2013-12-04, 17:44
Medlem
FUP-12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Du kan ju inte vara helt frisk i dit huvud.

Du använder en jäkla massa tid på att sammanställa den här "kartan" ut ifrån mina inlägg igenom 3 veckor!!! ENBART för att göra ner mig, det är ju helt och hållet sjukt, ser du inte det själv?

Jag menar jag skulle kunna fatta att du la ner så mycket tid och arbete på den där "kartan" om du tyckte att "kartans" innehåll hadde något värde, men det förhåller sig ju tvärt om, du gjör det för att försöka framställa mig och mina inlägg som totalt värdelösa.

Senn kan man ju fråga sig varför det är SÅ HIMMLA VIGTIGT för dig att få mig och mina inlägg att framstå löjliga och värdelösa???

Vaför hoppar du inte bara över mina inlägg eller använder "blockerings knappen" ?

Ja, är det en slump? Elller...
Citera
2013-12-04, 17:54
Medlem
Citat:

Du använder en jäkla massa tid på att sammanställa den här "kartan" ut ifrån mina inlägg igenom 3 veckor!!! ENBART för att göra ner mig, det är ju helt och hållet sjukt, ser du inte det själv?

Jag menar jag skulle kunna fatta att du la ner så mycket tid och arbete på den där "kartan" om du tyckte att "kartans" innehåll hadde något värde, men det förhåller sig ju tvärt om, du gjör det för att försöka framställa mig och mina inlägg som totalt värdelösa.

Senn kan man ju fråga sig varför det är SÅ HIMMLA VIGTIGT för dig att få mig och mina inlägg att framstå löjliga och värdelösa???

Vaför hoppar du inte bara över mina inlägg eller använder "blockerings knappen" ?

Varför kollar du inte bara på "kartan"?
Citera
2013-12-04, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giveawayyourlove
Dream on baby! Jag vill givetvis inte att det ska vara MB som våldtog VB.
Det jag vill:

Att ingen ska bli oskyldigt dömd.

Att polis och åklagare skärper till sig i det här fallet.

Att man inte ska få komma undan med lögner och vilseledning i rätten.

Att MB öppnar upp sig-fram med korten på bordet tack!! han vekar livrädd och bara ljuger och ljuger..........................

Jag skulle veta exakt vilken koppling polis J. Johansson har till AN och familjen B*rg?

Vad vet vi om J.Johansson?

Har MB någon hållhake på någon polisman?

Är polisen rädda för MB och hans HAkopplingar?

Vilka fler poliser har kopplingar till B*rgs?
Citera
2013-12-04, 17:58
Medlem
Docklands avatar
Citat:

Den tog. Saken är att du sprider teorier som munherpes sprider sig på en Ålandskryssning. Sammanställningen är bra för att få en klar bild av dina konspirationsteorier.
Citera
2013-12-04, 18:00
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Jag skulle veta exakt vilken koppling polis J. Johansson har till AN och familjen B*rg?

Vad vet vi om J.Johansson?

Har MB någon hållhake på någon polisman?

Är polisen rädda för MB och hans HAkopplingar?

Vilka fler poliser har kopplingar till B*rgs?

Inte mycket

Nej

Nej

Ingen har någon relevant koppling alls.
Citera
2013-12-04, 18:03
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Hur förklarar du TR's pressmeddelande efter haft sina överläggningar:

"övertygande bevisning förebringats om att den tilltalade begått åtalad gärning"

Han hamnar bakom lås och bom, frågan är bara fängelse eller psykvård och det sista lär det bli med mycket stor sannolikhet.

"Övertygande bevisning" är ju ren rappakalja från tingsrätten även om det inte är fel att fälla KJ till ansvar för gärningen som slutade med att Vatchareeya avled. Hela utredningen andas likgiltighet och brist på professionalism.

Psykvård blir det med mycket stor sannolikhet inte.
Citera
2013-12-04, 18:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Varför göra så stort nummer av tejprullen ? Släpp planteringsteorin, den är fullständigt orealistisk.
Fråga åklagaren. Som jag skrev, det är hon som tycker rullen är viktig.
Citera
2013-12-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
En liten teori:

VB fick ett meddelande på Lördagen som hade gjort henne upprörd enligt polisen. Detta hade förmodligen att göra med hennes hemliga förhållande.
Jag tror att hon kan ha stämt träff med MB efter att han slutade träningen klockan 21. Han skulle kanske hämta upp henne och köra henne hem, samtidigt skulle dom prata igenom problemet med deras förhållande. Troligtvis var han desperat eftersom frun hade sagt att hon skulle lämna honom om han inte gjorde slut. VB ville inte acceptera detta och därför slutade det med våld.

precis
Citera
2013-12-04, 18:19
Medlem
FUP-12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine

Psykvård blir det med mycket stor sannolikhet inte.

Jag har också svårt att se det i dagsläget, med tanke på lagändringen -92 och allt strängare praxis sedan dess.

Men ändå, saker kan ha hänt efter att RPU:n inleddes. Teamet kommer att få tillfälle att observera KJ intensivt i fyra veckor, i en situation då domstolsbeskedet torde ha drabbat honom rejält. Vem vet vad de kommer kunna observera eller vad som kommer komma fram?

Är det någon som vet vilken enhet RPU:n sker på om man är bördig från Boden?
Citera
2013-12-04, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Annika har skickat hot till VB via sms och blivit polisanmäld för det enligt morsan. Varför säger inte polisen någonting om det?

Vet du hur smsen löd?
Citera
2013-12-04, 18:23
Medlem
FUP-12s avatar
Citat:

Du förutsätter alltså ATT de har en koppling?

Tänka sig!
Citera
2013-12-04, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minutvisaren
(min fetning)

(min fetning)

Undrar vad grov olovlig körning bestod i? Kört mot några trafikregler eller har personen till exempel redan indraget körkort, eller inget körkort alls?
Om det nu skulle vara AN (född 1966) - annars är det väl svårt att knyta till den här tråden?

Var det AN som körde rattfull under mordnatten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in