2013-12-06, 17:52
Medlem
Jo jag har fått ett bra tips.Enligt det tipset bodde GM väldigt nära mordplatsen (vet dock inte exakt var)
så han gick helt enkelt hem efter gärningen.Det som stör mig är att jag tipsade polisen redan för 4 år sen och dom sa att dom skulle kolla upp vissa saker.Men jag har efter egna efterforskningar insett att
dom förmodligen sket i det eftersom jag nu har kommit vidare på egen hand.Eftersom jag inser att polisen inte verkar bry sig så var jag inne på ICA Maxi för ett par veckor sedan och köpte "Den sanna historien om Pinocchios näsa" av Leif GW.Passade då på att ge honom mitt mail och telefon-nummer för att han skulle höra av sig till mig.Han sken upp när jag sa att jag hade tips om dubbelmordet men har tyvärr inte hört av honom.Mailade innan det veckans brott flera gånger utan svar.Jag kan ju erkänna att anledningen att jag vill ta detta genom Leig GW denna gång är ju ochså miljonen han utlovat.Men litar inte heller på att polisen gör vad dom ska.När jag tipsade dom förra gången tog det 7 månader innan dom hörde av sig till mig!
Citera
2013-12-07, 12:18
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambler1234
Jo jag har fått ett bra tips.Enligt det tipset bodde GM väldigt nära mordplatsen (vet dock inte exakt var)
så han gick helt enkelt hem efter gärningen.Det som stör mig är att jag tipsade polisen redan för 4 år sen och dom sa att dom skulle kolla upp vissa saker.Men jag har efter egna efterforskningar insett att
dom förmodligen sket i det eftersom jag nu har kommit vidare på egen hand.Eftersom jag inser att polisen inte verkar bry sig så var jag inne på ICA Maxi för ett par veckor sedan och köpte "Den sanna historien om Pinocchios näsa" av Leif GW.Passade då på att ge honom mitt mail och telefon-nummer för att han skulle höra av sig till mig.Han sken upp när jag sa att jag hade tips om dubbelmordet men har tyvärr inte hört av honom.Mailade innan det veckans brott flera gånger utan svar.Jag kan ju erkänna att anledningen att jag vill ta detta genom Leig GW denna gång är ju ochså miljonen han utlovat.Men litar inte heller på att polisen gör vad dom ska.När jag tipsade dom förra gången tog det 7 månader innan dom hörde av sig till mig!

Otroligt deprimerande höra att polisen fullständigt skiter i intressanta tips. Inget nytt ioffs men väldigt väldigt väldigt trist.

Linköpingspolisen verkar ha samma upplägg som Aftonbladet när det gäller tipsare. Dvs dom skiter i allt.

Jag skickar dig ett PM med GWs kontaktuppgifter. Var förberedd på att han tar lite tid på sig att svara.

Lycka till med ditt tips!
Citera
2013-12-07, 12:33
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Otroligt deprimerande höra att polisen fullständigt skiter i intressanta tips. Inget nytt ioffs men väldigt väldigt väldigt trist.

Linköpingspolisen verkar ha samma upplägg som Aftonbladet när det gäller tipsare. Dvs dom skiter i allt.

Jag skickar dig ett PM med GWs kontaktuppgifter. Var förberedd på att han tar lite tid på sig att svara.

Lycka till med ditt tips!

Lura nu inte folk med att ge ut din egen leif_gw_person@hotmail.com.
Citera
2013-12-07, 12:48
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Lura nu inte folk med att ge ut din egen leif_gw_person@hotmail.com.

Du är rolig du din lilla rackare.
Jag har inte längre några intressen i detta ärende.

Btw så kontaktas GW via brev. Tjockisen är gammeldags.

Fick själv detta tips av en av de mer pålästa skribenterna på flashback.

När vi ändå är i farten så kommer denna, min nya privata slogan. Koppar och tshirts på gång..

Free the world
-BITCOIN-

Citera
2013-12-07, 12:53
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Du är rolig du din lilla rackare.
Jag har inte längre några intressen i detta ärende.

Btw så kontaktas GW via brev. Tjockisen är gammeldags.

Fick själv detta tips av en av de mer pålästa skribenterna på flashback.

När vi ändå är i farten så kommer denna, min nya privata slogan. Koppar och tshirts på gång..

Free the world
-BITCOIN-

Vi får hoppas att dubbelmördaren inte jobbar som brevbärare i GW:s postområde.

Vad kommer en kopp att kosta?
Citera
2013-12-07, 13:07
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Vi får hoppas att dubbelmördaren inte jobbar som brevbärare i GW:s postområde.

Vad kommer en kopp att kosta?

Gillar du min slogan? Om inte, tas gärna förslag.

Priset kommer vara kring 100 lappen och kan endast betalas med bitcoin.

Men eftersom du är en sån härlig kille kan du få en kopp gratis.

För att inte mitt inlägg ska vara alldeles OT så kan jag även meddela tråden att jag har jävligt schyssta GW-muggar på gång, en med koppling till dubbelmordet.

Bara PMa om ni vill ha. Kommer inom kort publicera en bilder på GW- muggarna i tråden.

Och om du GW läser detta. Jag skiter fullständigt i om du har synpunkter på att jag använder din bild och namn i kommersiellt syfte.

Men om du har bitcoins och vill köpa en mugg med dig själv på( inte helt orealistiskt då tjockisen älskar sig själv mer än allt annat) så är du varmt välkommen.

Har även en Jan Guillou mugg på gång . Enda anledningen till detta är att han inte ska bli allför avundsjuk på den intellektuellt överlägsne GW.

Jan Guillou äter hallonkräm heter den muggen.
Citera
2013-12-07, 13:13
Medlem
LeonVances avatar
Absolut, det var en bra slogan. GW-koppen med dubbelmordet lär bli en hit!

Förresten, visst var det så att den här "privatspanargruppen", som var aktuell för en tid sedan, enbart var ett syfte för vissa att komma över ip-adresser?
Citera
2013-12-07, 14:11
Medlem
massepojkens avatar
Citat:

Är helt inne på ditt spår att GM bodde närheten, antingen tillfälligt eller permanent.

Kan du berätta mer? Detta verkar spännande!
Citera
2013-12-07, 15:24
Medlem
Citat:
Är helt inne på ditt spår att GM bodde närheten, antingen tillfälligt eller permanent.

Kan du berätta mer? Detta verkar spännande!

Tjena Massepojken! Tror du som mig att det är en vanlig kille eller en psykopat / udda person? Polisen har ju mer eller mindre enbart riktat in sig på att det är en galning, nej ja tror faktiskt som Leif GW i detta fall. Har haft mycket att göra på senaste tiden men vore kul om diskussionerna kunde ta fart igen, GM ska åka fast!
Citera
2013-12-07, 16:35
Medlem
Tack för mailet Masse!

Jag får skicka brev på den adressen.Allt jag kan säga är att jag har fått tips från en man som står nära den person jag ska tipsa om, rent släktmässigt.
Citera
2013-12-07, 17:06
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Tack för mailet Masse!

Jag får skicka brev på den adressen.Allt jag kan säga är att jag har fått tips från en man som står nära den person jag ska tipsa om, rent släktmässigt.

Hur vet du att polisen inte tagit DNA på honom?
Citera
2013-12-07, 17:53
Medlem
Det vet jag inte,men har en känsla av att han absolut inte har varit aktuell i utredningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in