2013-11-30, 21:08
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fin
Ja, ungefär som PÅK då, som har hånats utöver alla gränser här.

Men vad fan har det med Hansson,s yrkesroll att göra, vet du inte vad som är en försvarsadvokat,s främsta uppgift ?
Citera
2013-11-30, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Men vad fan har det med Hansson,s yrkesroll att göra, vet du inte vad som är en försvarsadvokat,s främsta uppgift ?

Jag vet hur man gör sitt jobb. Stjärnadvokat Hansson gör det, PÅK gjorde det.
Senast redigerad av Fin 2013-11-30 kl. 21:19.
Citera
2013-11-30, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Men det var väl ett djävla gnäll över advokat Hansson, han gör sitt jobb helt enkelt, det är därför advokater finns överhuvudtaget.

Dessutom har han gjort sitt jobb ypperligt, det är få advokater förunnat att lyckas med att fria sin klient både i TR och HR.

Vänligen skilj på din avsky gentemot FS och det jobb Hansson bedriver för sin klient skull.

Är det någon javel som gnällt och fällt krokodiltårar så är det väl dreamteam Hansson/ Fidde.
Jag har aldrig sett något liknande javla gnäll ifrån människor någonsin.
Bedrövligt för fain.
Gnäller nog ändå mera när ryggslutet är kört efter att hearkin gjort ditt med oskulden.
Citera
2013-11-30, 21:16
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icecoldice
Är det någon javel som gnällt och fällt krokodiltårar så är det väl dreamteam Hansson/ Fidde.
Jag har aldrig sett något liknande javla gnäll ifrån människor någonsin.
Bedrövligt för fain.
Gnäller nog ändå mera när ryggslutet är kört efter att hearkin gjort ditt med oskulden.

Men förstår du överhuvudtaget advokatens roll i fallet?

Han eller hon ska tillvarata sin klients intresse och lägga fram det som talar för sin klient, vad är ditt problem med advokat Hansson?
Citera
2013-11-30, 21:25
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Det är inte bara Fredr!k som kommer att gnälla vid en fällande dom... Jag vet tre till som kommer att lipa.

Du, jag tror aldrig att jag sett någon hävda att FS är oskyldig här. Själv hävdar jag att brottet gått till på ett annat sätt än vad åklagaren hävdar, och att FS mycket väl kan vara helt eller delvis oskyldig.
Citera
2013-11-30, 21:31
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag vet hur man gör sitt jobb. Stjärnadvokat Hansson gör det, PÅK gjorde det.
Visste Kvarnsten det? Är det därför han petades som marinautredare och är målsägarbiträde nu?
Citera
2013-11-30, 21:39
Medlem
Motalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerieye
Du, jag tror aldrig att jag sett någon hävda att FS är oskyldig här. Själv hävdar jag att brottet gått till på ett annat sätt än vad åklagaren hävdar, och att FS mycket väl kan vara helt eller delvis oskyldig.

URSÄKTA men är inte grejen/KNÄCKFRÅGAN att INGEN rätt/åklagare har ännu lyckats fälla/döma Freddie
Citera
2013-11-30, 21:42
Medlem
Citat:

Jag måste drömt när jag sett saker som:
finns inget som helst som pekar på att FS är GM.
Citera
2013-11-30, 21:43
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konfidentiellt
Att inget pekar på honom behöver inte betyda att han är oskyldig.
Citera
2013-11-30, 21:47
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konfidentiellt

Det har du nog. Min åsikt är att det inte finns mer som pekar på FS än vad det brukar finnas mot sambosar och ex osv. Finns ingen teknisk bevisning etc överhuvudtaget mot FS.

Eftersom du är så insatt i ämnet så kan väl du: 1. Fiska fram Francois och vad han skrev i sista chatten. 2.Tekniska analysen av vad som skrevs på Collarme. 3. Samtalslistor och positionering avseende den tredje mobilen.
Citera
2013-11-30, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det ser ut att vara hår från fyra personer. Undrar vilka de fyra är.

Fyra olika hårfärger, Ja.
Det är väl egentligen allt som sägs.
Både Marina Och FS kan mycket väl ha flera färger i sitt hår.
Som råttfärgad har tex jag så väl ljusare som mörkare strån samt ett och annat grått strå.

Så från hur många individer stråna kommer ifrån kan givetvis vara svårt att veta om man inte känner till mer om stråna.
Citera
2013-11-30, 21:53
Medlem
Citat:
Det har du nog. Min åsikt är att det inte finns mer som pekar på FS än vad det brukar finnas mot sambosar och ex osv. Finns ingen teknisk bevisning etc överhuvudtaget mot FS.

Eftersom du är så insatt i ämnet så kan väl du: 1. Fiska fram Francois och vad han skrev i sista chatten. 2.Tekniska analysen av vad som skrevs på Collarme. 3. Samtalslistor och positionering avseende den tredje mobilen.

Ojsansaa är jag insatt i ämnet, det är inte bara saker i fallet du tolkar fel med andra ord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in