2013-12-01, 22:01
Medlem
Ny här men är tvungen att skriva!
Mitt andra thaimassageställebesök idag i Malmö.
Ingen tid bokad utan dropin.
Frågar vad jag vill ha o väljer olja i 1h.
Blir visad en avdelning med en säng o ett skynke.
Oerfaren behåller jag underkläder på och hoppar upp i sängen.
Snygg tjej kommer in. Smal o bröst lagom till en hand.
Hon frågar om jag inte vill ta av underkläderna. Okej säger jag.
Lägger mig på mage med handduk över mig.
Hon kommer in igen o mycket bra massage ges.
Hon drar bort handduken helt o säger den är ivägen. Okej tänker jag.
Hon frågar om det är skönt o jag nickar ja.
Efter 20 min håller hon upp handduken för mig och ber mig vända mig.
Hon lägger handduken över min överkropp, ställer sig vid huvudet o masserar min bröstkorg.
Hon trycker sina små bröst mot mitt huvud.
Här börjar jag tänka att ett HE ska man nog få iaf.
Hon frågar hur gammal jag är och jag berättar. Jag säger hon ser ut o va yngre men det visar sig hon är 5 år äldre än mig.
Hon går ner mot benen tar tag i handduken o slänger bort den o säger den är ivägen.
Hon masserar benen lite snabbt o frågar om han den där vill ha massage.
Kommer fram till ett pris på 200. Sjyst tänker jag.
Hon sätter sig bredvid mig o börjar dra i honom o massera lite pung o lite bröstvårta .
Jag frågar om hon vill kyssa mig o efter lite tvekan säger hon ja.
Vi möts i en kyss o jag klämmer lite på hennes rumpa. Drar min hand över hennes bröst o hon stönar till.
Smeker hennes fina bröst o kommer i en fin fontän.
Hon säger han är lycklig o fortsätter sin massage.
15 min senare är hon färdig o hämtar vatten till mig o hälsar mig varmt välkommen tillbaka.
Ångrar jag inte tog hennes nr.
Fråga till er nu. 2a gången jag fick massage och hj för 200 kr..... Tur eller händer det ofta??
Citera
2013-12-01, 22:52
Medlem
BengtSvenssons avatar
Besökte för mig ett helt nytt ställe lite utanför Götet igår. Salongen låg i ett hyreshus på första våning. När jag klev in genom dörren möttes jag av en extremt söt thaitjej runt 25. Hennes kropp var lite smått mullig men ändå tight. Ett par korta jeansshorts stramade åt runt hennes härliga rumpa och ett tight linne framhävde hennes byst. Jag beställde oljemassage 1 timme.

Hon visade in mig i rummet och bad mig ta av mig innan hon gick ut. Jag tog av mig helt naken och la mig på britsen med handduken ovanpå rumpan. Hon kom snart in igen och började massera. Småpratade lite med henne samtidigt trots hennes halvdåliga svenska. Hon hade tydligen bott här ett tag. Massagen var extrem bra, fanns inget att klaga på alls!

När det var dags för vändningen fråga hon direkt om "extra". Vi kom överens om HJ för 300 kr! Hon tog genast av sig linnet gav min pung en omgång med skön olja. Samtidigt som hon runkade mitt skavt varsamt och långsamt med andra handen. Det var väldigt skönt att få den behandlingen samtidigt som jag kollade på hennes vackra bröst som gömdes bakom bh:n. Frågade lite snäll om hon inte kunde ta av sig den också. Tog bara några sekunder innan hon knäppte upp bh:n och brösten "ploppade ut". Hon gav mig ett sött leende när jag började smeka henne lite varsamt på tuttarna, silikon visade det sig.

Tillslut var jag så kåt att jag började smeka hennes mus utanpå hennes shorts. Frågade lite försynt om hon kunde ta av sig dom också. Visst kunde hon det men visade upp två fingrar, jag var så kåt vid tillfället att jag tackade ja!

Snabbt och lätt gled hon ur sina shorts! Nu stod hon endast i ett par minimala stringtrosor och masserade min hårda kuk samtidigt som jag smekte hennes fitta utanpå trosorna. När jag fyrade av min sats kunde jag inte motstå att ge ifrån mig ett litet stön. Hon log mot mig och förklarade att tiden var slut.

Betalade 350 + 500 kr och tackade för mig.

