Citat:
Fett med stryk på Lambretz, jag undrar om inte fanskapet är helt bakom flötet och hans oförmåga påverkade resningen mot FS ?
Han tar sig friheter att tolka Ms SMS på subjektiva grunder och dra fram bilvittnen som funnits under snoken på polis i åratal som nyhet.
Jävla bortgjord jubelåsna, Lambretz, lögnhals, och nu skall familj och skattebetalare få lida en gång till.
Jag kan tänka mig att de två skiljaktiga råden har rätt, att oavsett om vittnen är nyhet, hade det inte påverkat utgången.
Han tar sig friheter att tolka Ms SMS på subjektiva grunder och dra fram bilvittnen som funnits under snoken på polis i åratal som nyhet.
Jävla bortgjord jubelåsna, Lambretz, lögnhals, och nu skall familj och skattebetalare få lida en gång till.
Jag kan tänka mig att de två skiljaktiga råden har rätt, att oavsett om vittnen är nyhet, hade det inte påverkat utgången.
Skattepengar?
Vi skattebetalare lider väl för fan inte av att se mördare få sitt straff?
Tvärtom, de flesta njuter just nu och tycker att pengarna inte kan användas till något bättre.

Det är jävligt viktigt att pengar inte styr polisens insatser, även om det sker.
Hade också FS bidragit till statskassan, kanske det hade funnits ännu mer medel.
Men se, FS har inget annat gjort än snyltat på densamma.
Citat:
Begriper inte varför du och ett fåtal andra är så emot resning.
Det är bra att målet provas en gång till när så mycket nytt tillkommit.
Som skattebetalare vill jag ha riktiga domar.
Jag tycker Lambertz har reparerat sitt förtroende på grund av resningen.Rätt ska va rätt.
Det är bra att målet provas en gång till när så mycket nytt tillkommit.
Som skattebetalare vill jag ha riktiga domar.
Jag tycker Lambertz har reparerat sitt förtroende på grund av resningen.Rätt ska va rätt.
Inte jag heller. Jag kan tänka mig tre situationer:
- Man tjänar någonting på FS:s frihet.
- Personlig vendetta, i.o.m. alla personangrepp.
- Prestige.
Sunt förnuft eller en känsla för rätt och fel lär det inte vara, tyvärr.
Det känns om en självklarhet att målet skall få prövas med alla kort på bordet. Vem förlorar liksom på det?
FS? Jo, men det får han ta. Han har till stor del själv satt sig i sitsen.
Ingen annan förlorar på det.
Lambertz inte dessutom inte ensam i sitt beslut.
Antar att fnurran inte menar att det sitter 2 jävla bortgjorda jubelåsnor bredvid sig.
Att även eniga beslut är. Och vi kan förstås lita på HD, måste vi faktiskt...