Citat:
Ursprungligen postat av
Eerieye
Det SD behöver göra för att bredda sin väljarbas till att omfatta lika många kvinnor som män vore att hänvisa till kvinnornas nuvarande och framtida barn. Alltså att barnen kan få problem om sjuklövern får härja fritt med sina extrema idéer.
Vi har våld i form av personrån och gatumisshandlingar. Vi har förolämpningar, ofredanden och våldtäkter utfört mot unga kvinnor. Unga har svårt på bostadsmarknaden eftersom staten placerar "nyanlända" på vartenda jävla ställe där det råkar finnas en ledig lägenhet. Vi har försämrade skolresultat och dålig psykosocial miljö i skolorna. Vi har omfattande droghandel.
Och vad gäller stycket ovan, ja det är invandringen som är orsaken till problemen.
Bra talat, detta är ett av skälen till att jag bytt från de rödgröna till SD. Och jag tror fler och fler tänker så. Det är hemskt och främmande med den hotfulla attityd som kommit in i skolorna med invandrarna. Som 70-talist gick jag på 90-talet i en stockholmsskola ute i förorten, och jämför man med hur skolmiljön beskrivs idag så är det en gigantisk skillnad. Ord som "hora", "bög", "vill du suga kuk", hot mot lärare osv var mycket mycket ovanligt. "Svennehora" fanns inte på kartan.
Därför tycker man ju att även fler svenska kvinnor som har barn borde lägga sin röst på SD. Kanske kommer de göra det men att de mörkar i opinionsintervjuer. Dessa kvinnor känns som en typisk grupp som har en hög skämsfaktor när man svarar i undersökningar. De kanske stiger fram i valet 2014.