2013-12-08, 18:04
Medlem
bmwhorans avatar
Hur ska jag levla upp mig snabbt? Just nu är jag level 6 och jag lirar med Ashe. Vad har ni för tips & tricks?
Citera
2013-12-08, 18:12
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Hur ska jag levla upp mig snabbt? Just nu är jag level 6 och jag lirar med Ashe. Vad har ni för tips & tricks?
Köp en XP boost & lira dominon så går det väll absolut snabbast just nu tor jag.
Citera
2013-12-08, 18:13
Medlem
SNKgraffitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Bara nöta normal games! Du får mindre XP från botgames. Köp dock inte XP boost, de du spelar från level 1 till 30 har du nytta av hela din lol karriär
Citera
2013-12-08, 18:35
Medlem
Är det olika problem varje gång servern laggar? Jag trodde att det alltid var samma, dvs att det var förmånga personer på samma gång men de skriver alltid att de undersöker saken, är det samma problem så bör de väl inte behöva undersöka det utan vet vad fan de ska göra?
Citera
2013-12-08, 18:45
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SNKgraffiti
Bara nöta normal games! Du får mindre XP från botgames. Köp dock inte XP boost, de du spelar från level 1 till 30 har du nytta av hela din lol karriär

Skulle säga att man utvecklas mer när man börjar lira ranked, så var det för mig iaf, började säsong 2 från 1100 elo sen för att man sög så droppade man till 800 elo, men efter det så började jag utvecklas och sakta men säkert kom jag till guld 1 =)
Citera
2013-12-08, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n00b3n
Är det olika problem varje gång servern laggar? Jag trodde att det alltid var samma, dvs att det var förmånga personer på samma gång men de skriver alltid att de undersöker saken, är det samma problem så bör de väl inte behöva undersöka det utan vet vad fan de ska göra?

Olika, de senaste veckorna (eller veckan) har det varit problem med ISP leverantören elr vad det heter.
Är väl därför det har laggat när det inte vart peak hours (helger).
Citera
2013-12-08, 19:44
Medlem
Silversteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Skulle säga att man utvecklas mer när man börjar lira ranked, så var det för mig iaf, började säsong 2 från 1100 elo sen för att man sög så droppade man till 800 elo, men efter det så började jag utvecklas och sakta men säkert kom jag till guld 1 =)
Jag måste hålla med!

När jag började, spelade inte ens någon djungel, utan man gick två top.
Citera
2013-12-08, 19:46
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Nja, man utvecklas hela tiden men det går kanske lite snabbare att utvecklas när man spelar ranked & kan mera om spelet såklart.

Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
T.ex om det gäller att ta torn eller få 100 cs så är ju exempelvis cait, orianna och Annie bättre.

Går att cheesa och bygga dorans blade på Ori och Annie (maxa skölden på ori och harrasa med autos). Xin är väl bättre om det gäller all in men inte annars.
Ska man cheesa så är Cassiopeia den enda rätta champen, vinner 99% av alla all-ins lvl 2.
Citera
2013-12-08, 20:57
Medlem
Incipios avatar
Woho äntligen silver! :P Efter blod svett o tårar så tog man sig ur skiten. Måste säga att trick2g´s stream/vids är riktigt bra, har lärt mig massor där som gjort att jag spelat mycket bättre. Aja kanske inte så stort för er gold+ gubbar men för mig är det så jäkla skönt! Synd bara att det var typ 1 månad sent
Citera
2013-12-08, 21:02
Medlem
ludwiqs avatar
Hur funkar West just nu? Upplever ni något lagg fortfarande?
Citera
2013-12-08, 21:05
Medlem
Silversteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Jag har inte upplevt något lagg de senaste två timmarna, har spelat två rankade matcher och en ARAM.
Citera
2013-12-08, 21:08
Medlem
Prime-Apes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Startade mitt senaste game med 300 ping och fick reconnecta. Sen så fick mitt lag 1 dc i början som varade hela gamet och sen dc'a spelare nr 2 i midgame ungefär. Tycker servern har fuckat hela veckan nästan.
Edit: Var dock nån timme sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in