2013-12-06, 23:10
Medlem
Någon som vet när ranked på EUW kommer att öppnas igen?
Citera
2013-12-06, 23:14
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korolevski
Någon som vet när ranked på EUW kommer att öppnas igen?
Om du läser ett inlägg ovanför ditt så kan du gå in i tråden och läsa där, ingen vet något mera.
Citera
2013-12-07, 10:51
Medlem
ProDeos avatar
Hur ser ni på leblance?
Hon är stark i början tycker iaf jag, men tappar hon i slutet om hon inte blivit feedad?

http://www.youtube.com/watch?v=rsO2_TkdZjE

Där är det en som verkar kunna spela henne bra, och hon gör sjuk dmg ändå. Är hon bra att carrya sitt team?
Citera
2013-12-07, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProDeo
Hur ser ni på leblance?
Hon är stark i början tycker iaf jag, men tappar hon i slutet om hon inte blivit feedad?

Där är det en som verkar kunna spela henne bra, och hon gör sjuk dmg ändå. Är hon bra att carrya sitt team?
Så som jag ser på henne så har hon inte mycket att tillföra till teamfights. Visst, hon kan flyga in och möjligtvis spränga fiendernas adc eller mid, men sen då?
Citera
2013-12-07, 12:31
Medlem
SNKgraffitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
E det värt o flytta från Nordic East till West?
Funderar på att köra övergången.

Skillnader? Likheter?
Inte värt! Jag kör på west endast för att alla mina vänner gör det, men det är sjukt mycket lagg och downtime på ranked där.
Citera
2013-12-07, 13:04
Medlem
bmwhorans avatar
Värt och köpa Miss Fortune? Är hon bra? Är hon komplicerad?
Citera
2013-12-07, 13:10
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Värt och köpa Miss Fortune? Är hon bra? Är hon komplicerad?

Hon är typ spelets lättaste champion, riktigt bra ADC. En väldigt bra nybörjar champ samtidigt som hon är bra för rutinerade spelare. Skaffa henne!
Citera
2013-12-07, 13:13
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Hon är typ spelets lättaste champion, riktigt bra ADC. En väldigt bra nybörjar champ samtidigt som hon är bra för rutinerade spelare. Skaffa henne!

Vilken position bör jag lira med henne?
Citera
2013-12-07, 13:16
Medlem
ProDeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaxophobia
Så som jag ser på henne så har hon inte mycket att tillföra till teamfights. Visst, hon kan flyga in och möjligtvis spränga fiendernas adc eller mid, men sen då?

sant att hon kan flyga in och döda 1-2 st och sedan flyga tbax. Om du såg videon så verkar det vara så man skall spela henne för att när man flygit tbax och all cd på dina attacker gått ner så gör du samma sak + din snare/stun så kan även ditt lag attackera den som blivit stunnad och du gör mer dmg.

http://www.youtube.com/watch?v=KWOfS9W1Bmg

Nr 1 ca 3 min in i filmen
Citera
2013-12-07, 13:29
Medlem
ProDeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Vilken position bör jag lira med henne?

Jag förstår inte riktigt hur du menar nu :P

Men botlane? hur du spelar henne beror mycket på vilka du möter och vem som är din support. Det är svårt nu då man inte möter så många pure supports utan möter mer zyra/annie/kayle som man förut mer spelat mid.

Du bör maxa Q först (har för mig det iaf, skjuter en kul som kan studsa)

I teamfights bör du stå längre bak då du kan göra din ulti så den skada så många som möjligt
Citera
2013-12-07, 14:57
Medlem
Incipios avatar
Och så var ranked nere igen, tog inte lång tid..

Ni som spelade när dom delade på EUW/EUNE var det samma problem då, innan alltså?
Citera
2013-12-07, 15:03
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProDeo
Hur ser ni på leblance?

Spelade henne en del för ganska längesedan och vart väl helt OK. Hon är ju grym i avseendet att likt kassadin kan ta ut deras adc/mid sjukt snabbt. Spelar alltid kass tex när jag får chansen, så äckligt bra.

Dock gäller de väl att man har ett bra team med LB som gör att du kan hoppa ut/in utan att ni förlorar TF.. Ganska tanky alltså. Sedan blir ju problemet imo att misslyckas man att få kills så är hon inte alls bra. Gäller att ha en bra early med ganks så kan man carrya laget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in