2013-04-16, 17:33
Medlem
2577s avatar
Jag håller inte räkningen däremot gör mina kompisar det, så jag ligger runt 40+ nu. En kille som haft sex med många partners bryr sig inte alls lika mycket som en kille som kanske inte alls fått ligga lika mycket. Tror att det beror med på avundsjuka än avskräck. Förstår dock ej varför antal ska spela någon roll överhuvudtaget?
Citera
2013-04-16, 19:37
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2577
Jag håller inte räkningen däremot gör mina kompisar det, så jag ligger runt 40+ nu. En kille som haft sex med många partners bryr sig inte alls lika mycket som en kille som kanske inte alls fått ligga lika mycket. Tror att det beror med på avundsjuka än avskräck. Förstår dock ej varför antal ska spela någon roll överhuvudtaget?

du förstår inte varför antalet skall spela någon roll överhuvudtaget? ändå hävdar du att du haft 40+, och att DINA KOMPISAR har hållit räkningen?

jaha, har de deltagit som observatörer eller hur är det? enkel psykologi säger mig att det är DU som har tyckt det vara så oerhört viktigt att hålla koll på antalet. psykologins ABC.
Citera
2013-04-16, 19:56
Medlem
WaS-ToYs avatar
Fast alltså, om det är nån som haft Väldigt få så är det ju inte svårt att veta antalet utan att det betyder nånting alls, eller?
Citera
2013-04-17, 10:46
Medlem
2577s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av used66
du förstår inte varför antalet skall spela någon roll överhuvudtaget? ändå hävdar du att du haft 40+, och att DINA KOMPISAR har hållit räkningen?

jaha, har de deltagit som observatörer eller hur är det? enkel psykologi säger mig att det är DU som har tyckt det vara så oerhört viktigt att hålla koll på antalet. psykologins ABC.

Jag tycker inte att det är oerhört viktigt, men att ha ett hum om hur många man haft sex med behöver väl inte betyda att man tycker att antalet spelar någon roll. Nu menar jag att jag inte tycker att antalet bör spela roll för en framtida partner eller någon annan man diskuterar antalet med.
Citera
2013-04-17, 10:49
Medlem
Jag tycker det beror på, har tjejen haft många partner men samtidigt varit i förhållande med dessa är det ok men har hon bara haft en massa one-night-stands skulle det besvära mig en hel del.
Citera
2013-04-17, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Juizz
Jag tycker det beror på, har tjejen haft många partner men samtidigt varit i förhållande med dessa är det ok men har hon bara haft en massa one-night-stands skulle det besvära mig en hel del.

Så om en tjej är 25 bast och har haft 20 förhålladen så ringer inga varningsklockor för dig?
Citera
2013-04-19, 19:53
Medlem
Det bestämmer man helt själv. Så länge man skyddar sig och tar sitt ansvar så spelar det absolut ingen roll. Och nej, en tjej blir inte slapp av att ligga med många som en del tror.
Citera
2013-04-19, 23:07
Medlem
oskarp88s avatar
haha, vafan är felet med alla som sitter o säger att man ska ha legat med typ 5-10 när man är 23?

har ingen exakt siffra på hur många jag legat med, 90% på fyllan och jävligt obetydliga, men de ligger någonstans runt 30 och jag är 25 år, känns som alla killar som skriver att man ska vara oskuld eller inte legat med någon som tjej är antingen jävligt osäkra eller troll .. det eller så ligger ni jävligt lite själva

min nuvarande flickvän har säkerligen legat med lika många som mig, kanske mer? hon är 23 men de är inget jag stör mig på så länge jag är den enda som ligger med henne under vårat förhållande, jag förstår om hon legat med många så jävla snygg som hon är!
Citera
2013-04-19, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskarp88
haha, vafan är felet med alla som sitter o säger att man ska ha legat med typ 5-10 när man är 23?

har ingen exakt siffra på hur många jag legat med, 90% på fyllan och jävligt obetydliga, men de ligger någonstans runt 30 och jag är 25 år, känns som alla killar som skriver att man ska vara oskuld eller inte legat med någon som tjej är antingen jävligt osäkra eller troll .. det eller så ligger ni jävligt lite själva

min nuvarande flickvän har säkerligen legat med lika många som mig, kanske mer? hon är 23 men de är inget jag stör mig på så länge jag är den enda som ligger med henne under vårat förhållande, jag förstår om hon legat med många så jävla snygg som hon är!

Bra sagt! Så inåt fan
Citera
2013-04-20, 03:09
Medlem
oskarp88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskarn
Ni tjejer har ju en sak ni inte behöver gå och oroa er för, kukstorlek.
Så förstår att ni har en mildare syn på detta.
Har en tjej haft större än vad jag kan erbjuda så ryker hon direkt.

Hahaha.. du kan ju inte mena allvar
Citera
2013-04-21, 00:56
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskarp88
Hahaha.. du kan ju inte mena allvar

Jag skulle inte heller vilja vara med en tjej som har större kuk än jag har.
Citera
2013-12-08, 00:36
Medlem
Jag är 18 år och jag har legat med 24 stycken. Så jag tycker inte det är svampigt alls. Det är lätt att komma upp i en hög siffra snabbt. Och varför skulle det vara okej för en kille att ligga med så många och inte för en tjej? Det är helt fel! Dock så brukar jag ljuga rätt mycket om min siffra när killar frågar mig. Ofta säger jag att jag legat med 8 stycken. Men sedan går jag ju emot mig själv där men man vill ju inte bli dömd för att vara svampig, som många lätt gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in