2013-12-08, 19:07
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
"Han lyfter Magnus Söderman, en av talarna under lördagen, som ett exempel. Han var en av ledarna inom Svenska motståndsrörelsen som nu gått med i Svenskarnas parti. Han beundrar Hitler och är uttalat judefientlig."

Från http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=5726925

Tyckte att det var lite småkul
Hur kan man Inte beundra Hitler? Det är frågan.
Alla vita västerlänningar som inte beundrar Hitler skickar jag direkt in i "icke-påläst"/"fördummad individ"-facket
Citera
2013-12-08, 19:24
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
"Han lyfter Magnus Söderman, en av talarna under lördagen, som ett exempel. Han var en av ledarna inom Svenska motståndsrörelsen som nu gått med i Svenskarnas parti. Han beundrar Hitler och är uttalat judefientlig."

Från http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=5726925

Tyckte att det var lite småkul
Frågan är om inte den sk. "experten" försökte charma Söderman med allt smickar, vidare kan man ju nämna att "experten" hade tagit sin information från Wikipediasidan som är felaktig, så SR fick ändra delar av artikeln.

/Micke
Citera
2013-12-08, 20:53
Medlem
TheBurdens avatar
Det är väldigt tråkigt att så många nationalister är homofober. Att lyssna på sådana som Magnus Söderman och Jonas De Geer gör mig besviken i detta avseende. Jag kan inte se hur homosexuell frigörelse kan utgör ett hot mot någon. Jag förstår bara inte.

Jag förstår problemet med det mångetniska och mångkulturella, för det kan jag dra logiska slutsatser kring, men jag förstår absolut inte problemet med homosexuell frigörelse.
Citera
2013-12-08, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Det är väldigt tråkigt att så många nationalister är homofober. Att lyssna på sådana som Magnus Söderman och Jonas De Geer gör mig besviken i detta avseende. Jag kan inte se hur homosexuell frigörelse kan utgör ett hot mot någon. Jag förstår bara inte.

Jag förstår problemet med det mångetniska och mångkulturella, för det kan jag dra logiska slutsatser kring, men jag förstår absolut inte problemet med homosexuell frigörelse.

Läs detta: http://www.catholiceducation.org/articles/homosexuality/ho0075.html

Homosexualitet är i grunden en slags psykisk störning. Tycker du själv att homosexuella framstår som alldagliga, helylle människor? Jag skulle gissa på att de är grovt överrepresenterade bland pedofiler och seriemördare.
Citera
2013-12-09, 00:34
Bannlyst
Citat:

Det är förstås inte enskilda homofiler som utgör ett hot mot något utan den ständigt växande och allt mer radikala HBTQ-rörelsen som gör allt i sin makt för att flytta fram sina positioner och inte bara normalisera sexuella avarter utan även popularisera dem. Det var mycket mycket länge sedan HBTQ-rörelsen handlade om att "man ska få ha sex med vem man vill så länge båda är vuxna och med på det".

Nu ska bögar få adoptera barn, bögeri ska det lobbas för i skolor och man uppmuntrar i allmänhet till ett dekadent och promiskuöst beteende, istället för en sund tvåsamhet och kärnfamiljen, fundament som vårt samhälle har vilat på sedan urminnes tider.
Citera
2013-12-09, 00:53
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det är förstås inte enskilda homofiler som utgör ett hot mot något utan den ständigt växande och allt mer radikala HBTQ-rörelsen som gör allt i sin makt för att flytta fram sina positioner och inte bara normalisera sexuella avarter utan även popularisera dem. Det var mycket mycket länge sedan HBTQ-rörelsen handlade om att "man ska få ha sex med vem man vill så länge båda är vuxna och med på det".

Nu ska bögar få adoptera barn, bögeri ska det lobbas för i skolor och man uppmuntrar i allmänhet till ett dekadent och promiskuöst beteende, istället för en sund tvåsamhet och kärnfamiljen, fundament som vårt samhälle har vilat på sedan urminnes tider.

Jag tycker själv att HBTQ-rörelsen kan vara lite överdriven och larvig ibland, men jag förstår samtidigt inte problemet med den. Den sexuella läggningen är ju ingenting man väljer och ingenting som kan smitta av sig.

Saker som homosexuellas rätt till att få adoptera barn kan man naturligtvis diskutera. Men det blir väldigt tydligt att många nationalister drivs av ett förakt mot homosexuella som individer. Att många ser dem som sämre människor.
Senast redigerad av TheBurden 2013-12-09 kl. 01:09.
Citera
2013-12-09, 01:21
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Läs detta: http://www.catholiceducation.org/articles/homosexuality/ho0075.html

Homosexualitet är i grunden en slags psykisk störning. Tycker du själv att homosexuella framstår som alldagliga, helylle människor? Jag skulle gissa på att de är grovt överrepresenterade bland pedofiler och seriemördare.

Homosexuella tänder inte på barn. Tänder man på barn så är man pedofil och ingenting annat.
Citera
2013-12-09, 01:32
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Homosexuella tänder inte på barn. Tänder man på barn så är man pedofil och ingenting annat.
En pedofil kan attraheras av mer än bara barn:

http://meganslaw.ca.gov/facts.htm
Citat:
Child sexual abusers are only attracted to children and are not capable of appropriate sexual relationships.

False. While there is a small subset of child sexual abusers who are exclusively attracted to children, the majority of the individuals who sexually abuse children are (or have previously been) attracted to adults.
Citera
2013-12-09, 01:47
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
En pedofil kan attraheras av mer än bara barn:

http://meganslaw.ca.gov/facts.htm

Sant. Men en normal homosexuell tänder inte på barn.
Citera
2013-12-09, 13:15
Medlem
Nordkamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavSverdskempe
GRYMT bra tal av Magnus Söderman.

https://www.realisten.se/2013/12/08/se-magnus-sodermans-tal-i-lidkoping/

Såg fram emot hans tal och tror inte han lämnade någon besviken, hoppas han har möjligheten att hålla tal lite oftare.
Citera
2013-12-09, 13:22
Medlem
Blixtmannens avatar
Citat:
Sant. Men en normal homosexuell tänder inte på barn.
"En normal homosexuell." Är inte det en självmotsägelse? Jag har en vän som är homo och hon är ständigt otrogen när hon är i förhållande. Kan liksom inte hejda sig. Hon mår inte bra av det men fortsätter ändå. Ja det är något sjukligt över det beteendet.
Citera
2013-12-09, 14:12
Medlem
Citat:
Jag tycker själv att HBTQ-rörelsen kan vara lite överdriven och larvig ibland, men jag förstår samtidigt inte problemet med den. Den sexuella läggningen är ju ingenting man väljer och ingenting som kan smitta av sig.

Saker som homosexuellas rätt till att få adoptera barn kan man naturligtvis diskutera. Men det blir väldigt tydligt att många nationalister drivs av ett förakt mot homosexuella som individer. Att många ser dem som sämre människor.
Det finns säkerligen en hel del mer eller mindre bisexuella personer som helt och hållet går över till bortalaget för att vara litet extra egenartade, då denna homofrämjande propaganda uppmuntrar med att detta är "häftigt".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in