Citat:
Ursprungligen postat av
jenny.persson
nej, detta är enbart naivt att tro.
Det är skillnad på brott och brott.
Hur stor prevalens av kriminella finanspsykopater tror du vi har i relation till stenkastande neger ungar i förorterna?
om man säger såhär då, en bild tagen ur verkligheten i den stad där jag bor så är läget ungefär såhär:
Polisen håller till i förorten och säger aja baja till unga invandrar gäng som vandaliserar misshandlar och rånar, i centrum finns det inte en enda nattklubb kvar som ägs av svenskar utan maffia av alla de slag har lagt beslag på hela marknaden.
Jag har sett pistoler avfyras mitt i centrum flera gånger, blanka knivar i utelivets gatuljus, 16 mot en situationer fler gånger än vad jag kan räkna. jag kan fortsätta hela natten...
någon ynklig enstaka gång har jag sett svenskar bråka med varandra, oftast i dessa fall över en tjej och en gång var det en utlänning som klappade till sin kvinna på öppen gata och det slutade med att två vänligt sinnade hårdrocks bröder som hyste mer respekt för kvinnor matade efter honom med sina nävar.. här kommer twisten, när de hade slagit ner honom för sin onda gärning slutade dem. han landade på marken, dem slutade. det hör man inte varje dag nu för tiden va?
tror att det räcker med detta sagt.