2013-12-06, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Han sysslar med att sno damväskor istället, och åka fast för det också. Han skulle Liam sparkat näsan av.

vad han gör idag skiter jag fullständigt i men många tror fortfarande att han har delaktighet i rånet. det kan jag tänkta mig för att han satt häktad för det samt att han var närvarande vi rättegången.

liam skulle inte kicka av han näsan. inte nu inte då heller. tänk på att reza har brottning i grunden.
Citera
2013-12-06, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvennen
vad han gör idag skiter jag fullständigt i men många tror fortfarande att han har delaktighet i rånet. det kan jag tänkta mig för att han satt häktad för det samt att han var närvarande vi rättegången.

liam skulle inte kicka av han näsan. inte nu inte då heller. tänk på att reza har brottning i grunden.

Ok

Liam, kampsportsmästare, gjort film, böcker, är med i tv. Jonas ska sitta 12 år. Och har fått allt som han byggt upp beslagtaget. Snacka om olika liv. Det råder inget tvivel om vem som är smartast, enligt mig.

Kolla bara vilka nybörjare som Jonas beblandade sig med i sista grejen. Det skulle aldrig Liam gjort. Ändå var Liam så mycket yngre när han höll på, men de var disciplinerade ändå.
Citera
2013-12-06, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ok

Liam, kampsportsmästare, gjort film, böcker, är med i tv. Jonas ska sitta 12 år. Och har fått allt som han byggt upp beslagtaget. Snacka om olika liv. Det råder inget tvivel om vem som är smartast, enligt mig.

Kolla bara vilka nybörjare som Jonas beblandade sig med i sista grejen. Det skulle aldrig Liam gjort. Ändå var Liam så mycket yngre när han höll på, men de var disciplinerade ändå.

ok lima är tyngst. förlåt, tunnaste storaste ballaste och fulaste.
Citera
2013-12-06, 01:05
Medlem
Citat:
ok lima är tyngst. förlåt, tunnaste storaste ballaste och fulaste.
Iaf om man jämför dem. Man kan inte anse sig ha en lyckas karriär om man suttit så mycket som Jonas. De allra tyngsta sitter oftast aldrig.
Citera
2013-12-06, 01:10
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Iaf om man jämför dem. Man kan inte anse sig ha en lyckas karriär om man suttit så mycket som Jonas. De allra tyngsta sitter oftast aldrig.

Så Jonas har alltså suttit längre än Liam?
Beslagtagit all egendom ?
Du tror inte det finns en del cash undanstoppade på andra platser?

Det är inte så Xtroverto att du sitter och läser en massa fuppar och sedan leker insatt i kriminella världar?
Citera
2013-12-06, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson

Det är inte så Xtroverto att du sitter och läser en massa fuppar och sedan leker insatt i kriminella världar?

det är precis det han gör. lusläser fuppar och tror att han kan allt. sen är liam hans idol vilket tyder på att killen är högst 16 år. han skrev i en anan tråd om att han hade sett sökarna om och om. det är därifrån hans inspiration kommer.
Citera
2013-12-06, 01:19
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
det är precis det han gör. lusläser fuppar och tror att han kan allt. sen är liam hans idol vilket tyder på att killen är högst 16 år. han skrev i en anan tråd om att han hade sett sökarna om och om. det är därifrån hans inspiration kommer.

Jo det var lite det jag också började misstänka, allt han refererar till kommer från Fuppar och info som alla redan känner till.
Snubben visste inte ens vilken k-stad jag menade men ändå verkade han kunna allt om "Oredan".

Tycker som sagt också att Liam verkar vara en sympatisk kille, men jag har dock aldrig träffat honom.
Citera
2013-12-06, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Ja?
Citat:
Ja?

Citat:
Det får vi ju hoppas med tanke på de skulder han har

Citat:
Japp, precis så är det.

Är du lite putt nu när din idol får skaka galler ännu en gång, efter att ha gjort affärer med amatörer?

Så kan det gå när man tappat skärpan.

Citat:
han skrev i en anan tråd om att han hade sett sökarna om och om. det är därifrån hans inspiration kommer.

Kan inte du citera det så är du snäll, din obildade jävla nolla, för det har jag aldrig sagt.

Du som inte ens visste att albaner hade stor makt i Sthlm. Haha.

Liam är ute, Jonas är häktad.
Citera
2013-12-06, 01:33
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ja?
Ja?

Det får vi ju hoppas med tanke på de skulder han har

Japp, precis så är det.

Är du lite putt nu när din idol får skaka galler ännu en gång, efter att ha gjort affärer med amatörer?

Så kan det gå när man tappat skärpan.

Kan inte du citera det så är du snäll, din obildade jävla nolla, för det har jag aldrig sagt.

Du som inte ens visste att albaner hade stor makt i Sthlm. Haha.

Liam är ute, Jonas är häktad.

Nejdå, jag är inte putt
Jag bryr mig inte heller om så båda personerna hade suttit i häkte/fängelse.
Det jag hängde upp mig på var att du verkade sitta här i tråden med super-info om personer och deras handlingar, när det enda du kan komma med är info från redan publicerad fakta.

Jag hängde också upp mig lite på att du uttalade dig om en persons intelligens pga hans fritagande, när det visade sig att du inte visste ett skit.
Så släpp sago boken kompis.
Citera
2013-12-06, 09:50
Medlem
Citat:

Dessutom har snuten inspelade samtal där Colombianer snackar om att det var tur för Jonas att snuten tog honom, annars hade de gjort det. Plus att han är skyldig folk i Spanien pengar. Hyfsat jobbigt.

.

Var står det någonstans i FUP ? Oredan kommer aldrig att bli dömd för det som han är häktad för o fälld för i tingsrätten
Citera
2013-12-06, 11:18
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Alltså, för attt liam blev "kändis" så är det bara han ni känner till inom den sfären. Ska vi verkligen diskutera om den tyngsta rånaren genom tiderna så ska ni nog söka utan för nätet. Då kan jag säga att den tyngsta rånaren är fan Ibbe som har gjort över 30 tals rån. sist vad jag minns så åkte han fast i Danmark i ett hotell med flera miljoner kronor. men eftersom ingen känner till han så blir det bara fokus å liam och milan. Känner till fler många rånare som är tyngre än liam, nästan hela FFL e fan bra så mycket tyngre än liam. problemet med liam att han gillar att glorifiera sig med sina brott och hur han blev frälst. och hur han hämta sin skatteåterbäring. han syftar på rånpengar. hur han formulerar det sm skatteåterbäring fattar jag än inte vad han syftar på. i mina öron låter det väldigt sinnesjukt, ingen i den världen skulle använda den termen.

men om diskussionen ska vara den som lyckats? ja då är det en annan sak. det kan vi också prata om.

Vill bara ge dig en ledtråd, det finns hur många fd kriminella som helst, en del tar helt avstånd från att bli intervjuade eller står ifrån rampljuset, det finns en anledning. det är dom som mår bra och som verkligen lever det goda livet med brottets förtjänst.
Men nu var det just Liam jag funderade över eftersom jag läste hans bok...
Citera
2013-12-06, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Men nu var det just Liam jag funderade över eftersom jag läste hans bok...
fore skadespelar-karriaren, satt Liam hemma pa soder och spelade pa en synth?
inte for att nedgradera, om det var han sa hade han tok-rykte redan da
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in