2013-11-28, 14:56
Medlem
Cplhassans avatar
Tjo!

Jag har ett par frågor angående testo e 500mg e5d. (TM Pharma)
Tog det 5:e sticket i tisdags, och jag känner mig precis som innan det första. Inga märkbara skillnader alls. Samma vikter, samma kroppsform, känner mig inte på något sätt annorlunda mot innan.
Jag har inte haft någon feber-frossa, inga sömn svårigheter.

Det jag känner av är att jag har stuckit. Värken i quadsen någon dag efter, men det är allt.
Det sägs ju att man ska känna av det 10-20 dagar efter första sticket.
Antar att det är rapsolja jag sticker, eller vad är fel?

Mvh
Citera
2013-11-28, 15:27
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cplhassan
Tjo!

Det jag känner av är att jag har stuckit. Värken i quadsen någon dag efter, men det är allt.

Mvh

De flesta säger att det ska kännas av runt vecka 4-6, alltså 28-42 dagar efter första sticket, så du borde ju snart märka nåt. Testo E/C är ju rätt segt på att smyga fram, därför många blastar kuren med orala 40-50 dagar
Citera
2013-11-28, 15:59
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Tjo!

Tog det 5:e sticket i tisdags, och jag känner mig precis som innan det första. Inga märkbara skillnader alls. Samma vikter, samma kroppsform, känner mig inte på något sätt annorlunda mot innan.

Mvh
Jag tror att många förväntar sig att de ska vakna med världens motivation och energi. Men så är det givetvis inte.

Det smyger sig på och man märker lite smått att det mesta man gör helt enkelt går lite bättre. Jag ligger på 1g prepp totalt varav majoriteten är tren. Jag känner inget speciellt mentalt, men jag har lärt mig att märka små saker som händer.
Citera
2013-11-28, 16:31
Medlem
walle2343s avatar
Kan man få högre puls på winstrol? vilket jag kände jag fick
Citera
2013-11-28, 19:55
Medlem
walle2343s avatar
Någon som vet spårtiden för NPP?
Citera
2013-11-28, 20:49
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Tjo!

Mvh

Ge det 5 veckor, det har inte kickat in än bara, det kommer om ca 2 veckor till eller sådär.
Citera
2013-11-28, 21:02
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Ge det 5 veckor, det har inte kickat in än bara, det kommer om ca 2 veckor till eller sådär.

Nån som vet vsrför det tar sån jäkla tid för det att ge effekt? Har det med estrarna att göra eller kroppens egen reaktion? För susp/propp märker man väl av bra mycket snabbare?
Citera
2013-11-28, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
Nån som vet vsrför det tar sån jäkla tid för det att ge effekt? Har det med estrarna att göra eller kroppens egen reaktion? För susp/propp märker man väl av bra mycket snabbare?

Ja det tycker jag iaf. Snabbare Ester
Citera
2013-11-28, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av walle2343
Någon som vet spårtiden för NPP?

12 månader har jag för mig
Citera
2013-11-28, 21:18
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:

Det är estern som behöver tiden för att aktiveras, något biomedicinskt svar kan jag inte ge dig.
Anledningen till att du känner av susta och propp snabbare är för att det är en kortare ester.
Susta har två korta estrar och två långa, därför känenr du av det snabbare.
Citera
2013-11-28, 21:46
Medlem
sedans avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Det är estern som behöver tiden för att aktiveras, något biomedicinskt svar kan jag inte ge dig.
Anledningen till att du känner av susta och propp snabbare är för att det är en kortare ester.
Susta har två korta estrar och två långa, därför känenr du av det snabbare.
Om man skall ta ner det på lekmannanivå är en ester något som kroppen måste bryta ner för att det verksamma ämnet skall utsöndras. Ju längre tid det tar för kroppen att bryta ner den, ju längre ester. Simpelt och bra.
Citera
2013-11-28, 22:41
Medlem
Hej, har lite frågor angående tb500. Har läst lite och verkar som att tb500 är bra mot skador? Skulle det funka mot min skada hopparknä?

Har nämnligen haft hopparknä i 7månader nu och rehaben hjälper men verkligen inte helt, har fortfarande ont.. Vill att det ska bli bra eftersom att jag inte orkar med tråkig lång rehab längre som tar en jävla tid!
Antar att rehaben nu kommer att ta minst 4 månader till. Så skulle tb500 vara ett bra alternativ för att påskynda rehaben?
Hur effektivt skulle det isåfall vara?

Är okunnig inom detta område så blir glad för all hjälp!

Mvh
DH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in