Jag blev äcklad bär jag såg avsnittet igår. Tyckte om Niklas fram till han började med sina bögerier. Hur fan kan man visa sånt på tv? Nu hoppas jag Jesper F vinner!
Du säger det som att hela charmen med PH inte är den känsla av en del äckel, en del skam och en del asgarv. PH är till TV vad en häxbrygd på pappas alla flaskor är för en fjortisfest.
Läste att det var nån här som tyckte det var helt normalt att man som hetero kille strular runt med andra dudes. Var vänlig och gå och gräv ner dig nånstans.
Bara för att man strular med någon innebär det inte att man blir sexuellt attraherad. Det kan t.ex. vara för att det är en rolig grej (jag säger inte att det är det) och det behöver inte vara mer än så. Jag ser inte vad det konstiga är. DU behöver inte tycka så, men du kan liksom inte bara bestämma något som står för en helt annan person än dig själv.
För er som har sett avsnitt 6 (onsdag):
Skönt att Thobias valde Björn rent underhållningsmässigt.
Men varför i helvete ser inte jag någon parceremoni i avsnitt sex?!
Jag ser allt annat, sedan är det slut och kommer info om nästa veckas avsnitt. Tydligen har det ju gått att se men varför är det inte med? Så efterbliven kan jag ju fan inte vara, och i början av avsnittet säger Malin att det är parceremoni. Viaplay är fan världens jävla skit. Hjälp mig innan jag blir hysterisk
Tycker faktiskt synd om Björn. Han är ju den enda som är normal så att säga, och sen får han skit för att han är tråkig. Jaja, det är ju så det brukar vara i dessa program om man inte torrjuckar med andra killar eller är allmänt slampig.
Haha Björn en trevlig kille IRL.. Smyger runt på Stureplan och använder "Jag var med i PH" som inledare till brudar.. 100% sant, pajas. Vi var på samma ställe förra onsdagen, roligt när han säger i PH att han inte är killen som går runt och festar på Stureplan..
Kan du eller ngn annan via pm kort förklara hur jag gör?
När du skriver inlägg så kan du ovanför formuläret se en del formateringsverktyg, där finns det även en bild på en Porsche bakvinge/spoiler. Tryck på den och skriv all text inom de spoilertaggar som då dyker upp.
Tycker faktiskt synd om Björn. Han är ju den enda som är normal så att säga, och sen får han skit för att han är tråkig. Jaja, det är ju så det brukar vara i dessa program om man inte torrjuckar med andra killar eller är allmänt slampig.
På vilket sätt är han mer "normal" än andra? Killen är ju socialt handikappad.
När du skriver inlägg så kan du ovanför formuläret se en del formateringsverktyg, där finns det även en bild på en Porsche bakvinge/spoiler. Tryck på den och skriv all text inom de spoilertaggar som då dyker upp.