Massage: 5
Massös: 5
Senast redigerad av BengtSvensson 2013-12-01 kl. 22:58.
Citera
2013-12-02, 13:06
Medlem
BengtSvenssons avatar
Under morgonen provade jag ännu en ny salong som ligger något utanför stadskärnan. Salongen hade jag åkt förbi några gånger innan men idag var det dags att prova den. Salongen låg i källaren av ett gammal hyreshus.

Salongen var ganska liten och hade 3 stycken bås med madrass på golvet och draperier emellan. När jag klev in genom dörren möttes jag direkt av en thai runt 30. En annan i samma ålder satt i soffan och pillade med sin mobil. Beställde 60 min oljemassage!

Tjejen var klädd i en axelbandslös klänning som slutade precis nedanför rumpan. Kroppen var slank och ansiktet var mediokert. Tog av mig kläderna och la mig på madrassen på golvet. Handduk fanns det ingen att lägga över sig. Det började genast verka lovande!

Massösen kom in och började massera. Hon var ganska tystlåten och pratade väldigt dålig engelska. Massagen var liksom hennes ansikte väldigt medioker. Mycket kladd med olja.

Efter vändningen var det mycket pungsnudd och min kuk stod sedan länge i givakt! Efter ett tag kom frågan om "extra". Kom överens om ett HJ för 400 kr. Kom ganska snabbt trots att hon var ganska hårdhänt med kuken. Passade även på att smeka hennes rumpa under tiden hon runkade.

Betalade 300 + 300 kr och tackade för mig!

Massage: 3
Massös: 4
Citera
2013-12-02, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtSvensson
Besökte för mig ett helt nytt ställe lite utanför Götet igår. Salongen låg i ett hyreshus på första våning. När jag klev in genom dörren möttes jag av en extremt söt thaitjej runt 25. Hennes kropp var lite smått mullig men ändå tight. Ett par korta jeansshorts stramade åt runt hennes härliga rumpa och ett tight linne framhävde hennes byst. Jag beställde oljemassage 1 timme.

Hon visade in mig i rummet och bad mig ta av mig innan hon gick ut. Jag tog av mig helt naken och la mig på britsen med handduken ovanpå rumpan. Hon kom snart in igen och började massera. Småpratade lite med henne samtidigt trots hennes halvdåliga svenska. Hon hade tydligen bott här ett tag. Massagen var extrem bra, fanns inget att klaga på alls!

När det var dags för vändningen fråga hon direkt om "extra". Vi kom överens om HJ för 300 kr! Hon tog genast av sig linnet gav min pung en omgång med skön olja. Samtidigt som hon runkade mitt skavt varsamt och långsamt med andra handen. Det var väldigt skönt att få den behandlingen samtidigt som jag kollade på hennes vackra bröst som gömdes bakom bh:n. Frågade lite snäll om hon inte kunde ta av sig den också. Tog bara några sekunder innan hon knäppte upp bh:n och brösten "ploppade ut". Hon gav mig ett sött leende när jag började smeka henne lite varsamt på tuttarna, silikon visade det sig.

Tillslut var jag så kåt att jag började smeka hennes mus utanpå hennes shorts. Frågade lite försynt om hon kunde ta av sig dom också. Visst kunde hon det men visade upp två fingrar, jag var så kåt vid tillfället att jag tackade ja!

Snabbt och lätt gled hon ur sina shorts! Nu stod hon endast i ett par minimala stringtrosor och masserade min hårda kuk samtidigt som jag smekte hennes fitta utanpå trosorna. När jag fyrade av min sats kunde jag inte motstå att ge ifrån mig ett litet stön. Hon log mot mig och förklarade att tiden var slut.

Betalade 350 + 500 kr och tackade för mig.

Massage: 5
Massös: 5

Problemet nu på vinterna är att de flesta hak inte har värme nog. Man ligger och fryser, även tjejerna tvingas ha på sig mer kläder än man vill, Upplevde en sådan massage i veckan då jag låg och skakade på britsen mot slutet.
Citera
2013-12-02, 18:09
Medlem
BengtSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbgman
Problemet nu på vinterna är att de flesta hak inte har värme nog. Man ligger och fryser, även tjejerna tvingas ha på sig mer kläder än man vill, Upplevde en sådan massage i veckan då jag låg och skakade på britsen mot slutet.
Beror ju givetvis vilken salong man går till! Vissa är iskalla och vissa är så pass varma att tjejerna mer än gärna jobbar lättklädda.
Citera
2013-12-02, 20:23
Medlem
B-types avatar
Man kan ju fråga om de har värmefläkt i rummet.
Citera
2013-12-02, 21:19
Medlem
EstebanDs avatar
Hej!

