Citat:
Förlåt mig men du är ju HELT OCH HÅLLET ute och cyckla om du värkligen tror att KJ skulle kunna dumpa VBs kvarlevor utan at lämna några tekniska bevis als.
Även en 90 % (eller fler) utomordentligt begåvade personer, med skills innom crime scene investigation, skulle inte ens kunna göra det.
Förhållanden, enligt frånvaro av teknisk bevis på fyndplats 1 & 2, är helt genuina och jag fatttar inte hur åklagarna lyckats dölja detta faktum, försvaret har "sovit i timmen" BIG TIME! försvaret skulle ha kallat inn ekspert-vittne från inn-eller utland som kunde vittna om att det är helt och aldelse omöjligt för en person som KJ att ha plaserat VBs kvarlevor på fyndplats 1 & 2 enligt frånvaro av teknisk bevis.
Även en 90 % (eller fler) utomordentligt begåvade personer, med skills innom crime scene investigation, skulle inte ens kunna göra det.
Förhållanden, enligt frånvaro av teknisk bevis på fyndplats 1 & 2, är helt genuina och jag fatttar inte hur åklagarna lyckats dölja detta faktum, försvaret har "sovit i timmen" BIG TIME! försvaret skulle ha kallat inn ekspert-vittne från inn-eller utland som kunde vittna om att det är helt och aldelse omöjligt för en person som KJ att ha plaserat VBs kvarlevor på fyndplats 1 & 2 enligt frånvaro av teknisk bevis.
Vi får se vem som är HELT OCH HÅLLET ute och CYKLAR när väl KJ erkänner. Så du menar att nu har vi med en mastermind att göra? En som knappt finns. Ännu en gång gör du världens misstag och underskattar KJ. Jag fattar inte hur du kan göra detta utan att veta vem han är. Du går bara efter förutfattade meningar. Du tar in allting som är sagt om honom som passar in på hur du vill ha det och glömmer TOTALT ALLTING ANNAT.
Är man själv inrullad i en något heltäckande så borde man nog kunna fixa det som nu har hänt. För det har ju hänt. Det är vi båda överens om. Hon har ju inte gått dit själv. Och då tror jag nog mer på en som KJ som när han är intresserad av någonting går in för det till 100% än på en man som är aggressiv och bara måste dumpa resultatet av sin ilska.
Men vi får se... kan dock inte förstå hur du kan tycka att jag är ute och cyklar när du med största sannolikhet är den största cyklisten flashback någonsin sett cykla förbi.