Yttrande i Högsta domstolens mål Ö 1752-13; FS angående mord
Riksåklagarens kansli
Överåklagare
I förklaringen anförs att under den tidigare utredningen har polis och åklagare
inte sökt efter andra datorer eller mobiltelefoner som MJ kan haft tillgång till,
trots att viss indikation på en sådan möjlighet framkom under de tidigare
förhandlingarna.
Det är självklart att noggranna efterforskningar görs för att kunna ta del av telefon och datatrafik i en mordutredning. Jag har svårt att förstå vad det är advokat H närmare refererar till. Möjligen kan man tänka sig att vad som avses är vittnet KHs uppgift att den fordonsförare hon såg föreföll tala i mobiltelefon. Eftersom MJs kända telefoner inte användes just då skulle detta kunna tyda på
att MJ förfogade över ytterligare en telefon. Som jag tidigare redovisat talar denna omständighet, enligt min mening, istället för att det var någon annan än MJ som KH iakttog.
http://www.aklagare.se/PageFiles/10961/%C3%85M_2013-0544_yttrande.pdf
Det betyder att om man då har en känd telefon som använts så hade man tagit fram samtal på den så nej, sorry det håller inte. Man har i dag tagit fram flera sms som man inte hade med innan, så good luck Hansson det kan han behöva med veliga vittnen, som läser på i media, och ändrar sig allt eftersom.
Jävla trams advokat att hålla på med skiten och om P*r då fann en mobil, så¨ska det finnas samtal den 28 juli 2010 fattar inte Hansson detta?
Dessutom så har han tjafsat hos HD som inte brydde sig ett skit om Hanssons firmamobils prat.
Resningen beviljades, så han kan köra halmhatten med halmstrået i handen.