Citat:
Ursprungligen postat av
Skyldig1
Jag ska ta mitt tredje stick ikväll av DP's Testo e. Har frontat både sticken innan och har dagen efter fått så ont att jag knappt har kunnat gå. Har fått hålla benet helt rakt för om jag böjer lite på det faller jag ihop direkt. Tänkte iaf ta mitt tredje stick ikväll och har tränat ben idag. Brukar alltid få rätt så bra träningsverk dagarna efter ett benpass.
Någon som vet om det blir ännu värre om man sticker sig när man samtidigt har träningsverk? Kan tänka mig att det blir det.
Kommer bara ta 1 ml nu istället för 2.
Brukar det blir mildare värk om man injicerar en mindre mängd?
Hoppas jag har vant benet lite nu, annars kommer det bli ett helvete imorn om jag kör sticket ikväll 
Nån större skillnad om du har träningsvärk eller inte blir det inte. Klart att det kan kännas lite värre eftersom muskeln är spänd.
Nån skillnad på hur mycket du injectar är det inte. Du kan få ett litet större tryck vid injectspotten men annars inte.
Och som jag har skrivit tidigare, Det blir bättre med smärtan. Det tar ett par stick innan det har vant sig. Men efter 4-5stick så borde du inte få nån smärta. Annars borde du kanske byta ställe.
Vissa tycker lår, Vissa tycker gluts. Jag föredrar låret, så jag tycker du ska köra vidare.
Det är dom 2-3 första sticken som är "värst" med smärtan.
Citat:
Ursprungligen postat av
BodyGod
Så går det när man köper smutsprepp.
Va är det för fel på DP nu då?