2013-12-08, 04:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Vad är det som du tycker är konstigt? För män är det en positiv egenskap att knulla med många. För kvinnor är det en negativ egenskap = horor. Därför har jag mer respekt för de kvinnor som förstår att ta betalt för knullandet än de som ligger runt av bekräftelsebehov eller vad det nu kan vara
Att du anser att svenska tjejer är "horor" samtidigt som du hellre betalar för sex ...
2013-12-08, 04:59
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
lycka till med dina ideal och syn på tjejer du får nog till det ofta
Jag vet hur tjejerna funkar men det är ganska trist att känna sig manipulativ för att "få till det", jag skulle föredra att tjejerna inte var horor
2013-12-08, 05:00
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjursa
Att du anser att svenska tjejer är "horor" samtidigt som du hellre betalar för sex ...
intressant att du tycker att det är skillnad
2013-12-08, 05:01
Medlem
Magee89s avatar
Och här drar vi alla svenska tjejer över en och samma kam och kalla dem horor och slampor desutom. Det är inte så många svenska tjejer som haft så många sexpartners när de kommer upp i den åldern och de som har haft 20+ är inte ens hälften av den kvinnliga befolkningen.

Varför skulle man inte ha respekt för alla tjejer? Är väl skit samma vad för sexuella erfarenhet dem har?

De tjejer som har så många sexparters har troligast problem som tonåringar, alternativt att det finns vidriga killar runt om kring henne. En tjej som har haft så många partners blir ofta lurade på killarnas intentioner. Dock finns de de brudarna som byter sexpartner bara för att de tröttnar. Men i de flesta fallen har de haft problem (daddy issuess if you will) eller enbart är blåögda. Att kalla dem horor eller dömma dem efter antalet sexpartners är helt absurt och jag förstår inte varför killar ska hänga upp sig på de.

Jag dömmer inte killar efter deras antal sexpartner, mer att jag blir orolig att jag då inte skulle vara tillräckligt ju fler han har haft, men respekten finns där ändå.

Varför skulle det vara "fulare" med en tjejs libido än en karls? Det är ju samma sak om en kille skulle ha 20+ sexpartners innan 20 år som en tjej med samma siffror. Bara småpojkar eller bittra, avdankade medelåldersmän som ser ett fel med det.
2013-12-08, 05:01
Medlem
BigFatCones avatar
Nu var det visserligen rätt länge sen jag hängde med tjejer under tjugo, i alla fall var det länge sen vi snackar plural. Nån ung förmåga tenderar ju att finnas i många kompisgäng. Hur som helst så är det enligt min ringa erfarenhet väldigt ovanligt att unga tjejer har legat över 20 stycken. Det finns så klart dom som har gjort det men jag vågar säga att dom är i klar minoritet.

Vad nu detta har med feminism eller jämställdhet att göra...
2013-12-08, 05:02
Bannlyst
Citat:
intressant att du tycker att det är skillnad
Prisskillnad
2013-12-08, 05:04
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magee89
Och här drar vi alla svenska tjejer över en och samma kam och kalla dem horor och slampor desutom. Det är inte så många svenska tjejer som haft så många sexpartners när de kommer upp i den åldern och de som har haft 20+ är inte ens hälften av den kvinnliga befolkningen.

Varför skulle man inte ha respekt för alla tjejer? Är väl skit samma vad för sexuella erfarenhet dem har?

De tjejer som har så många sexparters har troligast problem som tonåringar, alternativt att det finns vidriga killar runt om kring henne. En tjej som har haft så många partners blir ofta lurade på killarnas intentioner. Dock finns de de brudarna som byter sexpartner bara för att de tröttnar. Men i de flesta fallen har de haft problem (daddy issuess if you will) eller enbart är blåögda. Att kalla dem horor eller dömma dem efter antalet sexpartners är helt absurt och jag förstår inte varför killar ska hänga upp sig på de.

Jag dömmer inte killar efter deras antal sexpartner, mer att jag blir orolig att jag då inte skulle vara tillräckligt ju fler han har haft, men respekten finns där ändå.

