Citat:
Ursprungligen postat av
TheBurden
Det är väldigt tråkigt att så många nationalister är homofober. Att lyssna på sådana som Magnus Söderman och Jonas De Geer gör mig besviken i detta avseende. Jag kan inte se hur homosexuell frigörelse kan utgör ett hot mot någon. Jag förstår bara inte.
Jag förstår problemet med det mångetniska och mångkulturella, för det kan jag dra logiska slutsatser kring, men jag förstår absolut inte problemet med homosexuell frigörelse.
Det är förstås inte enskilda homofiler som utgör ett hot mot något utan den ständigt växande och allt mer radikala HBTQ-rörelsen som gör allt i sin makt för att flytta fram sina positioner och inte bara normalisera sexuella avarter utan även popularisera dem. Det var mycket mycket länge sedan HBTQ-rörelsen handlade om att "man ska få ha sex med vem man vill så länge båda är vuxna och med på det".
Nu ska bögar få adoptera barn, bögeri ska det lobbas för i skolor och man uppmuntrar i allmänhet till ett dekadent och promiskuöst beteende, istället för en sund tvåsamhet och kärnfamiljen, fundament som vårt samhälle har vilat på sedan urminnes tider.