2013-10-28, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananingvar
Ligger runt 50 Lp i silver 1 just nu och med målet att nå guld innan den 11e. Det som gör det hela så jobbigt är dock att vid vinst får jag endast får 4-5 LP, även fast att jag möter spelare mellan silver 1 - guld 3 varje match...
Någon som vet hur det kan komma sig att man får så pass lite poäng, trots att motståndet i regel är högre än mig?

Samma sak som hände mig, svaret är väl att du har för låg mmr...
Citera
2013-10-28, 20:51
Medlem
KattPerssons avatar
Några som laggar mer än mig?! Sista 10 minutrarna var det helt kaotiskt.
Citera
2013-10-28, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananingvar
Ligger runt 50 Lp i silver 1 just nu och med målet att nå guld innan den 11e. Det som gör det hela så jobbigt är dock att vid vinst får jag endast får 4-5 LP, även fast att jag möter spelare mellan silver 1 - guld 3 varje match...
Någon som vet hur det kan komma sig att man får så pass lite poäng, trots att motståndet i regel är högre än mig?
Elo clamping, det är bara att fortsätta vinna så kommer du ur den.
Citera
2013-10-28, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Några som laggar mer än mig?! Sista 10 minutrarna var det helt kaotiskt.
Dem har precis disablat rankat.
Citera
2013-10-28, 21:54
Medlem
Ranked uppe nu.
Citera
2013-10-28, 23:36
Medlem
Motherfucking Gragas. 8 spelade i ranked. 8 vunna. Jisses. Har stompat Fizz, Zed, Orianna, Syndra, Ahri, LeBlanc, Ryze..well you name it. Många "op" champs och andra early bursts som nämnde LeBlanc. UNDERBAR är han. Kommer nog ta mig till guld med honom. En stor del i att jag trots LP-clampande tagit mig från 20LP till 76 på två dagar. Gått plus ~5 ungefär hela tiden. Snart guld och jag blir bara bättre och bättre!
Citera
2013-10-29, 00:19
Medlem
ft.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Motherfucking Gragas. 8 spelade i ranked. 8 vunna. Jisses. Har stompat Fizz, Zed, Orianna, Syndra, Ahri, LeBlanc, Ryze..well you name it. Många "op" champs och andra early bursts som nämnde LeBlanc. UNDERBAR är han. Kommer nog ta mig till guld med honom. En stor del i att jag trots LP-clampande tagit mig från 20LP till 76 på två dagar. Gått plus ~5 ungefär hela tiden. Snart guld och jag blir bara bättre och bättre!

Härligt! Keep it going
Citera
2013-10-29, 00:22
Medlem
SpooN.s avatar
Gragas e asfet!

Körde en match nu och ville adda en snubbe, min dator stänger automatiskt ner LOL efter varje match så när jag klickar på "recently played" så är den listan tom, kan jag på något annat sätt se vilka jag lirade med?
Citera
2013-10-29, 00:42
Medlem
ft.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Gragas e asfet!

Körde en match nu och ville adda en snubbe, min dator stänger automatiskt ner LOL efter varje match så när jag klickar på "recently played" så är den listan tom, kan jag på något annat sätt se vilka jag lirade med?

www.lolking.net
Citera
2013-10-29, 02:41
Medlem
barA-kruTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StandardKamelen
Kolla olika guides, där har du proffs som ger sin bedömning i en ofta noga genomarbetad lektion i allt gällande en viss karaktär. Exempel på dessa är:

http://www.solomid.net/guides.php
http://www.mobafire.com/league-of-legends/browse

Men en bra core för Jax är att köpa Botrk och Trinity force. Sedan bygga utifrån det.

Och vad det gäller boosting så är min åsikt att det inte finns något positivt med det. Klarar du inte av att avancera i din liga? Då ligger du där du ska ligga. Vad är det då som är positivt med att hamna i en liga du inte klarar av och sedan åka ner igen? För att få bättre självförtroende? För att kunna skryta för dina kompisar? Man förstör bara för andra som spelar.

Tack, fina sidor ska kolla mer på det senare!

Med boosting menar jag mer typ coatch under spelning på typ normal game ingen ranked game eller så, det spela inte så stor roll på normal game tror jag?
Citera
2013-10-29, 03:02
Medlem
E det värt o flytta från Nordic East till West?
Funderar på att köra övergången.

Skillnader? Likheter?
Citera
2013-10-29, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppmannen
E det värt o flytta från Nordic East till West?
Funderar på att köra övergången.

Skillnader? Likheter?

Ja, vill du byta till regionen som har mest downtime/ efterblivna problem så kör på! Ser dock ingen stark anledning att byta alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in