2013-12-08, 12:56
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Fantastiskt box, bästa på väldigt länge.
Är så jävla tacksam att ni fixade erat strul så vi kunde köra som planerat.
Utan tvekan hårdaste bajen ligan jag mött. Respekt!
Strul som rätt tid på rätt plats utan häng?
Citera
2013-12-08, 13:07
Medlem
Snackas om box idag mellan hammarby och Helsingborgs yngre. Någon som sitter inne på mer info? Vad jag har hört gick hammarby ut som segrare.
Citera
2013-12-08, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Strul som rätt tid på rätt plats utan häng?
Nja, i tid var ni då inte. Av respekt till grabbarna som rättade till erat trams så låter jag det stanna mellan oss.
Citera
2013-12-08, 13:14
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aZelinius
Snackas om box idag mellan hammarby och Helsingborgs yngre. Någon som sitter inne på mer info? Vad jag har hört gick hammarby ut som segrare.

Det var igår, BHS mot HBGY och ja, hit squad segrade.
Citera
2013-12-08, 13:19
Medlem
Citat:
Fantastiskt box, bästa på väldigt länge.
Är så jävla tacksam att ni fixade erat strul så vi kunde köra som planerat.
Utan tvekan hårdaste bajen ligan jag mött. Respekt!

Haaaaa haha Fixat vårat strul säger grabbarna som skulle ställa in boxet dagen innan och var tvungna att övertalas till det….
Citera
2013-12-08, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajenSvin 123
Haaaaa haha Fixat vårat strul säger grabbarna som skulle ställa in boxet dagen innan och var tvungna att övertalas till det….
Vill du avhandla hur och varför här så kan vi göra det?
Du är en mupp av rang och jag har inga som helst problem med att dra ner brallorna på dig offentligt, låter helst bli då dom från er som roddade detta löste problemet jävligt snyggt.
Du väljer själv.
Citera
2013-12-08, 13:37
Medlem
Citat:
Vill du avhandla hur och varför här så kan vi göra det?
Du är en mupp av rang och jag har inga som helst problem med att dra ner brallorna på dig offentligt, låter helst bli då dom från er som roddade detta löste problemet jävligt snyggt.
Du väljer själv.

Nej mannen det behövs inte för varje gång vi haft en diskussion här har du ju dragit ner brallorna på mig så det nästan är löjligt! Alla kan ju gå in och kolla forum historiken på våra tidigare diskutioner när du knäckt mig med dina väldigt sanningsenliga argument så du vinner igen….

Puss & Kram
Citera
2013-12-08, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajenSvin 123
Nej mannen det behövs inte för varje gång vi haft en diskussion här har du ju dragit ner brallorna på mig så det nästan är löjligt! Alla kan ju gå in och kolla forum historiken på våra tidigare diskutioner när du knäckt mig med dina väldigt sanningseliga argument så du vinner igen….

Puss & Kram
Och går man in kollar den historiken så blir det ganska uppenbart att detta är första gången du haft rätt i ett inlägg riktat till mig.
Citera
2013-12-08, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
WM och FB, de två som är de i särklass bästa firmorna. Med WM som nuvarande 1:a. Men med FB på en klar och hedrande 2:a plats. Om/när FB kommer återta topplatsen, så kommer WM jaga den igen, för det är dessa två det handlar om allra högst upp.

Ni andra måste vässa till er, och ta upp jakten på 1) bäst i stan, och på 2) bäst i Sverige.

Sluta skriva en massa du inte vet ett bajs om din tönt även om du råkar ha rätt en gång. Jävla glappkäft. Du har skrivit saker i både denna tråd och Bandidos tråden som inte stämmer alls så bara håll käften jävla kriminalprofessor.
Citera
2013-12-08, 16:02
Medlem
Joni93s avatar
Roligt att HBG kör mycket i år.
Citera
2013-12-08, 16:07
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Nja, i tid var ni då inte. Av respekt till grabbarna som rättade till erat trams så låter jag det stanna mellan oss.
Lite tidiga (och nej vi pratar inte flera timmar tidiga där man stod och stekte platsen) får väl ändå räknas som att vara i tid?
Citera
2013-12-08, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Lite tidiga (och nej vi pratar inte flera timmar tidiga där man stod och stekte platsen) får väl ändå räknas som att vara i tid?
Var du där?
Ni var sena, vi fick vänta på er.
Hur som helst var det inte hela världen.
Får tacka för ett väl genomfört box om du var där
Senast redigerad av El Pistolero 2013-12-08 kl. 16:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in