Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-12-07, 20:01
  #1
Medlem
Pope666s avatar
Har ni tänkt på att det är i stort sett endast gamlingar som vinner på postkodlotteriet?

En tillfällighet kanske den blåögda personen säger...men låt oss undersöka det här?

Vilka sitter på de högre posterna? Jo gamlingarna!

Vem har de rätta kontakterna? Jo gamlingarna!

Postkodlotteriets VD är en NEGER och vilka brukar de jobba för? Jo gamlingarna!

Så varför ska man som icke gammal person utan de rätta kontakterna spela på postkodlotteriet? Ja ingen alls. Förutom att man ger någon krona till typ WWF men då kan man lika gärna vara fadder direkt.

En till fördel med att ge gamlingar vinster är att de redan har allting ordnat o inte kommer göra något kul för pengarna utan de kommer spara dem eventuellt köpa en volvo från 1996 unga skulle däremot göra roligare saker för dem o då finns det risk att postkodlotteriet får negativa vibbar. Typ skulle jag vinna 20 miljoner så skulle jag sluta jobbet o bli heltidsrebell. Det lär inte tant Agda eller Bertil göra.

Finns i stort sett hur mycket bevis som talar för min ide.

Kom ihåg vem som berättade det för er först!
Citera
2013-12-07, 20:06
  #2
Avstängd
fislurkens avatar
[SPOILER
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
Har ni tänkt på att det är i stort sett endast gamlingar som vinner på postkodlotteriet?

En tillfällighet kanske den blåögda personen säger...men låt oss undersöka det här?

Vilka sitter på de högre posterna? Jo gamlingarna!

Vem har de rätta kontakterna? Jo gamlingarna!

Postkodlotteriets VD är en NEGER och vilka brukar de jobba för? Jo gamlingarna!

Så varför ska man som icke gammal person utan de rätta kontakterna spela på postkodlotteriet? Ja ingen alls. Förutom att man ger någon krona till typ WWF men då kan man lika gärna vara fadder direkt.

En till fördel med att ge gamlingar vinster är att de redan har allting ordnat o inte kommer göra något kul för pengarna utan de kommer spara dem eventuellt köpa en volvo från 1996 unga skulle däremot göra roligare saker för dem o då finns det risk att postkodlotteriet får negativa vibbar. Typ skulle jag vinna 20 miljoner så skulle jag sluta jobbet o bli heltidsrebell. Det lär inte tant Agda eller Bertil göra.

Finns i stort sett hur mycket bevis som talar för min ide.

Kom ihåg vem som berättade det för er först!
][/spoiler]

Jag kommer minnsan ihåg att du berättade det först, och extraglad är jag att jag aldrig spelat på skiten trots att de ständigt skickar sin skit i brevlåda.
Citera
2013-12-07, 20:19
  #3
Avstängd
ont93hasch19hats avatar
Varför kommer de bara till villor?
Citera
2013-12-07, 20:21
  #4
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ont93hasch19hat
Varför kommer de bara till villor?
Haha, bra påpekande.
Citera
2013-12-07, 20:41
  #5
Avstängd
fislurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ont93hasch19hat
Varför kommer de bara till villor?

Därför att det ingår i den stora bluffen.
Citera
2013-12-07, 20:50
  #6
Medlem
den där "NEGERN" har bättre lön, social status och har med största sannolikhet större penis än dig. Hoppa av rassetåget förfan.
Citera
2013-12-07, 20:55
  #7
Medlem
UncleBerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bourdeu
den där "NEGERN" har bättre lön, social status och har med största sannolikhet större penis än dig. Hoppa av rassetåget förfan.
Ta och håll käften bara. Det här är Svea rike! Svenskarnas land. Att en neger ens har möjligheten att leva bättre än Svenskarna är helt sjukt i sig. Hoppa av PK-tåget.
Citera
2013-12-07, 20:58
  #8
Medlem
Kaitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bourdeu
den där "NEGERN" har bättre lön, social status och har med största sannolikhet större penis än dig. Hoppa av rassetåget förfan.

Nu var TS egen högsta önskan att bli heltidsrebell. Tror inte han är rasist, han bara använder fula ord vilket man får göra.
Citera
2013-12-07, 21:49
  #9
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBert
Ta och håll käften bara. Det här är Svea rike! Svenskarnas land. Att en neger ens har möjligheten att leva bättre än Svenskarna är helt sjukt i sig. Hoppa av PK-tåget.

Varför är det sjukt? På vilket sätt har du bidragit till att bygga detta land? Om inte en 'neger' ska få bo här så kanske du i rättvisans namn inte borde få andas syre från regnskogarna?

Edit: Varför kallar du Sverige för Svea rike? Duger inte Sverige som namn åt dig? Tror du Svea rike är mer historiskt korrekt eller förankrat på något vis?
__________________
Senast redigerad av SnakePlisssken 2013-12-07 kl. 21:52.
Citera
2013-12-07, 22:00
  #10
Medlem
GoatPunks avatar
Vet inte om det bara är jag som har missat något men hur brukar svarta jobba för gamlingarna?
Citera
2013-12-07, 22:04
  #11
Medlem
Kaitas avatar
OT-diskussion om hudfärg.
TS tanke är ju intressant. Hur går vinstdragningen i lotteriet egentligen till? Nån som vet?
Visst är det en märklig övervikt för gamlingar i hus i småorter.
Kan det vara ett sätt att locka "rätt" målgrupp till lotteriet?
Citera
2013-12-07, 22:17
  #12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaita
OT-diskussion om hudfärg.
TS tanke är ju intressant. Hur går vinstdragningen i lotteriet egentligen till? Nån som vet?
Visst är det en märklig övervikt för gamlingar i hus i småorter.
Kan det vara ett sätt att locka "rätt" målgrupp till lotteriet?

Kan det inte vara så enkelt som att det är en kraftig övervikt av gamlingar på vischan som finner spelet intressant? Ungefär som Bingolotto? Hur många 20-25-åringar i innerstan tycker det är en bra idé att lägga några hundringar i månaden på en postkodslotteri-prenumeration?

Tvärsom, hur många gamlingar på vischan vinner på JackVegas/roulette/poker?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback