2013-11-27, 23:22
Medlem
ProDeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Kan tyvärr inte se detta hända. Det är ett VM-år och varför skulle då Defoe gå till Toronto i januari? Deras säsong börjar inte fören i mars. Har väldigt svårt att se att han lämnar England, dock är det inte helt taget ur luften. Defoe är väldigt missnöjd med Villas-Boas och ska ha försökt sprida rykten om att spelarna tappat förtroendet för AVB.

Ryktas lite om att Tottenham ska försöka värva Benteke igen i januari. Aston Villa har inga pengar och kan bli tvingade att sälja.

Jag själv är spursare och har inget mot om defore lämnar.

Tycker han är förgammal + han är inte så bra längre. Sjukt feg också xD

Vet inte vad jag tycker om benteke, jag själv skulle nog föredra en spanjor eller sydamerikan då jag gillar passningstempo vilket vi saknar^^

Vad finns det för rykten angående spurs?
2013-11-27, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProDeo
Jag själv är spursare och har inget mot om defore lämnar.

Tycker han är förgammal + han är inte så bra längre. Sjukt feg också xD

Vet inte vad jag tycker om benteke, jag själv skulle nog föredra en spanjor eller sydamerikan då jag gillar passningstempo vilket vi saknar^^

Vad finns det för rykten angående spurs?
Leandro Damiao skulle kanske kunna vara intressant för femtielfte gången.

Nej men har ryktats en del om att Alexander Pato skulle återvända till Europa från Corinthians och då till Spurs eller Arsenal vilka båda behöver en bra striker (fast av olika anledningar).
2013-11-27, 23:40
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Nöjer mig nog med att konstatera att det finns minst ett dussintal yttrar jag håller högre än Hulk. Ribery, Robben, Hazard, C. Ronaldo, Reus, Bale, Schelotto, Neymar (räknas han som ytter?), Müller, Di Maria och sen säkert ett gäng namn jag inte kommer på nu.

Det var inte jag, det var anteri17.
Haha, ja visst är Robben, Ribery, Cristiano, Reus, Bale, Neymar bättre men i min bok så är Hulk bäst ..

Såg det, sorry!
2013-11-27, 23:58
Medlem
ProDeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Leandro Damiao skulle kanske kunna vara intressant för femtielfte gången.

Nej men har ryktats en del om att Alexander Pato skulle återvända till Europa från Corinthians och då till Spurs eller Arsenal vilka båda behöver en bra striker (fast av olika anledningar).

Pata vore intressant, han är sjukt snabb och målfarlig ändå (har mig för det iaf) dock är han ju så mkt skadad och kommer han till spurs lär han bli än mer skadad
2013-11-28, 02:18
Medlem
Ollitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Kan tyvärr inte se detta hända. Det är ett VM-år och varför skulle då Defoe gå till Toronto i januari? Deras säsong börjar inte fören i mars. Har väldigt svårt att se att han lämnar England, dock är det inte helt taget ur luften. Defoe är väldigt missnöjd med Villas-Boas och ska ha försökt sprida rykten om att spelarna tappat förtroendet för AVB.

Ryktas lite om att Tottenham ska försöka värva Benteke igen i januari. Aston Villa har inga pengar och kan bli tvingade att sälja.

Hur mycket skulle en Benteke kosta i januarifönstret egentligen? Skrev inte han på nytt kontrakt i somras också?

Jag har inte alls koll på Spurs ekonomi, men kan tänka mig att Benteke måste gå för en riktig monstersumma trots allt, och Bale-pengarna spenderade ni väl i i senaste transferfönstret? Min fråga är alltså om Spurs verkligen har råd att köpa loss honom?
2013-11-28, 12:32
Medlem
ProDeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollito
Hur mycket skulle en Benteke kosta i januarifönstret egentligen? Skrev inte han på nytt kontrakt i somras också?

Jag har inte alls koll på Spurs ekonomi, men kan tänka mig att Benteke måste gå för en riktig monstersumma trots allt, och Bale-pengarna spenderade ni väl i i senaste transferfönstret? Min fråga är alltså om Spurs verkligen har råd att köpa loss honom?

Råd har vi, men om vi vill lägga stora summor på honom är jag inte så säker på.

Spurs är bland de rikaste klubbarna då vi inte har några skulder som "världens rikaste har" tex Man. united, real madrid mm de har enbart lånade pengar :P

Samtidigt försöker vi bygga en ny arena och det senaste jag läste var att de skrotar den första planen för att ta in en ny arkitekt och göra den större.

Har för mig benteke skrev på ett nytt kontrakt och då lär de även ha skrivit in en clasul vilket gjort honom dyr
2013-11-28, 13:12
Medlem
Ska Benteke lämna i vinter ska det vara till en klubb där han i stort sett är garanterad speltid. Han har en startplats i Belgiens VM-lag att slåss om, och är nog inte så sugen på att sitta på en bänk i London i vår.
2013-11-28, 14:03
Medlem
Tror Benteke lämnar till nästa sommar och tror han väljer klubb beroende på om de spelar i CL (eller EL för den delen) eller inte. Och har inte han sagt att Arsenal är hans favoritklubb? (Hur mkt det kan vara värt är en annan fråga). Men som sagt tror att han vill till en CL klubb och känns som att Wenger skulle kunna försöka värva han. Problemet är att Benteke kanske vill vara ordinarie striker vilket han inte hade varit i Arsenal då han hade fått konkurrera med Giroud.

En annan värvning som kanske kunna vara intressant för Tottenham i vinter är greken Mitroglou då han är ordinarie i grekiska landslaget oavsett så han hade kanske kunnat acceptera att gå till Spurs och veta att han måste konkurrera om förstaplatsen. Men å andra sidan så har en ett troligt CL slutspel med Olympiacos.
2013-11-28, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Tror Benteke lämnar till nästa sommar och tror han väljer klubb beroende på om de spelar i CL (eller EL för den delen) eller inte. Och har inte han sagt att Arsenal är hans favoritklubb? (Hur mkt det kan vara värt är en annan fråga). Men som sagt tror att han vill till en CL klubb och känns som att Wenger skulle kunna försöka värva han. Problemet är att Benteke kanske vill vara ordinarie striker vilket han inte hade varit i Arsenal då han hade fått konkurrera med Giroud.

En annan värvning som kanske kunna vara intressant för Tottenham i vinter är greken Mitroglou då han är ordinarie i grekiska landslaget oavsett så han hade kanske kunnat acceptera att gå till Spurs och veta att han måste konkurrera om förstaplatsen. Men å andra sidan så har en ett troligt CL slutspel med Olympiacos.

Ryktades att Arsenal hade scouter på plats på The Hawthorns i måndags för att kolla in Benteke. Ett av få alternativ i januari som håller tillräcklig klass och samtidigt inte är cup-tied.
2013-11-29, 14:29
Medlem
Gantss avatar
Enligt AS har A.Madrid träffat KDB för en inlåning. Även Leverkusen är intresserad utav honom.

Lånas KDB ut så kommer inget hända med Mata nu i januari (om inte Chelsea köper in en off. mittfältare av någon konstig anledning).
Senast redigerad av Gants 2013-11-29 kl. 15:09.
2013-11-30, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Enligt AS har A.Madrid träffat KDB för en inlåning. Även Leverkusen är intresserad utav honom.

Lånas KDB ut så kommer inget hända med Mata nu i januari (om inte Chelsea köper in en off. mittfältare av någon konstig anledning).

Sjukt att Mata är bänkad.
2013-11-30, 14:52
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Sjukt att Mata är bänkad.

Mou har själv gått ut och sagt att han gillar Mata och han kommer få spela ifrån start några matcher nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in