Citat:
Ursprungligen postat av
MrsMagoo
Dom seglar fram som oerhört viktiga och dom va ju guld värda eftersom dom fann Marina.
Ja, det är nog ganska så godnatt ungefär 10 år framöver och då talar jag om att sitta i 10 år.
Missing people går från klarhet till klarhet och i just Marinafallet fick dom ta emot oerhörd mycket skit.
Deras eminenta arbete är en grund till den här resningen som inte hade skett annars. Hon hade förmodligen legat där ännu dumpad och bortglömd som en påse sopor.
RPU kommer kanske att begäras så han får gå igenom det också för jag har för mig man rekommenderade detta i P7an och att misstanke om störning fanns.
Skojigt med text utan dokument och det ska man ta som underlag?
Jag håller med dig att tack vare kroppen blev funnen så fanns det en möjlighet till resning.
Däremot så var det tack vare lokala jägare och frivilliga icke PR-kåta personer som av en slump fann kroppen. Det var nämligen så att en man blev kissnödig och upptäckte då paketet med kroppen i.
Hade han inte behövt kasta vatten så hade kanske kroppen inte varit hittad idag.
Precis lika mycket slump som när MJs ex fru råkade hitta blodfläcken som "experter" hade missat 4,5 månader tidigare.
Sedan den 4/8-10 så hade MGM inte tillgång till bostaden, kan blodet ha kommit dit efter detta datum.
Kan fingeravtrycket på sängbotten (som inte tillhör MGM) kommit dit efter samma datum?
Varför är polisen inte intresserad av hitta ägaren till deta fingeravtryck?
Varför har inte JEs alibi för tiden mellan 18-20 kollats upp bättre?
Du skrev tidigare att KHs vittnesmål var överspelat, bevis för det tack.