Varför skulle det vara "fulare" med en tjejs libido än en karls? Det är ju samma sak om en kille skulle ha 20+ sexpartners innan 20 år som en tjej med samma siffror. Bara småpojkar eller bittra, avdankade medelåldersmän som ser ett fel med det.
En kille som legat med 20 tjejer vid 20 års ålder har jag mycket respekt för eftersom det tyder på otroligt driv, detsamma kan inte sägas om en tjej som bara inte behöver säga nej

edit: ditt inlägg är bra, jag kanske ska påpeka att jag är såpass gammal jag inte bryr mig om antal sexpartner när det gäller men jag föredrar att man inte för det på tal, samma tror jag gäller de flesta tjejer det handlar om ömsesidig respekt
Senast redigerad av munsprut 2013-12-08 kl. 05:13.
2013-12-08, 05:07
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjursa
Prisskillnad

"Cheapest woman tend to be the one you pay for" (?) Tom Cruise i Jack Reacher jodå jag förstår vad du menar men jag bränner inte särskilt mycket pengar på kvinnor
2013-12-08, 05:16
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nu var det visserligen rätt länge sen jag hängde med tjejer under tjugo, i alla fall var det länge sen vi snackar plural. Nån ung förmåga tenderar ju att finnas i många kompisgäng. Hur som helst så är det enligt min ringa erfarenhet väldigt ovanligt att unga tjejer har legat över 20 stycken. Det finns så klart dom som har gjort det men jag vågar säga att dom är i klar minoritet.

Vad nu detta har med feminism eller jämställdhet att göra...
Det har med sexuell jämställdhet att göra, något som feminister tror finns i verkligheten
2013-12-08, 05:28
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Det har med sexuell jämställdhet att göra, något som feminister tror finns i verkligheten
Uppenbarligen finns det ju såna som du som nervärderar kvinnors sexualitet så uppenbarligen är vi inte riktigt där än.
2013-12-08, 05:43
Medlem
Magee89s avatar
Citat:
En kille som legat med 20 tjejer vid 20 års ålder har jag mycket respekt för eftersom det tyder på otroligt driv, detsamma kan inte sägas om en tjej som bara inte behöver säga nej

edit: ditt inlägg är bra, jag kanske ska påpeka att jag är såpass gammal jag inte bryr mig om antal sexpartner när det gäller men jag föredrar att man inte för det på tal, samma tror jag gäller de flesta tjejer det handlar om ömsesidig respekt

Jo visst där har du ju faktiskt en poäng. Men då bör det vara åt andra hållet. Tjejer ska inte få mindre respekt utan karlar ska väl i sådana fall få mer respekt för att de lyckades. Dock är det inte så tyvärr.

Nej, när man kommer över en viss ålder eller hittat en respektive man trivs med så spelar inte antalet någon roll. Håller med att de hellst inte ska komma på tal, men görs det ändå så tycker jag det mer ska vara för att bedömma erfarenheten och inte vart man ligger på slampskalan.
2013-12-08, 07:13
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
de har rätt till lika mycket skön sex som vi killar har

Ja, de har "rätt" eftersom man inte kan förbjuda en kvinna att ha sex med vem och hur många hon vill, åtminstone inte i ett någorlunda fritt samhälle.

Det betyder inte att lösaktighet bör uppmuntras eller är önskvärt.

Hela den här socialliberala mentaliteten av att "det skall vara lika" är så fel ute, då vi inte är lika. En tjej som har varit med många sänker som regel sin status (speciellt som seriös relationspartner) medan en kille som varit med många höjer den. Detta är inget konstigt om man vet ett piss om biologi och hur människor fungerar.

Även killar som springer runt o intalar sig att "det har ingen relevans hur många hon varit med" föredrar som regel, när det kommer till kritan, en kyskare flicka. I slutet av dagen så kan vi inte fly vår nedärvda programmering.
Senast redigerad av GusFring 2013-12-08 kl. 07:23.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in