Citat:
Ursprungligen postat av
Combot
Vågar nog påstå att det är ytterst få från andra partier i riksdagen som skulle
yttra sig som "du kan ta en neger från djungeln...", eller "hoppas de svälter ihjäl", osv, osv, osv.
Så visst, scanna mail och lyssna av telefoner. Det värsta från andra partier blir väl
"jag stal en chokladkaka", eller sånt

Men herregud.
Hur många minuter behövde Josefsson i valstugorna? Moderater, sossar, vänsterfolk, ja vartenda parti får skandaler så snart media riktar sina blickar mot dem. Näthatskampanjen ledde till att vänsterpartister och socialdemokrater blev ertappade med näthat och då tystnade den
jävligt fort. Behöver jag fortsätta?
Läste du överhuvudtaget vad jag skrev? Korruption och grova oegentligheter, det finns fler beteenden och uttalanden en politiker kan göra, än att uttala sig rasistiskt. Hur många politiker skulle sitta kvar om man granskade samtliga? Vad är det du försöker inbilla dig?
Grattis till att missa hela mitt resonemang, varför citerade du mig ens om du ändå inte skulle diskutera vad jag hade att säga? T.ex. Miljöpartiet har inte granskats i princip en enda gång sedan de bildades, då de är kraftigt uppbackade av hela mediaapparaten. Innebär det att du tror att alla miljöpartister är världens snällaste och ärligaste lamm?
Jag försvarar inte SD, så inbilla er inte det. Jag försöker rikta fokus på vad som i helvete är viktigt i detta sammanhang, men jag förstår om en fanatisk globalisttänkare inte ser något av större vikt än att sänka alla fascister man ser eller inbillar sig se och att allt annat fungerar som det ska.