2013-11-27, 00:00
Awaiting Email Confirmation
Hur säger man amor (på svenska) ?
Citera
2013-11-27, 00:03
Medlem
Theomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaazster
Haha Björn mest lyckad? Pluggar ekonomi och har körkort, GG! Sjukt hjärndöd kille som e väldigt osäker med kvinnor.
Den som är den mest sköna personen är ju Niklas och han verkar vara den smartaste

För Niklas har lyckats så mycket bättre, 29 bast och lastbilschaufför
Citera
2013-11-27, 00:07
Medlem
Jaha, om man ska tippa morgondagens parcermoni. Lite svårt att förutse vad Thobias får göra, det snackades om en "svart pil". Möjligheten finns men tror inte att han helt ensam får bestämma vem som ska åka.

Men om det är en vanlig parcermoni där han får välja fritt så lär han ta Paow -> Samir tar Anja och Björn åker. Björn skulle kunna ställa sig hos Aina, men trots att hon verkar vara riktigt sur på Jeppe för att han håller på med Paow så borde hon ändå välja honom.
Citera
2013-11-27, 00:11
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuriSahin
Jaha, om man ska tippa morgondagens parcermoni. Lite svårt att förutse vad Thobias får göra, det snackades om en "svart pil". Möjligheten finns men tror inte att han helt ensam får bestämma vem som ska åka.

Men om det är en vanlig parcermoni där han får välja fritt så lär han ta Paow -> Samir tar Anja och Björn åker. Björn skulle kunna ställa sig hos Aina, men trots att hon verkar vara riktigt sur på Jeppe för att han håller på med Paow så borde hon ändå välja honom.
Thobias får välja tjej så han kommer knocka ut en kille.
Citera
2013-11-27, 00:13
Medlem
Chris100s avatar
Vem är den nya bruden (modellen) som kommer in och i förlängningen skickar hem en annan brud?
Citera
2013-11-27, 00:15
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris100
Vem är den nya bruden (modellen) som kommer in och i förlängningen skickar hem en annan brud?
Var såg du det?
Citera
2013-11-27, 00:15
Medlem
NBCsChucks avatar
OBS! Gå inte in på Samirs FB sida, big spoiler
Citera
2013-11-27, 00:38
Medlem
Är det alltså sändning måndag OCH onsdag, inte måndag TILL onsdag?

Fan, jag som trodde jag skulle kunna kolla ett nytt avsnitt idag :P
Citera
2013-11-27, 00:39
Medlem
CommonKnowledges avatar
För er som sett avsnitt 6:
Citera
2013-11-27, 00:41
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Är det alltså sändning måndag OCH onsdag, inte måndag TILL onsdag?

Fan, jag som trodde jag skulle kunna kolla ett nytt avsnitt idag :P
Du kan kolla avsnittet som kommer visas imorgon redan nu på Viaplay. Det avsnittet jag skrivit om i spoilern ovan!
Citera
2013-11-27, 00:54
Medlem
Skyggedanss avatar
Fan pinsamt av Jeppe att komma innan 5 minuters strecket i rikstäckande TV, haha garvböl på den. Men det är klart, han hade väl inte ruskat tupp på några dagar och hade precis som jultomten "säcken full."

Citat:
Ursprungligen postat av Herem
Kom ihåg att produktionen sannolikt klipper rätt friskt för att förstärka deltagarnas personer. Björn är säkert inte festens ljus, men skulle inte bli förvånad om han är bra mycket skönare än vad som framgår i TV.

Jag tror också att de klippt för att få Björn att framstå som tråkigare än han egentligen är.
Han är dock inte så maskulin som man hade förväntat sig i början av serien. Trodde fan han skulle börja grina vid pandora's box. Skämdes som i soffan.
Citera
2013-11-27, 01:08
Medlem
arneankanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaazster
Haha Björn mest lyckad? Pluggar ekonomi och har körkort, GG! Sjukt hjärndöd kille som e väldigt osäker med kvinnor.
Den som är den mest sköna personen är ju Niklas och han verkar vara den smartaste

Jämför honom med dem andra. Dessutom var han väl inte så gammal väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in