2013-12-03, 02:38
Medlem
Smackyheads avatar
Snart kommer Aschberg att dra igång sitt program där han jagar näthatare. Programmet kommer heta "trolljägarna" enligt honom. Kommer flashback bli praktexempel och kommer citat läsas upp i programmet?
Citera
2013-12-03, 02:45
Medlem
svallerbyttans avatar
tror inte flashback kommer finnas med i programmet ens. Folk här är inte så dumma att de näthatar utan att skydda sin integritet. Folk från avpixlats kommentarer och twitter-vänstern är nog troligare kandidater.
Citera
2013-12-03, 02:46
Medlem
TheGamers avatar
Flashbackare? Förhoppningsvis 0 om nu folk varit smarta och inte delat med sig information som kan spåras till dessa.

Flashback lämnar inte ut uppgifter utav någon anledning så om någon från FB blir tagen är det p.g.a användarens klantighet. Jag tvivlar på att någon utav de större "näthatarna" kommer åka dit, kanske några små och förstoras upp, för att man ska bli rädd för arslebergs detektivarbete.
Citera
2013-12-03, 02:47
Medlem
Super.Bendtners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
tror inte flashback kommer finnas med i programmet ens. Folk här är inte så dumma att de näthatar utan att skydda sin integritet. Folk från avpixlats kommentarer och twitter-vänstern är nog troligare kandidater.
Exakt folk som skriver kommentarer när dom är inloggade på sitt Facebook konto.
Citera
2013-12-03, 02:49
Medlem
Infogas avatar
Jag blir besviken om inte "Död och återfödd" blir nämnd.

Vilken kanal osv sänds programmet på?
Citera
2013-12-03, 02:54
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infoga
Jag blir besviken om inte "Död och återfödd" blir nämnd.

Vilken kanal osv sänds programmet på?

Strix television (aschbergs produktionsbolag) samarbetar med tv3, om inte ändringar har gjorts. Känns lite tråkigt om de skulle gå på avpixlat helt ärligt. Det blir en för enkel häxjakt. Men hur fan får man tag på riktiga näthatare då? alltså inga klantar utan såna som sprider riktig hatpropaganda. Finns massvis med "vit makt, negerslakt" sympatisörer härinne. Om inte annat så borde åtminstone flashback tas upp som lysande exempel av integritetsskydd framför allt.

Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Jag tvivlar på att någon utav de större "näthatarna" kommer åka dit, kanske några små och förstoras upp, för att man ska bli rädd för arslebergs detektivarbete.

Hans detektivarbeten är framtagna ur arslet ja!
Senast redigerad av Smackyhead 2013-12-03 kl. 02:57.
Citera
2013-12-03, 02:57
Medlem
Det kan bli skoj....På Flashback har jag minst 7 olika ids de 2 senaste månaderna.

Jag började byta namn---när expo publicerade en lista över folk som hade beställt SD politisk info.

Jag vill gärna informera EXPO att jag numera röstar på SD.

Varjegång du nämner STRIX eller EXPO i din text så kommer den inte att citeras
Senast redigerad av Out4glory 2013-12-03 kl. 03:01.
Citera
2013-12-03, 03:02
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out4glory
Det kan bli skoj....På Flashback har jag minst 7 olika ids de 2 senaste månaderna.

Jag började byta namn---när expo publicerade en lista över folk som hade beställt SD politisk info.

Jag vill gärna informera EXPO att jag numera röstar på SD.

Varjegång du nämner STRIX eller EXPO i din text så kommer den inte att citeras

hahaha 7 st?! Är du typ den största SD propagandaföraren i världen eller?

Men Expo kan väl inte kolla vad du har för konto på flashback? Eller är du så paranoid att du fått för dig att folk spionerar på dig och försöker koppla dina citat till dig IRL?

umm va?! till sista stycket.
Citera
2013-12-03, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead
hahaha 7 st?! Är du typ den största SD propagandaföraren i världen eller?

Men Expo kan väl inte kolla vad du har för konto på flashback? Eller är du så paranoid att du fått för dig att folk spionerar på dig och försöker koppla dina citat till dig IRL?

umm va?! till sista stycket.

Du anar inte ens början på antalet på psykopater har på Fb som gör statistik. Vad tror du vitsen är med en oberoende "forum"?

Om du hade varit chef för en säkerhetstjänst..hade du då försökt locka till dig oliktänkande? Om du hade varit nazist i Tyskland 1943 hade du då ställt ut en radiomottagare till försäljning i din butik? (De som lyssnade på London blev avrättade)
Senast redigerad av Out4glory 2013-12-03 kl. 03:11.
Citera
2013-12-03, 03:09
Medlem
jenny.perssons avatar
De här "Trolljägarna", jagar de generellt alla som skrivit nedsättande och faktasägande om negrer här på FB eller Aschberg tänker mest sätta efter dem han anser vara ett hot mot sig själv och den rörelsen han "basar" över?

Alltså tänker de vara objektiva trolljägare eller bara springa lille Aschbergs ärende?

För övrigt en ganska kul idé och jag hoppas han hittar fler näthatare än sist de skulle kartlägga haters och det visade sig att de enbart fick tag i korkade utlänningar i Rosengård som blev upprörda när någon stackars kvinna talade illa om Tupac (eller hur fan han nu stavar det).?

Lycka till Robban, du kan väl ta med dig han den där psyko-experten som var konfliktexpert till hjälp
Så kan ju ni båda tävla i vem som är den briljantaste.

Enda som är synd är att det går på pisskanalen TV3 som ändå ingen tittar på längre.
Citera
2013-12-03, 03:22
Medlem
Pangaea250s avatar
Kommer typ programmet bestå i att de letar på nätet efter hatare likt ett detektivarbete och sedan konfrontera dessa? Låter rätt tråkigt.

Jag kopplar inte riktigt troll = näthatare heller..
Citera
2013-12-03, 03:28
Medlem
Vänstern är ju de värsta näthatarna men juden Ashberg lär inte svika sina parasiter till brödrar/systrar!

Avpixlat, Fria Tider och Realister lär finnas i målsiktet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in