Dags att skriva lite igen.
Var på ett ställe jag blivit rekommenderat söder om stan. Av någon anledning känns det alltid som folk tittar på mig när jag ska kliva in i salongen. Säkert bara inbillning, eller vet alla att jag är ute efter en happy ending??? haha, är jag paranoid eller??

Nåja, jag lyckas smita in utan att bli sedd (tror jag). Tjejen som tar emot ligger och halvsover i soffan och kastar sig upp när jag kliver in. Beställer olja, en tim och hon visar in mig i ett rum. Ganska söt, pratar bra svenska.
Klär av mig och lägger handduken slarvigt så den ligger över ena benet bara.
Efter ett tag kommer en ny tjej in, något äldre med ett alldagligt utseende. Nåja, tänker jag, hon kanske är bra i alla fall.
Sen får jag den skönaste massagen jag fått på riktigt länge:-) Inte så mycket snudd, men sååå skönt. Handduken har hon tagit bort nästan på en gång. Efter vändningen ligger jag och blundar och njuter. Fullt stånd, så klart. Efter ett tag kommer frågan. Kan så klart inte svara nej och får ett riktigt skönt HJ. Vill ta av henne men nej, det går inte, dock ok att känna utanpå...
Hit går jag gärna igen ,det är sällsynt med riktigt bra massage.
J.
Citera
2013-12-02, 21:28
Medlem
BengtSvenssons avatar
Blev ett andra besök idag nu under kvällen. Har blivit 3 besök på bara några dagar nu. Begav mig till ännu ett ställa i utkanten av stan som jag har hört ska vara väldigt bra. Denna salong ger ett väldigt seriöst intryck!

När jag går in genom dörren står det en thai runt 45 bakom disken och två stycken något yngre tjejer sitter i soffan och tittar på en liten TV upphängd på väggen. Jag väljer oljemassage 30 min eftersom jag redan varit på massage en gång tidigare under dagen. Väljer den snyggaste tjejen i soffan och blir invirad i ett litet bås med en brits och endast draperier emellan. Det ser väldigt fräscht ut så jag tar av mig kläderna och lägger mig på britsen och skyler min röv med en handduk.

Dröjer några minuter innan tjejen kommer in och börjar massera. Hennes engelska är väldigt dålig och jag förstår knappt vad hon babblar om. Massagen är helt okej. Vändningen kommer och jag får genast ribba när hon sitter mellan mina ben på knä och masserar min bröstkorg. Stryker väldigt försiktigt och varsamt på ett erotiskt sätt. Hon jobbar sug längre ner men det blir aldrig något pungsnudd eller liknade "tease".

När jag precis har tänkt tanken att nu är det inte mycket tid kvar så pekar hon på min hårda kuk som vilar under handduken och frågar om "extra"!

Jag tackar givetvis ja, men innan jag vet ordet av lämnar hon båset och snart kommer den äldre damen som stod bakom disken innan in i båset och sätter sig på knä framför min skrev. Hon dar genast bort handduken och säger att HE kostar 600! Efter lite prutning så r jag nere på 400 kr. Lite dyrt för min smak dock. Ska jag betala 400 kr för HE så ska jag även få se hennes strutar också!

Men icke! Hon tar inte av sig alls utan börjar sakta runka min kuk samtidigt som hon kittlar bollarna lite lätt med den andra handen. Denna dam visste mycket väl hur man runkade en kuk. Runkandet var mycket varsamt och lugnt. Hon höll säkert på 5 minuter innan jag sprutade en rejäl sats. Hon torkade av mig och gick sedan ut.

Betalade 350 + 400 kr och begav mig hemåt.
Citera
2013-12-03, 09:19
Medlem
Dyrt!
Citera
2013-12-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtSvensson
Blev ett andra besök idag nu under kvällen. Har blivit 3 besök på bara några dagar nu. Begav mig till ännu ett ställa i utkanten av stan som jag har hört ska vara väldigt bra. Denna salong ger ett väldigt seriöst intryck!

