2013-11-14, 23:22
Medlem
RubensKubs avatar
Fick hem 2 nya boxar idag, och paketet hade en stor sticker "SÖKT" på sig. Uppenbarligen fattade inte tullen, eller så får min målvakt hem farbror blå på besök inom ett par dagar =D har detta hänt någon annan? är fett glad över det i alla fall, då det nästan tog en månad för mitt brev med cash att komma fram till leverantören!!!

Dunkar dom just nu, hoppas på en riktig fin harvest!!
Citera
2013-11-28, 17:17
Medlem
RubensKubs avatar
http://m.imgur.com/D696RRK

En av bjässarna efter dagens skörd. Tippar på 15-20 g, och grabben är inte ensam plockade dock inte alla då några kunde växa ett par dagar till!

Bless
Citera
2013-11-28, 23:45
Medlem
Truffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubensKub

En av bjässarna efter dagens skörd. Tippar på 15-20 g, och grabben är inte ensam plockade dock inte alla då några kunde växa ett par dagar till!

Bless

Det där var riktig fin jävel det där
Citera
2013-11-28, 23:55
Medlem
Fungifeelings avatar
Citat:

Bless

Blir ju alltid en feting i varje skörd, inget unikt, frågan är la snarare varför du skördar så tidigt? Härligt med egenodlat dödsknark hur som helst, grattis!
Citera
2013-11-29, 10:24
Medlem
RubensKubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fungifeeling
Blir ju alltid en feting i varje skörd, inget unikt, frågan är la snarare varför du skördar så tidigt? Härligt med egenodlat dödsknark hur som helst, grattis!

Den hade slagit ut inom ett par timmar om jag inte plockade den,och jag föredrar när de inte är utslagna. Plockade resten nu och några av dem hade öppnat sig. En riktigt fin harvest för övrigt
Citera
2013-12-01, 19:09
Medlem
Skulle någon möjligen kunna länka en sida helst i eller nära Sverige som säljer Lagliga growboxar? Har förstått att det är dem med färdigodlat myckel som är olagliga i Sverige men de som kommer med allt man behöver för att kunna odla är lagliga. Stämmer detta?

Jag hittar även inga sidor som säljer detta så skulle uppskatta ifall någon skulle kunna hjälpa mig!
Citera
2013-12-01, 20:11
Medlem
Fungifeelings avatar
Citat:
Den hade slagit ut inom ett par timmar om jag inte plockade den,och jag föredrar när de inte är utslagna. Plockade resten nu och några av dem hade öppnat sig. En riktigt fin harvest för övrigt

Kan gå ruskigt snabbt ibland, så ett klokt val kanske.
Gott snack! vikt?
Citera
2013-12-02, 16:29
Medlem
RubensKubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fungifeeling
Kan gå ruskigt snabbt ibland, så ett klokt val kanske.
Gott snack! vikt?

Yes, de slog faktiskt ut nu när jag torkade.. 150g+, har vägt lite slarvigt så väntar tills de torkat för exakt vikt.
Citera
2013-12-02, 16:31
Medlem
RubensKubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skraparigraven
Skulle någon möjligen kunna länka en sida helst i eller nära Sverige som säljer Lagliga growboxar? Har förstått att det är dem med färdigodlat myckel som är olagliga i Sverige men de som kommer med allt man behöver för att kunna odla är lagliga. Stämmer detta?

Jag hittar även inga sidor som säljer detta så skulle uppskatta ifall någon skulle kunna hjälpa mig!

Det såldes på sheep innan. Så titta runt på silkroad 2.0 eller någon annan .onion-market. Dock svindyrt och bättre att ta risken och beställa från Holland. Bara råneka om tullen skulle ta den. Har beställt rätt stora paket och aldrig torskat
Citera
2013-12-02, 17:55
Medlem
permafrieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skraparigraven

Nja, du behöver en sporspruta till de lagliga boxarna. Här är en helt laglig growkit iaf:

http://azarius.net/smartshop/magic-mushrooms/grow-kits/mushroom-grow-kit-master/

Skaffa en steril spruta och köp färdig sporlösning (glöm dock inte att skriva att de inte ska skicka med sprutan):

http://azarius.net/smartshop/magic-mushrooms/spores-cubensis/sporemate_vial_ecuador/
Citera
2013-12-17, 17:53
Medlem
Citat:
Fick hem 2 nya boxar idag, och paketet hade en stor sticker "SÖKT" på sig. Uppenbarligen fattade inte tullen, eller så får min målvakt hem farbror blå på besök inom ett par dagar =D har detta hänt någon annan? är fett glad över det i alla fall, då det nästan tog en månad för mitt brev med cash att komma fram till leverantören!!!

Dunkar dom just nu, hoppas på en riktig fin harvest!!

akta så inte tullen fuckat upp dina sporer, dem är rätt kännsliga
Citera
2014-01-06, 05:10
Medlem
randomkushs avatar
Någon som vet om AZ Eller Fanten är Gröna att boxa hem från nu? Prövade för ca 3 mån sen från båda och inget kom fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in