2013-12-06, 23:25
Medlem
Hur många ml skulle ni säga är absolut max att sätta i axlarna? Nästa kur blir en massa stickande så blir tvungen att sätta i axlarna, är det lugnt upp mot 4ml eller det är bättre o hålla sig vid max 2-3ml i dem? mvh
Citera
2013-12-07, 03:23
Medlem
Skyripper101s avatar
Att sticka

Tjenare, jag är väldigt ny användare här på flashback men har trots det erfarenhet kring gym (gymmat bra i 2år)

Min enkla fråga lyder, ifall det är så att man inte vill sticka sig själv ochvill att någon annan ska göra det, vart kan man vända sig? Jag har letat upp och studerat personer som gått allmänmedicin och funnit ett flertal personer som tar upp just individer som gått allmänmedicin som exempel.

Eller är det bara att bita ihop och försöka övervinna sin svaga men aktuella rädsla för nålar då en eventuell kur ska startas?

(Jag ber om ursäkt för diverse trådmisstag jag gjort, visa lite barmhärtighet snälla)

/MVH
Citera
2013-12-07, 03:31
Medlem
Hardcorebobos avatar
Gör det själv. Så blir du nog förvånad över hur lätt det går
Citera
2013-12-07, 04:08
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dundergossen
Hur många ml skulle ni säga är absolut max att sätta i axlarna? Nästa kur blir en massa stickande så blir tvungen att sätta i axlarna, är det lugnt upp mot 4ml eller det är bättre o hålla sig vid max 2-3ml i dem? mvh
Beror helt på personen. Jag håller mig helst under 3ml, men känner samtidigt de som utan problem kan trycka 8ml.

Du får helt enkelt testa och se vad som funkar för dig.
Citera
2013-12-07, 11:16
Medlem
3e veckan PCT, känner att jag förlorar motivation, aptit och gains snabbt..
Är det nolvan som spökar? Vill inte känna mig som en liten kärring.
Citera
2013-12-07, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dataknas
3e veckan PCT, känner att jag förlorar motivation, aptit och gains snabbt..
Är det nolvan som spökar? Vill inte känna mig som en liten kärring.

Motvation sitter mentalt, med motivation och träning kommer aptit. Med aptit och träning + vila så kommer du behålla mer.

Finns ju en hel del som går av Cold Turkey, hur skulle det gått för dem då?

Hur är upplägget med novlan? Bara kört novla? Hur såg kuren ut?
Citera
2013-12-07, 12:15
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyripper101
Tjenare, jag är väldigt ny användare här på flashback men har trots det erfarenhet kring gym (gymmat bra i 2år)

Min enkla fråga lyder, ifall det är så att man inte vill sticka sig själv ochvill att någon annan ska göra det, vart kan man vända sig? Jag har letat upp och studerat personer som gått allmänmedicin och funnit ett flertal personer som tar upp just individer som gått allmänmedicin som exempel.

Eller är det bara att bita ihop och försöka övervinna sin svaga men aktuella rädsla för nålar då en eventuell kur ska startas?

(Jag ber om ursäkt för diverse trådmisstag jag gjort, visa lite barmhärtighet snälla)

/MVH

Kan du inte sticka själv så vill du inte tillräckligt mycket
Citera
2013-12-07, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Kan du inte sticka själv så vill du inte tillräckligt mycket

Haha vet en stor profil här inne vars ex sköter mer eller mindre samtliga stick (hon är undersköterska). Så inget samband mellan sticka själv och viljan att preppa

Men för de flesta är det bara att acceptera att det är du själv som kommer sköta sticken.
Bara se till att ha mycket tid på sig, stadig hand, bra hygien och en del kunskap så är det inga problem.
Citera
2013-12-07, 13:05
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Bara bra om fler lägger sig i.
Kör ni mitten på utsida axel då eller? Känns lite läskigt att sätta i axeln, men antar att det alltid känns så när det är ett nytt injektionspot, haha.

Kör med blå nål, i mitten på axelns utsida, 2ml körde jag tidigare. Låret ömmar alltid mer dagen efter.

Trixigare att aspirera men jag brukar greppa pumpen med alla fingrar utom tumme o pekfinger som jag använder för att aspirera.

Första gången fattade jag ju inte alls hur det skulle gå till men det löser sig
Citera
2013-12-07, 13:23
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyripper101

/MVH

Jag kan säga att jag var livrädd för sprutor förut, på sjukhuet kunde jag svimma av det.
Det är bara att ta det lugnt, slå på en film lugn medans du sticker och slappna av, man vänjer sig.
Idag är det barnmat för mig liksom, in daba-badam och ut med nålen igen.
Ska du ta steget till AAS måste du kunna sticka dig.
Känns bättre med tiden ska du se!
Citera
2013-12-07, 14:27
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dundergossen
Säger sig självt lite att de beror oå axelns storlek va testa dig fram.
Citera
2013-12-07, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Säger sig självt lite att de beror oå axelns storlek va testa dig fram.

Haha min Vs Ronnies axel. Hans axel är som mitt lår haha svagt överdrivet men du har absolut rätt.
Att sätta för mkt olja i en muskel känns definitivt om du vet vad du brukar klara. Testa 2ml ett par stick i axeln, är det okej, testa 4ml så ska du se om det inte smäller av. Sen upplever jag en jävla skillnad beroende på vilken olja och steroid det är. Satt 4ml Testo P i vaden, utan problem. Men 4ml av en NPP var som att bli skjuten.

Frågan kan lätt få det klassiska mot-svaret "Hur långt är ett snöre?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in