Hahaha herrrrregud vad överkänsliga ni är, vilket fjolleri för lite ljusa fjun på överläppen och armarna och naturligt könshår.... Dagens karlar kollar alldeles för mycket porr med plastbrudar och pallar inte med levande verkliga kvinnor längre.
Hahaha herrrrregud vad överkänsliga ni är, vilket fjolleri för lite ljusa fjun på överläppen och armarna och naturligt könshår.... Dagens karlar kollar alldeles för mycket porr med plastbrudar och pallar inte med levande verkliga kvinnor längre.
Ljusa hår på armar och ben mm stör nog ingen kille. Det är väl mest stora hårbollar under armar samt kraftig svart skäggväxt som vi reagerar på.
Jag som tjej, är medveten att jag har små ljusa hårstrån runt munnen.
Vet även att andra tjejer också är medvetna om dem, men väljer att inte göra något åt dem, då vi inte vill riskera att det ska bli värre och man vill inte ha stubb i ansiktet som tjej.
Tycker att så länge det är ljusa och små och endast syns i speciella ljus, så är det okej. Det är en annan sak om det börjar bli mörka, längre och grovare hårstrån..
Har flera tjejkompisar som har det, men det är inget ämne som man tar upp. Känsligt sånt där.
Ett tips om man inte vill hålla på raka el kladda med vax så finns det pincetter i form av en spiral på kicks, för ansiktet. Det ärsom att ta bort håret med tråd ungefär. Tar bort flera hårstrån på en gång!.
Undrar varför så många tjejer inte tar bort sin moustache. Många av dom ser ut som att dom bryr sig om klädstil, mode m.m , de har vackra ansikten fast moustachen förstör det. Ser det oftast när jag står i matkön och en tjej är framför/bakom mig. Ofta vita/ljusa hårstrån fast väldigt många och kanske 1-5 millimeter
* dålig badrumsbelysning
* dålig syn
* tror inte att nån annan skall se
Ganmal trådmenverkar inte som att npn tjej svarat , har inte läst hela tråden dock..
Men jaaa. Jag är tjej, 19 å upptäckte för kanske 2 år sen att jag har det.
Den syns inte, men jag ser ju att det är liiite mörkare där.
Finns folk som lagt märke till det också, men då hqr jag själv nämnt det.
Utom en person som såg det.
varför jag inte tar bort det är för att jag inte vill ha ännu ett ställe som jag behöver ta bort hår på för att de inte ska växa sig ännu större