Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-12-02, 00:06
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Ja men jag försöker botta på premia för att ta ngra levlar för att sen komma "hem" till kriget på eternia, men jag är huntad av toppguilden just av den anledningen att jag har bottat typ 40 levlar. Så det är lite catch 22 här.
så kommer det nog tyvärr bli på alla världar i dagens läge, alla har sandlådeattityd på tibia, så sjukt tråkigt... kan ju säga att thoria är en värld du ska skippa iaf där kommer du bli huntad efter 5 min.

hoppas någon på flashback har en top guild och kan hjälpa dig iaf =)
Citera
2013-12-02, 18:16
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Ja men jag försöker botta på premia för att ta ngra levlar för att sen komma "hem" till kriget på eternia, men jag är huntad av toppguilden just av den anledningen att jag har bottat typ 40 levlar. Så det är lite catch 22 här.

Jag spelar på Premia och vad jag har förstått det som så har den stora ledande guilden och deras underguild gått isär och bildat två nya stora guilder som strider mot varandra. Dessutom invitar dom brs från hela tibia-riket och det är fan uteslutande brs som håller på. Det positiva med detta är ju att vissa spawns är lediga och att dom inte vågar ta skull på dig om du nu skulle hunta där. Det negativa är ju som sagt att folk bara skriver på br-språk hela tiden och beter sig som små barn.

Dock så behöver vi inte mer bottande personer på Premia eller på Tibia.
Citera
2013-12-02, 20:44
Medlem
Då har man börjat igen lite på skojj, köpte premium precis och levlar i Edron Troll Cave Venore såg schysst ut!
Citera
2013-12-02, 23:04
Medlem
Deathwanderers avatar
nice ;p vilken server vart d ;o
Citera
2013-12-03, 07:01
Medlem
Nova Känns dock som att det laggar enormt, min kompis har samma problem :/
Citera
2013-12-03, 09:39
Medlem
Deathwanderers avatar
gå in på options, finns nån grej du ska kryssa i, så ska d nog hjälpa.. annars kan du också testa
Leatrix Latency Fix.

http://www.wowinterface.com/downloads/info13581-LeatrixLatencyFix.html

hoppas det löser sig!
Citera
2013-12-03, 16:21
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Jag spelar på Premia och vad jag har förstått det som så har den stora ledande guilden och deras underguild gått isär och bildat två nya stora guilder som strider mot varandra. Dessutom invitar dom brs från hela tibia-riket och det är fan uteslutande brs som håller på. Det positiva med detta är ju att vissa spawns är lediga och att dom inte vågar ta skull på dig om du nu skulle hunta där. Det negativa är ju som sagt att folk bara skriver på br-språk hela tiden och beter sig som små barn.

Dock så behöver vi inte mer bottande personer på Premia eller på Tibia.

Premia är en värld som desvärre är förstörd, precis som många andra. Det känns inte som att det finns någorlunda sofistikerade europeer kvar. Det blir att flytta. Var vet jag dock inte.
Citera
2013-12-03, 16:46
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antefh
Nova Känns dock som att det laggar enormt, min kompis har samma problem :/
Det är inte som så att din väns namn börjar på R? Hur som, välkommen till Nova! Om du är vän med personen som börjar på R är du välkommen att PMa mig, känner R!
Citera
2013-12-03, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
gå in på options, finns nån grej du ska kryssa i, så ska d nog hjälpa.. annars kan du också testa
Leatrix Latency Fix.

http://www.wowinterface.com/downloads/info13581-LeatrixLatencyFix.html

hoppas det löser sig!

Oj det hjälpte verkligen avsevärt!

@Ehfraim

Nej tyvärr vi är två andra grabbar som börjat för skojjs skull när plugget inte käkar upp en
Citera
2013-12-03, 18:15
Medlem
meganegerdases avatar
Okej! Nu är det så att jag har inte lirat Tibia sedan början på 2012 då jag skaffa prem och spela några veckor min min Elder som nu är i lvl 49 på Galana. Blev av nån anledning sugen på att börja igen men undrar vad som hänt sedan dess...

Hade min "storhetstid" under tibia 7.4-8.1 och från dess tills 2012 hade det ju hänt massor. Det var konstiga outfits hit och mounts dit. Men jag fick ändå hyfsat grepp om det men undrar nu vad som hänt sedan början av 2012.

Vore gött med en resumé hur det skiljer att spela level 50 elder nu jämfört med för 2 år sedan.
Citera
2013-12-03, 19:19
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Okej! Nu är det så att jag har inte lirat Tibia sedan början på 2012 då jag skaffa prem och spela några veckor min min Elder som nu är i lvl 49 på Galana. Blev av nån anledning sugen på att börja igen men undrar vad som hänt sedan dess...

Hade min "storhetstid" under tibia 7.4-8.1 och från dess tills 2012 hade det ju hänt massor. Det var konstiga outfits hit och mounts dit. Men jag fick ändå hyfsat grepp om det men undrar nu vad som hänt sedan början av 2012.

Vore gött med en resumé hur det skiljer att spela level 50 elder nu jämfört med för 2 år sedan.
bästa svaret du kan få på det är att kolla på tibia.wiki. de har en lista där om du söker med alla patches har väl inte hänt super mycket med just druider, men de har kommit till en del du bör veta om tibia i allmänhet
Citera
2013-12-03, 19:19
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase

bästa svaret du kan få på det är att kolla på tibia.wiki. de har en lista där om du söker med alla patches har väl inte hänt super mycket med just druider, men de har kommit till en del du bör veta om tibia i allmänhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in