2013-12-03, 23:07
Medlem
Man borde få sett när Mia och Jesper skulle knulla på slutet.
Citera
2013-12-03, 23:09
Medlem
CheddarOsts avatar
Jeppe är inne i ett knullmarathon, typ fyra dagar i rad nu!
Citera
2013-12-03, 23:10
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pkj
Man borde få sett när Mia och Jesper skulle knulla på slutet.

Tror inte att han fick komma till, men det hade varit kul, Jesper är lätt skönast av alla därinne!
Citera
2013-12-03, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Haha hysteriskt kul när Mia bröt ihop för ingenting. Helt otroligt att hon agerar så i affekt och skämmer ut sig. Hade hon varit lite mer stabil och "spelat smart" skulle hon kunna se detta som en ypperlig möjlighet för Jesper att snacka sig in hos den nya bruden och övertala henne att inte splitta på Jesper och Mia i parceremonin. Det är inte bara viktigt att ha en partner man är trygg med, troligtvis behöver man vara del av pakter och ha någon plan B med tanke på att förutsättningarna inför parceremonierna alltid förändras.

Jespers svar kändes bara jättekorkat, vare sig han var seriös eller ej, jag förstår Mia. Det var inte direkt glasklart efter hennes lilla utläggning som var precis motsatsen till vad han sa. Dåligt öra? Eller är alla bara väldigt dumma? Vilket resulterade att "alla" stod bakom Jesper, komiskt hursomhelst.

Ska se åttonde avsnittet, återkommer säkert om jag inte däckat.
Citera
2013-12-03, 23:14
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Dorota verkar vara en sjukt iskall och dryg person. Hon skulle passa perfekt i rollen som Cruella de Vil.
Citera
2013-12-03, 23:17
Medlem
theblues avatar
När kommer avsnittet som sänds imorgon upp på viaplay?
Citera
2013-12-03, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theblue
När kommer avsnittet som sänds imorgon upp på viaplay?
Runt kl 18 imorgon, de har tydligen bara rättigheter att lägga upp avsnitten fyra timmar innan sändning sen i början av denna veckan.
Citera
2013-12-03, 23:20
Medlem
theblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waggen
Runt kl 18 imorgon, de har tydligen bara rättigheter att lägga upp avsnitten fyra timmar innan sändning sen i början av denna veckan.
Okej får se det på torsdag då. Så det här med en dag innan kommer inte gälla något mer? Kanske har att göra med att inte spoila för mycket(?).
Citera
2013-12-03, 23:31
Awaiting Email Confirmation
Jaja. Jesper får väl vara kär i Mia .
Men man får troligtvis bara en chans att sätta på fröken sverige 2013 .

Och han fick 2 chanser , och tog ingen . Hoppas att mia åker ut så att han tar nästa chans, om han får en till .
Citera
2013-12-03, 23:32
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waggen

Ok, då kan man lika gärna säga upp viaplay. Om det bara är fyra timmar kan man vänta på vanliga sändningen. Fan också...
Citera
2013-12-03, 23:51
Medlem
I väntan på kvällens avsnitt hamnade jag på tv3.se, och passade då på att kolla in deltagarnas bloggar.

Jag kan verkligen förstå varför Emelie valde att skaffa silikonbröst: http://www.tv3.se/blog/emelie-r/min-högsta-dröm-blow-me
Citera
2013-12-04, 00:26
Medlem
Bokmasks avatar
När AK bytte bh så väljer de att filma hennes rygg istället för tuttarna med andra kameran i sovrummet... VARFÖR????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in