2013-12-10, 14:57
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
säger man att man skall gå in och pussa nåns son gonatt. om man inte tänker provocera personen ifråga? i min värld säger man inte såna saker om man vill hålla sig borta från bråk.
alla med en sunt förnuft vet att de är den värsta provokation man kan göra.
så glöm han ville hålla sig undan bråk..

Det var ju inte han som ringde upp P*r, utan I*a. Morot sökte inte den konflikten men kan prata för sig så har P*r sagt något dumt så kontrar säkert Morot med något annat dumt tillbaka så som att han skall pussa hans son godnatt. Men det är bara en teori att det var det telefonsamtalet och efterföljande diskussion som triggade Morot...
Citera
2013-12-10, 15:00
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pam-pam-ela
verkar vara någon vid namn Ra**u* *agnu**on, vän med en av pappans vänner. (m,s)

https://www.facebook.com/#!/ra**us.magnu**on.18 ???
Citera
2013-12-10, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Såhär står det på Aftonbladets liverapportering:

Kan detta och den starka reaktionen flera åhörare visat göra så att FH och DB kanske tar sitt förnuft tillfånga nu under förhandlingen?
Det är nog att hoppas på för mycket. Jag tänker på FH som först hjälper till att frakta en ihjälslagen 23-årig tjej för att sen åka hem till sin 21-åriga flickvän och uppträda som vanligt. (Om man nu ska tro på vad hon sa i förhör) Hur kall måste man inte vara för att fixa det?
Citera
2013-12-10, 15:05
Medlem
pam-pam-elas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
https://www.facebook.com/#!/ra**us.magnu**on.18 ???

jag har fått den uppfattningen ja...
Citera
2013-12-10, 15:07
Medlem
Somecoolnames avatar
Såg F.H i stan (Trollhättan) för ca 1,5 vecka sedan. Han såg inte allt för bekväm ut!
Såg ut som om han tittade sig över axeln hela tiden.
Citera
2013-12-10, 15:10
Medlem
pam-pam-elas avatar
Citat:
jag har fått den uppfattningen ja...

fast jag kan ju ha fel? Spelar egentligen ingen roll, förstår att det finns upprörda personer. Önskar innerligt att de två kumpanerna tar sitt lilla förnuft till fånga och inte låter sig förstöra sina liv för den där kallsinnige idioten AJ skull. Sistnämnde är inte värd ett ruttet lingon! Skicka honom till Sibirien för det är väl närmast helvetet man kan komma på jorden....
Citera
2013-12-10, 15:10
Medlem
Citat:
Ett av vittnena som ska medverka under rättegången har deltagit i en diskussionstråd på forumet Flashback. Han uppgav där att han anträffat en brandplats i skogsområdet efter att ha varit ute och tittat på ställen kring omgivningar han ansåg vara intressanta
Aftonbladets liveuppdatering.
Citera
2013-12-10, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Såg F.H i stan (Trollhättan) för ca 1,5 vecka sedan. Han såg inte allt för bekväm ut!
Såg ut som om han tittade sig över axeln hela tiden.
Det kommer dom att få göra resten av sina liv om dom stöttar AJ i detta.
En jäkla situation,antingen vara rädd för AJ eller vänner till Ida,inget lätt val.
Senast redigerad av ebh 2013-12-10 kl. 15:20.
Citera
2013-12-10, 15:17
Medlem
Citat:
verkar vara någon vid namn Ra**u* *agnu**on, vän med en av pappans vänner. (m,s)
Vad är han för typ av människa. Är han bekant med BO eller GM?
Citera
2013-12-10, 15:28
Medlem
Imonlysixteens avatar
Jag var på plats precis efter att någon anhörig hade "stormat" tingsrätten. Mkt poliser utanför nen annars märkte jag inte av detta. Måste ha hänt PRECIS innan jag anlände då jag var där 13.10. F.ö ska jag försöka få en plats till morgondagens förhör av de misstänkta
Citera
2013-12-10, 15:28
Medlem
Hålls rättegången i Göteborg eller Vänersborg?

När startar den varje dag och hur mycket tidigare bör man vara på plats för att få en plats i salen?
Citera
2013-12-10, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SifferSlav
Det är nog att hoppas på för mycket. Jag tänker på FH som först hjälper till att frakta en ihjälslagen 23-årig tjej för att sen åka hem till sin 21-åriga flickvän och uppträda som vanligt. (Om man nu ska tro på vad hon sa i förhör) Hur kall måste man inte vara för att fixa det?
Jag fick en känsla att FHs sambo ljuger. Hon svarar ganska professionellt i förhör och när besvärliga frågor kommer då vet hon inte eller hon kommer inte ihåg! Vet någon om hennes bakgrund och om hon tidigare är känd av polisen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in