Citat:
Ursprungligen postat av
KidCooper
Förra hyresvärden hade ett barn på några år så nej inget spädbarn.
Läs tråden, det är ju där hela problemet sitter, man kan ju inte få en bebis att sluta skrika på kommando därför frågar jag hur man ska göra, kan man klaga? Ska man hoppas det gör över eller vad ska man göra? Man fattar ju att deras bråkande är en stor faktor i att bebisen skriker så ofta eftersom att bråkar de inte skriker bebisen o tvärtom.
Men vad i helvete tror du själv? För det första måste du begripa att det är NORMALT att ett spädbarn "inte kan hålla tyst". Det kommer gå över men det lär dröja.
Fattar man? Det är alltså lätt att skilja på barn som skriker på nätterna pga bråk, pga kolik eller pga att det ligger i en bebis jävla natur att skrika? Men ring soc om du nu är så orolig.
Jag kan faktiskt tänka mig att det kan vara svårt att ta en "mogen diskussion" med ett efterblivet mähä som ifrågasätter varför ens bebis skriker på nätterna.
Sy igen fittan och skaffa inga egna ungar. Risken är stor att du trycker en kudde över din unges ansikte eftersom du inte kan begripa varför den "inte kan hålla tyst" när den är hela en månad gammal.