När jag går in genom dörren står det en thai runt 45 bakom disken och två stycken något yngre tjejer sitter i soffan och tittar på en liten TV upphängd på väggen. Jag väljer oljemassage 30 min eftersom jag redan varit på massage en gång tidigare under dagen. Väljer den snyggaste tjejen i soffan och blir invirad i ett litet bås med en brits och endast draperier emellan. Det ser väldigt fräscht ut så jag tar av mig kläderna och lägger mig på britsen och skyler min röv med en handduk.

Dröjer några minuter innan tjejen kommer in och börjar massera. Hennes engelska är väldigt dålig och jag förstår knappt vad hon babblar om. Massagen är helt okej. Vändningen kommer och jag får genast ribba när hon sitter mellan mina ben på knä och masserar min bröstkorg. Stryker väldigt försiktigt och varsamt på ett erotiskt sätt. Hon jobbar sug längre ner men det blir aldrig något pungsnudd eller liknade "tease".

När jag precis har tänkt tanken att nu är det inte mycket tid kvar så pekar hon på min hårda kuk som vilar under handduken och frågar om "extra"!

Jag tackar givetvis ja, men innan jag vet ordet av lämnar hon båset och snart kommer den äldre damen som stod bakom disken innan in i båset och sätter sig på knä framför min skrev. Hon dar genast bort handduken och säger att HE kostar 600! Efter lite prutning så r jag nere på 400 kr. Lite dyrt för min smak dock. Ska jag betala 400 kr för HE så ska jag även få se hennes strutar också!

Men icke! Hon tar inte av sig alls utan börjar sakta runka min kuk samtidigt som hon kittlar bollarna lite lätt med den andra handen. Denna dam visste mycket väl hur man runkade en kuk. Runkandet var mycket varsamt och lugnt. Hon höll säkert på 5 minuter innan jag sprutade en rejäl sats. Hon torkade av mig och gick sedan ut.

Betalade 350 + 400 kr och begav mig hemåt.

Min erfarenhet som förvisso är något begränsad men jag har ca 30 besök på 12-15 olika salonger i Gbg och priset verkar i det närmaste vara 400kr... Du verkar vanligtvis betala 350?
Citera
2013-12-03, 22:22
Medlem
BengtSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LanceH
Min erfarenhet som förvisso är något begränsad men jag har ca 30 besök på 12-15 olika salonger i Gbg och priset verkar i det närmaste vara 400kr... Du verkar vanligtvis betala 350?

Jag brukar betala allt från 300 till 450 kr! Det är billigare i förorterna! Finns vissa som kör 250 kr för 30 min också.
Citera
2013-12-03, 23:17
Medlem
Det är inte allt för ofta man har vägarna förbi innanför tullarna. Men en öl med boysen ger möjlighet till ett besök innan! Tycker besöken innanför tullarna ger större hål i plånboken men har efter en längre tid blivit tuffare på att förhandla, jag tar bara med ett par rödingar!

Nytt ställe på Söder, kliver in 4-5 tjejer finns runt om i lokalen, en snygg tjej står i kassan men går iväg när jag kommer och en annan tjej tar emot betalningen, hon ser trött o lite sur ut, shit tänkte jag In i rummet o sedvanlig rutin. Den sura (men hon ser bra ut) kommer in o påbörjar massagen, riktigt bra o noggrann över rygg o ben, hon lägger mycket tid på bak sidan, det är härligt att det inte går för fort!

Det är mycket pungsnudd vid nästan varje drag upp o ned jag känner att hon har långa naglar o det river lite Vändning kommer o man har lite halv fräs, nu börjar hon skämta lite o små fnissa medans hon masserar framsidan, inte alls lika sur, skönt. Hon använder handuken för att flytta runt paketet lite fram o tillbaka så hon kommer åt att massera. När väl frågan kommer så frågar jag som vanligt vad som finns på menyn, FS för 2K icke sa jag och efter lite förhandling så kommer vi dit jag vill Hon dressar av sig och hon har en j-vligt snygg kropp, vältränad. Efter lite smek på med regnrock sedan kliver hon på,

hon verkar verkligen njuta av det vänder ner henne på rygg o pumpar på. Lyckas hålla mig en bra stund och hon är alldeles oljig o svettig när hon ligger där o pustar ut, ingen bråska upp utan jag smeker-masserar henne lite när hon ligger på rygg! Next time you pay more, sägen hon, då säger jag next time you pay me, hon skrattar....
Ta det lugnt där ute!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in