skitparti) så varför skulle jag inte skriva i denna tråd?
Citera
2013-12-10, 16:37
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittfosterland
Brottligheten bland hatarhögern är MYCKET högre än genomsnittet av befolkningen lika så fler Sd:are tar emot socialbidrag än genomsnittet - Se på er själva innan ni börjar spy ut ert hat.
Finns inte en vettig människa som vill se SD ta några viktiga beslut för Sveriges framtid.

Alla ni som kommer skriva aftonhoran eller Pk media dittan och dattan, med hänvisning till någon pajas site som Avpixlat eller friatider, som berättar "sanningen" mer vinklad "sanning" än från dessa sidor är svårt att hitta. Gör er ej besväret.

Källa:

Högerhatar som slår kvinnor
http://www.interasistmen.se/dumheter/sd-ordforande-hangde-ut-utlandska-brottslingar-ar-sjalv-domd-for-kvinnomisshandel/

http://sverigesradio.se/sida/play.aspx?ljud=3508878
Var tione invald högerhatare dömd för brott
Startsidan / Nyheter 2001-11-18

Hög brottslighet i sverigedemokraterna
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10243392.ab

Nä nu jävlar var femte högertattare dömd för brott
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=937718
Och hur ser det ut bland invandrare och vänsterextremister?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Snacka om att skjuta sig själva i foten. Men ja, de anser väl att de har rätt eftersom detta inte är något etniskt register. Det är bara ett sammanträffande att alla råkar vara svenskar?

Är det rätt att föra en register över åsikter, med syftet att stoppa dessa åsikter? Hade det inte varit samma sak att ha ett register alla som tror att messias inte har kommit till jorden än för att propagera och säga att han har faktiskt redan varit här?

Att sådant är möjligt är tyvärr mer skrämmande är att vi har en invandringskritisk missnöjesparti i riksdagen..
Citera
Medlem
Zloths avatar
Citat:
yttra sig som "du kan ta en neger från djungeln...", eller "hoppas de svälter ihjäl", osv, osv, osv.

Så visst, scanna mail och lyssna av telefoner. Det värsta från andra partier blir väl

Allt handlar inte om rasism i denna värld dumfan.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Nå - anständiga människor önskar inte att deras medmänniskor svälter sig till döds. Naturligtvis är denna åsikt vanlig innom Svenskarnas Parti, men det består ju som bekänt inte av anständiga människor.

När det gäller Sverigedemokraterna påstår man sig ju bestå av anständiga människor, och delvis gör man nog det, men de ständiga avslöjandena om hyckleriet och dubbelmoralen hos många SD:are borde få de anständiga människor som finns hos SD att dra öron en åt sig - vill man verkligen vara kvar i detta parti av smygrasiter och järnrörsviftare?
Är anständiga människor något slags kodord för pissliberala humanister och svagsinta kulturmarxister? Uttalandet var såklart inte taktiskt men många känner förstås samma sak vad gäller bedrägliga och parasitiska främlingar som ljuger värdfolket rakt upp i ansiktet och som tär på deras resurser. Det hade varit väldigt bra om diverse fåntrattar och kretiner fokuserade på vårt folks överlevnad istället för på vad som är anständigt och inte.

I framtiden lär det nog krävas betydligt mer än lite järnrörsviftande för att lösa problemen.
Senast redigerad av Straybullet 2013-12-10 kl. 16:39.
Citera
Medlem
Citat:

Kanske de flesta inte uttrycker sig så, därför de har inga forum där de kan ventilera sin totala frustration. Men du kan vara övertygad om att de tänker i termen apor etc, samtidigt som de är moderater.

Och bland vanliga väljare som tänker rasistiskt men röstar på Fp.
Citera
2013-12-10, 16:38
Medlem
dwgs avatar
Hänga ut skulle du va nåt fel att va rasist?
Jävla patetiskt att hålla på, häng ut alla svarta som hatar vita på samma gång.
Men det går inte i detta land då det bara är rasistiskt att vara vit och hata svart.

Rasist är man när man hatar annan ras gäller även svarta, gula och bruna rasen.
Citera
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyngstad
Kommentaren: "Jag hoppas att de svälter sig till döds", skrevs i relation till en artikel som handlade om människor från utlandet som kommit till Sverige och påstått sig vara på flykt. En myndighetsgranskning visade dock att deras påståenden var falska och följaktligen avslogs deras asylansökan. Det handlar alltså om ett bedrägeriförsök där några vill utnyttja asylsystemet för egen vinning på bekostnad av de verkligt behövande. Senare – trots avslöjandet, väljer de att protestera mot beslutet genom att hungerstrejka.
Tack för bakgrunden!
Jag hade för mig att personerna klagade på maten, men detta var alltså vid ett annat tillfälle och dessa flydde visst från sitt boende...
"Skyddsbehövande"...
Citera
Bannlyst
Citat:

Nja. Pedofili, våltäktsmän, misshandel, bokföringsbrott, bedrägerir och annat mysigt. Medans det värsta som SD råkat ut för sedan 2010 var järnrörsgate.

http://petterssonsblogg.se/2012/12/07/nu-granskar-vi-s/
http://petterssonsblogg.se/2013/02/06/nu-granskar-vi-m/http://petterssonsblogg.se/2012/12/19/nu-granskar-vi-v/

Som vanligt vill alla som hatar meningsmotståndare ljuga och bedra. Det är ni bra på!
Citera
Medlem
Napis avatar
Sånt här hetsande ökar bara sympatierna för SD. Nej de kommer inte att sänka SD, SD kommer göra ett rekord val.
Citera
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Du vet lika väl som jag att 7/10 SDare tycker likadant som mig (fast ändå röstar på ett kontra-jihad judiskt skitparti) så varför skulle jag inte skriva i denna tråd?
Det är där du har fel din blöjnazist.
En majoritet av deras väljare stödjer inte din jävla SvP politik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in