Citat:
Ursprungligen postat av
lindhsky
Du menar att hon skulle gått dit själv och dött, ramlat i bitar och så har det stänkt blod hela vägen till KJs baklucka? Jag förstår inte varför detta skulle tala mot en annan gärningsman. Och nej, jag köper inte att KJ är oförmögen att utföra något sådant här. Det vet vi inte om någon av gärningsmännen som folk spekulerar om här. Att han inte orkar hålla ordning i sin lägenhet är inte något som säger att han inte orkar förstöra spår.
Förlåt mig men du är ju HELT OCH HÅLLET ute och cyckla om du värkligen tror att KJ skulle kunna dumpa VBs kvarlevor utan at lämna några tekniska bevis als.
Även en 90 % (eller fler) utomordentligt begåvade personer, med skills innom crime scene investigation, skulle inte ens kunna göra det.
Förhållanden, enligt frånvaro av teknisk bevis på fyndplats 1 & 2, är helt genuina och jag fatttar inte hur åklagarna lyckats dölja detta faktum, försvaret har "sovit i timmen" BIG TIME! försvaret skulle ha kallat inn ekspert-vittne från inn-eller utland som kunde vittna om att det är helt och aldelse omöjligt för en person som KJ att ha plaserat VBs kvarlevor på fyndplats 1 & 2 enligt frånvaro av teknisk bevis.