2013-11-27, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naaboi
Stör mig något enormt på hur både Anja och Björn pratar. Låter så oerhört tillgjort.

Men Anja är ju en typisk Farstaglittertjej. Rösten låter tillgjord för att den är tillgjord. Som en bög som pratar feminint.
Anja har ju lätt blivit påjuckad av var och varannan nattklubbschef/entrevärd. Sånt går ju att läsa rakt av.
Och vad gäller Björn, han är ju bara efter. Aspberger är nog diagnosen.
Citera
2013-11-27, 14:56
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
För er som sett avsnitt 6:

Citera
2013-11-27, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Fan pinsamt av Jeppe att komma innan 5 minuters strecket i rikstäckande TV, haha garvböl på den. Men det är klart, han hade väl inte ruskat tupp på några dagar och hade precis som jultomten "säcken full."

Det som är mest pinsamt är ju att han satte på ett sånt fruktansvärt skabb som Paow. Det är inte på många i huset som hissen går ända upp...
Citera
2013-11-27, 15:07
Medlem
Naabois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultimaren
Men Anja är ju en typisk Farstaglittertjej. Rösten låter tillgjord för att den är tillgjord. Som en bög som pratar feminint.
Anja har ju lätt blivit påjuckad av var och varannan nattklubbschef/entrevärd. Sånt går ju att läsa rakt av.
Och vad gäller Björn, han är ju bara efter. Aspberger är nog diagnosen.
Precis det jag menar. Anjas nasala röst är tillgjort och det hörs på långa vägar att hon inte alls är en tvättäkta "Stureplanspingla". Att hon sedan hänger där låter väl häftigt i många människors öron, men att hon kommer utifrån ser nog varenda en från Stockholm. Inget illa så, men rätt kul att PH målar flickorna från huvudstaden som så glamorösa och som partydjur när det är så uppenbart att majoriteten av tjejerna är blyga och allmänt tråkiga.
Citera
2013-11-27, 16:10
Bannlyst
Är det bara för mig avsnitt 5 inte dyker upp?
Citera
2013-11-27, 16:16
Medlem
Finns det något klipp där man kan se hela pandoras ask?
Citera
2013-11-27, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibal-Barka
Björn är en sån fucking nolla. Riktigt tönt som inte vågar vara sig själv. Varför ens ställa upp?

Han är en av de få som har en framtid. Det är kanske värt att göra bort sig totalt och släcka den chansen.
Citera
2013-11-27, 16:34
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Jag skulle nästan ta det som en komplimang om begåvningsreserven på PH kallade mig för tråkig.

Ska för övrigt bli kul att se vem som vinner. Jag tror på AK och Niklas.
Citera
2013-11-27, 16:49
Medlem
CheddarOsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anxon
Finns det något klipp där man kan se hela pandoras ask?

Ja, finns på tv3 play
Citera
2013-11-27, 16:56
Medlem
Tyckte också bögeriet var för mycket.
Citera
2013-11-27, 17:36
Medlem
Förstår dock inte kritiken mot Björn.

En fråga om Pandoras ask. Läser de upp sina egna frågor eller plockar de upp random lappar ur lådan?
Citera
2013-11-27, 17:49
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Förstår dock inte kritiken mot Björn.

En fråga om Pandoras ask. Läser de upp sina egna frågor eller plockar de upp random lappar ur lådan?

Självklart är det random, det är ju en anonym frågestund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in