2013-12-04, 00:46
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
När AK bytte bh så väljer de att filma hennes rygg istället för tuttarna med andra kameran i sovrummet... VARFÖR????

Gud ska veta jag svor vid det tillfället.

Ibland får man känslan det står i kontraktet att dom inte kommer visa vissa...
Citera
2013-12-04, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -W-
Samir har visst strulat med bögen, samma kväll som Jolanta gjorde det också. Och han sa det ju själv i bassängen att han får vara med och stoppa in sin men han vill inte stoppa in sin i honom...

Är du helt retarderad eller? Han har inte alls strulat med bögen. Det där med att stoppa in sin förklarade en annan kille bra på forumet vad han menade. Idiot.
Citera
2013-12-04, 01:21
Medlem
Naabois avatar
Dorota är extremt jävla sexig! Förstår inte hur Jesper kan vara så förälskad i det där grottmongot Mia. Inte nog med att hon är sjukt ful, hon är otroligt jobbig och äcklig som människa. Nice guys finish last stämmer verkligen. Får hoppas att han vinner hela skiten bara.
Citera
2013-12-04, 01:21
Medlem
Haha Meija skrev i sin blogg att hon inte var en hora osv.
Är man inte det om man börjar släppa till för att få stanna kvar för att få chans att vinna/förtjäna en hel del cash?

KUNDE inte alla 3 spänt på Dorota där? Skit.

Samir lär alltså synas i Hollywood framöver hehe
Citera
2013-12-04, 01:34
Medlem
-W-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokowski
Är du helt retarderad eller? Han har inte alls strulat med bögen. Det där med att stoppa in sin förklarade en annan kille bra på forumet vad han menade. Idiot.
Haha joo han hånglade med honom, värst var du tar det personligt. Är det du själv som sitter där och nojar?

Citat:
Ursprungligen postat av Naaboi
Dorota är extremt jävla sexig! Förstår inte hur Jesper kan vara så förälskad i det där grottmongot Mia. Inte nog med att hon är sjukt ful, hon är otroligt jobbig och äcklig som människa. Nice guys finish last stämmer verkligen. Får hoppas att han vinner hela skiten bara.
Haha jag tycker hon är vidrig och förjäkla tråkig när hon pratar, om nu ryktet är sant att hon och Jesper vinner så vore det förjäkla tråkigt..
Citera
2013-12-04, 01:51
Medlem
Ni vet när deltagarna sitter ensamma och pratar framför kameran.
Hur långt efter är det inspelat? Har de hunnit tillbaka till Stockholm eller?
Med tanke på att när paow "intervjuas" så sitter hon med ett intatuerat kors på magen. Vilket hon inte har i Paradise, än så länge.
Citera
2013-12-04, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultimaren
Ni vet när deltagarna sitter ensamma och pratar framför kameran.
Hur långt efter är det inspelat? Har de hunnit tillbaka till Stockholm eller?
Med tanke på att när paow "intervjuas" så sitter hon med ett intatuerat kors på magen. Vilket hon inte har i Paradise, än så länge.

Vad snackar du om? Hon har haft korset hela programmet. Angående hur långt tid det går tror jag inte mer än ett par timmar, om ens det, eftersom dom alltid har samma kläder på sig i intervjun som dom har ute på själv hotellet.

För övrigt ingen som märkte det sjuka i "nästa avsnitt"???? Aina stod redan vid Jesper när Dorota skulle välja partner, såg ut som hon stod och grät typ? WTF??

Edit: Teori: Produktion tvingar Aina att stå med Jesper. Fråga mig inte varför dom gör det, men det såg fan ut som det. Dorota ställer sig vid Niklas, kanske var det till och med så att Aina, Jesper, Mia och Dorota har paktat ihop sig för att få ut AK? Hur som helst ställer sig Paow såklart med Jeppe och Anja med Samir. AK och Mia vid Tobbe. AK ryker. Vad tror ni?

Edit 2: Ni som inte förstår vad jag pratar om http://imgur.com/Z7DgBnk
Senast redigerad av Beewolf 2013-12-04 kl. 02:13.
Citera
2013-12-04, 02:02
Medlem
Kul att se när Jesper vinglade runt och var full, gärna mer tagningar där deltagarna är helt waisted.
Citera
2013-12-04, 03:00
Medlem
Bara Aina och Ann-katrina som ser bra ut av tjejerna. Tycker även det är underhållande att Jesper och paow knullar varje avsnitt när mörkret lagt sig i mexico. Några säsonger sen var det ju superskandal i aftonbladet när jackie blev påsatt av nån random snubbe.
Citera
2013-12-04, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultimaren
Haha Meija skrev i sin blogg att hon inte var en hora osv.
Är man inte det om man börjar släppa till för att få stanna kvar för att få chans att vinna/förtjäna en hel del cash?

Jag gillar Mia, men jävlar vad hon spelar för Jesper och han köper det rakt av. Fattar inte han att det här bara är något hon gör för att få stanna? Det var bara en dag sedan hon erkände att det inte skulle hända något sexuellt med Jesper och att han inte ens fick skeda längre. Men i dagens avsnitt blev det både kyss och sova i samma säng. Och massa skitsnack om "man vet inte vad som händer när vi kommer hem" och nu passar det att skeda för nu har hon någonting att tjäna på det hela...
Citera
2013-12-04, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Jag gillar Mia, men jävlar vad hon spelar för Jesper och han köper det rakt av. Fattar inte han att det här bara är något hon gör för att få stanna? Det var bara en dag sedan hon erkände att det inte skulle hända något sexuellt med Jesper och att han inte ens fick skeda längre. Men i dagens avsnitt blev det både kyss och sova i samma säng. Och massa skitsnack om "man vet inte vad som händer när vi kommer hem" och nu passar det att skeda för nu har hon någonting att tjäna på det hela...
Fattar inte hur du kan gilla Mia. Så tråkig och färglös.
Citera
2013-12-04, 08:18
Bannlyst
alltså anja är helt överlägsen alla andra tjejer, anna-katarina och aina kan vara okej, men inte mycket mer än så. ni som säger att dorotha och paow är snygga, är ni seriösa? känns som att de säger så i tv för att kolla hur många som faller för grupptrycket typ, spyr nästan när jag ser dem.

så såg man hennes bröst i gårdagens avsnitt iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in