2013-12-06, 18:56
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
Nu ser laget ut så här http://www.futhead.com/14/squads/3339272/

Ska jag verkligen byta Bender mot Gustavo?

http://www.futhead.com/14/squads/3392799/

Boateng är min favoritback på 14 som jag sagt många gånger förr här i tråden, snabb, stor och bra passningsspelare.

Gustavo är bättre än Bender på allt en CDM ska vara bra på, han har workratsen, är snabbare och längre.

Piszczek är enligt de flesta bättre än Lahm eftersom han är längre, starkare och snabbare + enligt vissa bättre workrates.
Citera
2013-12-06, 19:06
Medlem
Floyd.Lemonpoulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Jag kan nog vara på några 10-20k wagers ikväll

Finemang! Kan också tänkta mig några 10k wagers

Skickar ett PM.
Citera
2013-12-06, 19:12
Medlem
Är Nasri värd att köpa i ett 4-3-3? Har Fellaini, Ramires och Fernandinio på centralt mittfält just nu,

Eller om någon har något annat tips på en bra jävla mittfältare i BLP
Citera
2013-12-06, 19:14
Medlem
mikki1102s avatar
vilket anfall är bäst:
benteke-lukaku,ibarbo-muriel,eller sturridge-remy?
svettigt
Citera
2013-12-06, 19:14
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pillow
Är Nasri värd att köpa i ett 4-3-3? Har Fellaini, Ramires och Fernandinio på centralt mittfält just nu,

Eller om någon har något annat tips på en bra jävla mittfältare i BLP
Cazorla! Riktigt komplett spelare 4* skills och 5* weak foot. Riktigt bra.

Vad tror ni om Suarez som CF i en 4-3-3 (False 9)?
Senast redigerad av antonaugustsson 2013-12-06 kl. 19:30.
Citera
2013-12-06, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Yeeey tror sony låst mitt konto för att jag skrev in något random personnummer när jag skaffade de kontot för att jag var under 18 då.. alltså 2milj aka 2 tusen sek borta
Klumpigt gjort.

Men men, borde det inte funka att logga in på webappen och på det sättet föra över pengarna till ett annat konto?
Citera
2013-12-06, 20:04
Medlem
Kouyates avatar
Fyfan vilken fittig match jag just spelade. Innan matchen står det att vi har perfekt uppkoppling men när den väl drog igång bröt helvetet lös. Det laggade så sjukt mycket att man i vissa stunder trodde att spelet hängt sig helt.

Samma bild i 10 sekunder innan man kunde röra sig fram genom hackiga bildfragment. Men såklart så slutar det lagga helt när den äckliga tysken gör ett turmål och börja hyscha. Sen vid avspark laggar det igen och jag gör den fittiga avsparks-långbollen till Farfan och kvitterar. Jag kör "calma" eftersom situationen är hemsk nog redan. Den lilla råttan gör 2-1 i 82a minuten, hyschar, kollar på två repriser, skickar meddelande till mig om att jag är en äcklig fitta och frågar "u mad?", helt oprovocerat.

Lyckas skilla mig igenom på avspark med Reus och sätter 2-2, jag skakar brösten lite och skippar reprisen. Han försöker göra likadant, jag bryter direkt och hittar fram till Gustavo av alla som rundar målvakten, ställer mig på mållinjen och sular in den. Målgesten är givetvis en massiv hyschning och handen mot örat. Aldrig varit skönare med en seger på FIFA.

VARFÖR visar spelet full uppkoppling när det borde varit en halv röd stapel med respirator som visats? Jag hatar laggmatcher i seasons eftersom man inte kan lämna..
Citera
2013-12-06, 20:06
Medlem
gxflybabys avatar
Hej flashbackare, köpte Luis Suarez så fort han gjorde 3 mål för att han troligtvis kommer få en SIF, om jag säljer honom nu gör jag 11k profit, ska jag vänta tills SIF släpps eller?

Om det är någon som har en susning/gissning dela gärna med den
Citera
2013-12-06, 20:10
Medlem
Down76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Down76
Kommer detta lag leverera? tacksam för input.
http://www.futhead.com/14/squads/3378762/

Någon?
Citera
2013-12-06, 20:21
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Fyfan vilken fittig match jag just spelade. Innan matchen står det att vi har perfekt uppkoppling men när den väl drog igång bröt helvetet lös. Det laggade så sjukt mycket att man i vissa stunder trodde att spelet hängt sig helt.

Samma bild i 10 sekunder innan man kunde röra sig fram genom hackiga bildfragment. Men såklart så slutar det lagga helt när den äckliga tysken gör ett turmål och börja hyscha. Sen vid avspark laggar det igen och jag gör den fittiga avsparks-långbollen till Farfan och kvitterar. Jag kör "calma" eftersom situationen är hemsk nog redan. Den lilla råttan gör 2-1 i 82a minuten, hyschar, kollar på två repriser, skickar meddelande till mig om att jag är en äcklig fitta och frågar "u mad?", helt oprovocerat.

Lyckas skilla mig igenom på avspark med Reus och sätter 2-2, jag skakar brösten lite och skippar reprisen. Han försöker göra likadant, jag bryter direkt och hittar fram till Gustavo av alla som rundar målvakten, ställer mig på mållinjen och sular in den. Målgesten är givetvis en massiv hyschning och handen mot örat. Aldrig varit skönare med en seger på FIFA.

VARFÖR visar spelet full uppkoppling när det borde varit en halv röd stapel med respirator som visats? Jag hatar laggmatcher i seasons eftersom man inte kan lämna..

Det du glömde att göra är att pausa tre gånger när du gjorde sista målet! Fyfan vad idioten hade rageat. Pausat och skrivit "SHHHH" som meddelande.
Citera
2013-12-06, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Cazorla! Riktigt komplett spelare 4* skills och 5* weak foot. Riktigt bra.

Vad tror ni om Suarez som CF i en 4-3-3 (False 9)?
Jag spelar suarez som cf i 4-3-3(false 9) och måste säga att han är rätt grym! kör han i det här laget: http://www.futhead.com/14/squads/3113303/
Citera
2013-12-06, 20:45
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolahola
Jag spelar suarez som cf i 4-3-3(false 9) och måste säga att han är rätt grym! kör han i det här laget: http://www.futhead.com/14/squads/3113303/

Snyggt du använder honom helt rätt enligt mig, tycker just den spelartypen passar bäst som falsk nia i 433(5). Jag har kört Mkhitaryan där nu i 55 matcher och han har gjort 37 mål och 38 assist, kan bara tänka mig vad Suarez kan göra, som är mycket bättre på allt. Vill dock inte offra varken IF Hulk eller Reus..

Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Det du glömde att göra är att pausa tre gånger när du gjorde sista målet! Fyfan vad idioten hade rageat. Pausat och skrivit "SHHHH" som meddelande.

Jo, jag kände för att skriva ett meddelande till honom men jag kände också att jag inte ville sjunka till hans nivå. Otroligt vilka patetiska människor det finns, förstår verkligen inte var all aggression kommer ifrån? Vad är det i tolvåriga britters mat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in